Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 5121 til 5140 af 19198
-
Tysk - Perfektum participium-former;
ForumindlægEr de manglende perfektum participium-former rigtigt indsat her? :) : 1. Ice habe nie Zigarretten geraucht (rauchen). 2. Sie hat ihrer Freundin einen Pullover gestrickt (stricken) 3. Was hast du heute gemacht? (machen) 4. Heute Morgen hat der Wecker nicht geklingt (klingeln). 5. Geld hat und imm... -
HASTER! MINI TYSK RETTELSE! Plz hjælp!
ForumindlægHej. Jeg håber virkelig at der er nogen der vil rette det mini oversættelse. Helga und Werner haben früher Arbeiter gewesen. Helga og Werner har tidligere været arbejdere. Jetzt sind sie Rentne gegangen. Nu er de blevet pensionister. Sie sind das Haus gehabt und besitzen heute eine Woh... -
VIGTIGT TYSK SPØRGSMÅL
ForumindlægEr denne sætning grammatisk korrekt? "Das Problem, das sich um Geld dreht, ist frauentypische" -
Oversættelses hjælp til en tysk tekst
ForumindlægEr der ikke en der hurtig er i stand til at oversætte et lille stykke for mig her, da det kniver lidt for mig da jeg føler at det er svært. Teksten er således: "Der Bürgermeister, ein Ziegeleiarbeiter, war wegen einer wehrkraftzersetzenden Äusserung während der Nazizeit zwei Jahre in... -
Hjælp til rettelse af tysk grammatik
ForumindlægSchneewittchen Das dritte Mal kleidet die Königin verkleidete sich in eine Bauersfrau. Die Königin macht einen giftigen Apfel, und der Apfel war macht, so dass sie nur die Wange vergifteten wurde. Die Königin nach zu das Haus der sieben Zwergen und sagst dass Schneewittchen der Apfel essen so... -
Oversæt tysk "Snehvide"
ForumindlægHeejsa plzz hjælp med at oversætte denne tekst(slutningen af snehvide): Die königin im schloss fragt wieder den spiegel: "Spieglein, spieglein an der wand, wer ist die schönste im ganzen land?" Und der spiegel antwortet: ,, Frau königin, Ihr seid die schönste hier, aber Schneewittchen h... -
Hvilket ord mangler - tysk
ForumindlægIndsæt de ord der mangler; Habe, hast, bin, bist osv. 1) Wir _________ nach Kreta geflogen 2) Gestern ____________ ich im Restaurant gewesen 3) Was __________ ihr gemacht? 4) Wir __________ unsere Freunde getroffen 5) Heute __________ ich zur Schule zu Fuss gelaufen 6) ___________ ... -
HJÆLP?! TYSK. en lille sætning
Forumindlæger denne sætn. rigtig? Diesen Mann, glaubt die Frau, ein Einbrecher ist. Skal der kommaer rundet om glaubt die Frau. Eller skal sætningen helt omformuleres for at give mening? taak :) -
lille tysk tekst
Forumindlæghej der ude, er der ikke nogen som der vil bruge lidt af sin tid på at rette den her tekst pleas har virkelig brug for hjælp: Ich liebe auf jeden Fall auch meine Geschwister , weil sie die schönsten Geschwister zu bekommen sind. sie könnten echte erschwerenden manchmal sein, aber ich denke, alle... -
"At have en chance med nogen" på tysk.
ForumindlægHej. Hvordan siger man "at have en chance med nogen" på tysk? Tak på forhånd. -
Oversættelse *(dansk-tysk)
ForumindlægEndnu en dansk-tysk oversættelse. Jeg håber, at der er nogen der vil se det igennem for fejl. Der er 11 korte sætninger. Christina var netop stået op (*aufstehen) og havde klædt sig på (*sich anziehen), da hendes mand kom ind. Christina war gerade aufgestanden und hatte sich zogen an als ihr M... -
Gentagne og store fejl i Tysk
ForumindlægHej Nu har jeg rettet den "opgave" et par gange. Det kunne være dejligt, hvis der er nogen af jer eksperter derude, som ville fortælle mig hvis i kan spotte en stor eller flere gentagne fejl:-) Jeg har denne sætning, som jeg ved at der er noget galt med. Jeg kan ikke lige umiddelbart ... -
Nogle som vil kigge på lidt tysk tak??
ForumindlægHejj .. nogle som vil kigge og kontrollere om det er rigtigt og især gramatikken :) Skal oversættes fra dansk til tysk :)) 1. Rødhætte gav sin bedstemor en flaske vin og et stykke kage. = Rottkäpchen gab ihre Grossmutter ein flasche Wein, und ein stück Kuchen. 2. Ulven ser rødhætte, som er på ... -
Tysk på A-niveau
ForumindlægHejsa Jeg står i den her situation at jeg skal skrive et brev på tysk og jeg kan ikke finde ud af hvad lærerforening hedder... her er hvad jeg har skrevet indtil videre, hvor i kan se at jeg bare bruger substantivet "Lehrer" i pluralis: Hallo Herbert, Es geht mir gut, wie gehs d... -
Kort tysk stil
ForumindlægHejsa, jeg har skrevet en kort tysk stil på ca. 150 ord, som jeg godt kunne tænke mig, at en så igennem for grammatiske rettelser. Så, hvis I bare kunne sige til her i tråden, så sender jeg den i en besked :) P.S. Jeg skulle ikke mene den er totalt håbløst og bør derfor ikke tage ret lang tid at ... -
Hjælp til emnevalg (Tysk+Dansk)
ForumindlægHej! :) Jeg er også en af dem, som allerede er begyndt at tænke på SRP! Jeg er sikker på, at jeg vil skrive inden for fagene Tysk og dansk, men er ikke klar over hvilke emner det er klogest at vælge. Det handler vel om interesse, og jeg er mest interesseret i digt/novelle analyser. Men jeg ved ik... -
Tysk. kan man godt sige det?
ForumindlægVil bare hører om dette er grammatisk og stavet osv. rigtigt. jeg er rigtig dårlig til tysk nemlig. Fortsetzung des Hertz in Kopf Wanda das Gesetz von Jakob leben, bis sie an der Stange muss zurückkehren. Anderthalb Jahre später, Reisen Wanda Hause mit den anderen polnischen Mädchen. sie müssen A... -
Hoved og Bisætninger i Tysk.
ForumindlægHej er der nogle der vil rette min 5 tysk sætninger?Der skal særligt ligges mærke til at det drejer sig om hoved/bisætninger.1)Han gik hjem fordi han var syg. - Er ging nach Hause, weil er krank war. 2)Hun så at han var syg. - Sie sah da er krank war.3)Han køber bogen, for den er god. - Er kau... -
Tysk rettelse (150 ord ca.)
ForumindlægHej :-) Er der nogle der kan kigge min tysk tekst igennem? Den er kun på 150 ord ca. Ville værdsætte det meget. Skriv en kommentar, så sender jeg den til dig... På forhånd tusind gange tak! :D -
Er der en som er god til tysk derude.?
ForumindlægHejalle sammen.Er der nogle som vil være så venlig, at kigge igennem for at se om jeg har oversat det rigtigt...eller om jeg gået forkert i den gale by..På dansk:Man mærkede tydeligt hans store glæde ved børn. Arkitekten byggede huset på en helt anden måde, end vi havde ventet. Mange protesterer ...
