Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9321 til 9340 af 63055
-
tage 1.g om igen?
ForumindlægHej Jeg står i et dilema lige nu. Jeg har valgt den forkerte studieretning, og jeg venter også på at blive optaget på den studieretning, jeg hellere vil. Problemet er bare, jeg står ret langt nede på ventelisten, at det måske slet ikke er muligt for mig at komme ind. Selvom de siger, at jeg ... -
Brøkregning
Forumindlæghej.. nu sidder jeg og kigger noter igennem. hvordan kan dette udtryk give dette svar: R1*44a/4a = F*6a/4a => F*3/2 = R1 Det var en note fra et eksempel der var gennemgået på tavlen, uden mellemregninger. Jeg mangler bare den mellemregning der giver det svar der. Nogen der kan hjælpe med... -
Mat. hjælp
Forumindlægdet en allersidste opg. nogle fra klassen og jeg mangler håber i kan hjælpe. tak på forhånd -
mundtlig samfundsfag
Forumindlæghey guys. jeg går i 9. og vi har trukket samfundsfag mundtlig.. ville bare høre hvordan man ville kunne forberede sig til det??? -
Fuld pensum (PSV) 2g
Forumindlægkære studieportalen. Som 2g9;ere med 57% fravær og 60% skr fravær, (spørg ikke hvordan jeg ikke er blevet smidt ud, er bare go til at løbe om hjørner) 9;overraskende9; nok er blevet sat på særlige vilkår/fuld pensum (PSV) , altså at aflægge eksamen i alle aflslutterfag. Heldigvis får j... -
Påvisning af protein
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med at lave en fysik rapport som hedder 9;9;Påvisning af protein9;9; Jeg er i en vildrede og ved ikke hvad jeg skal skrive. Jeg har forsøgsbeskrivelsen her: 2 ml æggehvide hældes i et reagensglas. Tilsæt 2 ml CuSO4 og ryst reagensglasset. Tilsæt 2 ml ... -
universitet? Hvis du har nogle links eller lign. være venligst at dele nedenunder.
ForumindlægJeg kan ikke find nogle informationer omk. universitets klasse lokaler og hvordan timerne generelt lægger. Hvor mange timer man har om dagen samt hvor mange lærer. Der vises kun klasse lokaler med op til 50 personer. Er det for at spare på løn omkostninger eller hvad. Kan ikke rigtig se hvor læri... -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med at finde vinkel W i opgave 9, jeg vil også understrege at jeg i undervisningen ikke har arbejdet med tangens men med cosiunusrelationerne og sinusrelationerne. mange hilsner Mie -
Tvungent A-niveau
Forumindlæg"Hvis det står til ministeren, skal alle gymnasieelever i fremtiden have enten matematik, fysik, kemi, fransk eller tysk på højt niveau." - http://politiken.dk/uddannelse/article308155.ece Bertel Haarder vil gøre det obligatorisk at vælge mindst en af de ovenstående fem fag. Iflg. Haa... -
Ekstra A-niveau?
ForumindlægHej.http://www.e-tavle.dk/7.asp?a=1&intNoteID=13344Her kan I se min studieretning. Skift faneblad til "spr" nede i venstre hjørne, det er nr. 2 fra oven.Mit spørgsmål:Er det muligt at lave min c-blok om til en a-blok? Hvis jeg nu har brugt min ene b-blok på biologi og min anden b-blok p... -
Dagen før skole?
ForumindlægHejsan, jeg tænkte om der var noget at gøre dagen før skole, så man er sådan lidt klar til i morgen? -
Brøker
ForumindlægHJÆLP -
Undervisning på STX
ForumindlægHej Jeg vil gerne spørger om hvordan undervisningen foregå på jeres stx? meget skrive skrive i hånd (noter), lave opgaver hele tiden og så videre... på forhånd tak -
Hjææælp
Forumindlægmit spørgsmål lyder: der skal vælges 3 elever ud af 21 hvor mange forskælige mugligheder er der for de 3 elever? -
Hvordan er undervisningen på stx/htx?
ForumindlægJeg skal til at begynde på gymnasiet næste år, og er helt splittet mellem at have Kommunikation/IT A, Design B og Samfundsfag B på htx, og at have Latin A og Græsk A på stx. Jeg er sikker på at jeg vil studere lingvistik, kommunikationsdesign eller spildesign, eller i hvert fald noget lignende.... -
HJÆLP Medie
ForumindlægNogle der har noter til film/TV. Gerne hvad de forskellige serie/programmer hedder og så gerne noter til film sproget?????? Håber virkelig på hjælp. PÅ forhånd TAK -
Elementarpartikel
Forumindlæghvad er en Elementarpartikel? Vær venlig at give et meget beskrevet svar, da jeg ikke er god på dette område. Thanks in advance:) -
Heey søde mennesker
Forumindlæger der nogle af jer der har nogle gode pyskologi noter til pyskologiens vej? -
Lave karakterer...
ForumindlægHej! Har fået min dansk skr karakter... Er der andre, som har fået et stort chok over sin lave karakter? Mine karakterer i dansk ligger normalt på 10-11, og denne gang (selvfølgelig skulle det lige være til eksamen) fik jeg smidt et 7-tal (!!!) i hovedet... :( Hvordan klarede i andre det? -
skriftlig eksamen
Forumindlæghej. jeg skal, som så mange andre, til skriftlig samf eksamen imorgen, og i den anledning kunne jeg godt tænke mig at høre hvad folk tager med til eksamen. alle ens noter fra hele året, kun bøger, eller kun noter, eller måske ingen af delene? hvad er smartest at medbringe? det hele, bøgerne eller...
