Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 6521 til 6540 af 25374
-
Hjæææp er det rigtigt ????
Forumindlæg1) imorgen har jeg fødselsdag, jeg bliver 18 år Morgen habe ich Geburtstag, ich werde 18 Jahre alt 2) Min mor har givet mig mange gaver Meine Mutter hat mir viele Geschenke geben 3) kan de sige mig, hvor banegården ligger ? Können Sie mir sagen, wo der Bahnhof liegt 4) har du forta... -
Hjæp det er til imorgen ? rigtigt eller ?
Forumindlæg1) imorgen har jeg fødselsdag, jeg bliver 18 år Morgen habe ich Geburtstag, ich werde 18 Jahre alt 2) Min mor har givet mig mange gaver Meine Mutter hat mir viele Geschenke geben 3) kan de sige mig, hvor banegården ligger ? Können Sie mir sagen, wo der Bahnhof liegt 4) har du fo... -
Er denne spansk oversættelse korrekt? :-)
ForumindlægLe dice a un joven: Nunca había pensado lo que comía, y por lo tanto estaba demasiado gordo. Un día yo pesaba 120 kilos y me di cuenta que tenía que hacer algo. No hacer ejercicio todos los días y me siento cómodo. hoy me gusta mi cuerpo como es. Si de ve... -
Fransk oversættelse
Forumindlæger der ikke nogen som kan hjælpe mig med at rette denne oversættelse? Skal aflevere den her i næste uge , så det haster lidt. Dansk: Filmen begynder med en bryllupsfest. En ung mand fra byen er vendt hjem fra Algeriet, hvor han aftjener sin værnepligt. Han har fået tilladelse til at vende tilba... -
oversættelse (70 ord) søger hjælp
ForumindlægJeg vil sætte stor stor stor pris på hvis der er en der vil kigge min oversættelse igennem. Jeg syntes den var meget svær. En ung mand fortæller: “Jeg havde aldrig tænkt på hvad jeg spiste, og derfor var jeg alt for fed. En dag så jeg viseren standsede på 120 kilo, og jeg blev klar over... -
rette lille kort oversættelse.
ForumindlægEt par timer senere, da formanden i pakkeekspeditionen kom ind på kontoret for at tale med direktøren, spurgte denne ham, hvor længe den unge mand havde været i firmaets tjeneste, og om han ikke syntes, det havde været rigtigt at afskedige ham. Jeg kender ikke noget til ham, var svaret. Han har a... -
HJÆLP - Fransk oversættelse
ForumindlægHåber der er nogle stærke fransk oversætter derude! Oversæt nedenstående- på forhånd MANGE TAK:) Filmens handling foregår under 2. verdenskrig på en katolsk skole. Filmens hovedpersoner er Julien og Bonnet. Bonnet ankommer til skolen den første aften, hvor fader Jean præsenterer ham for Julien og... -
Oversæt
ForumindlægNogle der vil oversætte det her for mig inden jeg bliver sindsyg, tysk er bare mit dårligste fag! Han har købt den gamle bil Hvad spiller de i den nye biograf Hvor har du købt disse smukke blomster Den nye direktør er meget venlig Han forær... -
Kvote 2
ForumindlægHej SP Jeg er en ung mand på 19 år, der i løbet af 3.g har genvundet motivationen til at yde mit bedste inden for min uddannelse, efter 2. år med ren afslapning. Nu er jeg altså i den situation, hvor jeg skal overveje at skrive en motiveret ansøgning til den uddannelse jeg vil ind på. Det dreje... -
Oversættelse fra tysk til Dansk
ForumindlægNogle gode til Tysk, som gider at oversætte dette til tysk? Behøver ikke at være 100% rigtigt, men gerne så godt som muligt. Jo mere oversættelse jo bedre, da det kan være vigtigt for mig. Kunne være en kæmpe hjælp! I "Die Rabe" bliver en pige forvandlet til en fugl, fordi hun er ua... -
Dansk Digt eksam pliiz help
ForumindlægBarndommens land. Tidens mælketand. Verden er ny for dit øje. Folk er to-tre meter høje så de må bøje sig ned til dig. Fluen er blå. Kilder på min tå. Og et par myrer du kender hygger sig på dine hænder. Skrubtudsen tisser en tår før den går. Solen er varm. Stikker på din arm ligesom hvep... -
optimering
ForumindlægEn mand vil lave en trekantet indhegning til sin hund. Han har 30 m hegn, som han vil fastgøre til de to hjørner af gavlen på sit hus. Gavlen er 10 m bred. Det viser sig, at han får maksimeret arealet af indhegningen, hvis han laver den ligebenet, hvor de to ben er lavet af hegnet, mens gavlen ud... -
Fordele og ulemper ved 18 års valgret?
ForumindlægJeg skal skrive et indlæg om fordele og ulemper ved 18 års valgretsalder og jeg er helt blank. Er der nogen der kan lige kan skubbe mig lidt i gang? -
hjælp til at rettet en dansk stil ?
Forumindlæghej er der nogle der der vil hjælpe mig med at rette en dansk stil ? hilsen Mia -
Udregning af karaktergennemsnit på HHX
ForumindlægVi har netop modtaget karakterbog på 2. år på HHX, og nu er det jeg vil spørge jer om I ved hvordan de forskellige "satser" er.Jeg mener: Erhvervsøkonomi og Afsætning tæller mere end fx. Historie og DanskMen er der nogle der ved hvilke fag skal ganges med hvad osv. ? -
Naturgeografi + humanistisk fag??!
ForumindlægJeg mangler stadig at vælge emne til AT og kunne rigtig godt tænke mig at kombinere naturgeografi med et humanistisk fag. Er der nogen ideer? (helst ikke historie) Ellers har jeg også tænkt på design/matematik, hvor man måske kunne indrage noget arkitektur... Eller er der måske andre ideer til de... -
Trigonometri (matematik)
ForumindlægHey da..En essay i matematik er da altid noget nyt, det troede jeg ikke man skulle, men nu er det første gang. Mit emne er om trigonometri.Ved i/du hvor jeg skal lede på nettet.. har fundet noget på nogle forskellige sider men det kunne være i/du kendte til nogle ret gode nogle.Skal vi noget om d... -
Homerisk lignelse?
Forumindlæghej folkens.. ville lige høre om der var nogen der kunne svare mig på hvad en homerisk lignelse helt præcis er? er nemlig ikke helt sikker.. Sidder lige nu med Odysseen, og forsøger at analysere og fortolke den, og fokuserer især på Epita ornans, homeriske lignelser (så vidt man nu kan når man ik... -
Oversættelse
ForumindlægHej, er der nogle, som ved, om dette er oversat rigtigt. Fra Dansk til Spansk: Grunden til jeg står og skriver om denne genforening er, at det viser den spanske historie <=> La razón por estoy escribiendo sobre la reunión es lo muestra la historia de España. Tak på fo... -
Rettelse af korte sætninger fra da-ty
ForumindlægHej derude.. Håber der er nogen der vil kigge på de her sætninger og rette dem - dér hvor der er grammatiske fejl, beder jeg om uddybning (mht. hvis det kasus, eller bare tiden) De er oversat fra DANSK TIL TYSK. På forhånd tak. 1) I Trier oplever man fortiden In Trier OPLEVER man die Vergang...
