Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7141 til 7160 af 25374
-
skriftlig eksamen dansk 2004?
Forumindlæghvordan er det gået med jer folkens? hvilke emer valgte i? er der nogen der skal op i tysk her på onsdag? -
hvordan sættes komma?
Forumindlæghej jeg, vil gerne vide hvordan man, sætter komma, i en tekst fordi jeg har, det svært med det. -
kristendom-hinduisme-etik-islam-nordisk mytologi
ForumindlægKære mennesker der ude, skal op til min sidste eksame i religion i morgen, men er i tvivl om hvordan jeg skal håndterer tingene i morgen. havde tænkt mig min disposition til i morgen skulle være; generalt om religion, redegørelse/analyse/fortolkning af trukket tekst, perspektivering( hvis der er... -
case om ondskab
ForumindlægHej folkens Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde en case om menneskets onde handlinger, eller bare ondskab? Jeg skal bruge det til min SRO, som omhandler Hitlers evne til at kunne manipulere med mennesker og får dem til at udfører onde handlinger. Det skal dog siges at case... -
Gæt på hovedemne i 3g's AT-eksamen?
ForumindlægI morgen bliver det offentliggjort hvad årets eksamensemne i almen studieforberedelse er, og der er jo i milliard ting at gætte på. En fra min klasse "har hørt en fugl synge" om at hovedemnet i år bliver "Drivhuseffekten". Hvis det er sandt, er jeg pænt meget på røven, for det... -
ludvig holberg?
Forumindlægjeg har fundet et digt, der hedder "om egen drys, samt hans kærlighed og forvandling", digtet skulle være skrevet af Ludvig Holberg, men jeg kan ikke finde nogen oplysninger om digtet og når jeg søger på "Ludvig Holberg" så kan jeg ikke finde teksten noge steder. :s og jeg fo... -
nogen der kan lidt spansk
Forumindlæghej..... jeg ville bare spørge om der var nogen der ville over sætte de her korte sætninger for mig på spansk - kom her - ville du købe bomber - kom med mig - etage nr... på forhånd tak -
Analyse af Ringen - Karen Blixen
ForumindlægHej :-) Er der nogle, som kan hjælpe mig med en analyse af Ringen? MIt spørgsmål er, hvad teksten egentlig handler om? -
Held og Lykke i SSO
ForumindlægHEJ ALLE..Jeg vil bare lige ønske alle held om lykke i SSO aka 3.G's opgaven. Håber i alle for fyret den for vildt af og skrevet en hammer god opgave, hvad enten der er Dansk, Historie, Matematik, Tysk, Engelsk eller andet.. Lykke til herfra - see you on the other side..Med Venlig Hilsen Chri... -
Fransk aflevering
ForumindlægHej.. er der ikke en der vil rette min fransk afælevering igennem.. Det ville være en stor hjælp.. den er til i morgen, så helst inden da.. tusind tak på forhånd..A Traduisez en français”Elskeren” foregår i fransk Indokina i 1929. Romanens hovedperson er en ung fransk pige, som lige har mødt en r... -
Ikke svære tyske sætninger
ForumindlægHej med jer. Har lige de her sætninger. De er ikke så svære (: Som læser får man den opfattelse, at Juanita er forelsket i vennen Kasper. Als Leser bekommt man das Verständnis, dass Juanita in dem Freund Kasper verliebt ist. Da jeg var i din alder, tænkte jeg kun sjældent på fremtiden. Wenn ich... -
Tysk - skal rettes
ForumindlægSKa rettes :) tror stort set det er rigtig Peters taske - Peters Tasche Karins bluse - Karins Bluse Ruth Reimers Mand - Ruth Reimers Mann Karin og Peters lejlighed - Karin und Peters Wohnung Direktøren får firmaet. - Der Direktor bekomm die Firma Meninggen med livet - Der Sinn mit mit das Leben F... -
Ordstilling, help!
ForumindlægI de følgende sætninger skal der byttes om på ordstillingen, dvs. verballed før subjekt, så vidt jeg ved! 1)Næppe havde han sagt det, før det skete; Hardly had he said it, before it happened. ? 2) Engang var jeg svømmet for langt ud: Ikke et bud på selv, hjælp! 3)Ikke før søndag kunne han gør... -
Nogle der vil hjælpe mig med at få formuleret sætningerne korrekt
ForumindlægHej jeg har brug for lidt hjælp til disse sætninger så de lyder korrekt både hvad angår stave og kommafejl og i det hele taget. 1.Simona Abdallah fortalte hendes forældre og familie at hun nu gerne vil flytte til København, uden at skulle have en mand, og at hun i København vil arbejde på hende... -
alternativ lektiehjælp
ForumindlægHar i set www.onstudy.dk? man kan spørge om mange ting, bla fysik som jeg har svært ved og har allerede fået 2 hurtige og gode svar ;D well anyways synes bare lige jeg ville dele det med jer.. -
Er det ytringsfrihed?
ForumindlægEfter de kontroversielle tegninger af profeten Muhammed i jyllandsposten, har en grupper ægyptere i frustration officielt brændt dannebro ned. Er det iorden vi gensidigt krænker hinanden? Er det, det vi kalder ytringsfrihed? Når millioner af muslimers forkærlighed til deres religion krænkes og nå... -
Vind en prostitueret!
ForumindlægI en konkurrence i bladet Super udloddes "en tur i toeren hos Slagelses bolledukke". Hvor lavt kan man synke? Synes, det er så grotesk nedværdigende. Føj! -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
At være pervers
ForumindlægHvornår er man pervers, hvor ligger grænsen både hos piger og mænd? Er det forkert at man på date hygger sig lidt, tager hjem til hende og man sidder i sofaen, at man så vil have at hun lige sutter den af? Eller at man bare siger noget frækt til hende og spørger om hvad hun kan lide af seksuell... -
Tysk stil 9. klasse - HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg har skrevet en stil om en film vi har set i klassen. Opgaven gik ud på at skrive hvad jeg mente om filmen ''Lore''. Jeg vil meget gerne have tjekket min grammatik igennem. Hvis der er nogle der vil hjælpe, må i meget gerne tjekke igennem og sige til hvis i finder nogle fe...
