Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 10381 til 10400 af 132250
-
M = b · l^a
Forumindlæger det en eksponentiel funktion? (: -
bestem a og b
ForumindlægJeg forstår ikke hvad jeg skal gøre i opgave 12. Vil i hjælpe? -
vektorfunktion - undersøg betydningen af b
ForumindlægJeg vedhæfter billede af opgave. Umildbart ser den simpel ud, men jeg kan ikke lige gennemskue den. Jeg har tegnet banekurven på ti-nspire, men jeg får ikke ligefrem en åbenbaring -
RELIGION EKSAMEN (:
ForumindlægHeej alle sammen (: Nu skal jeg til eksamen i religion og jeg har nogle begreber som jeg ikke rigtig forstår håber i kan give en lille forklaring med jeres guldkorn på de forskellige begreber der kommer en lang list og det kunne være dejlig hvis du gad og svare på så mange du nu orker (: (det er ... -
eksamens spørgsmål
ForumindlægHej folkens. Jeg har fået nogle matematik/eksamens spørgsmål sendt af min lære, er der nogle af jer der har lyst til at hjælpe mig med spørgsmålene?? . Trigonometri. Gør rede for beregninger i retvinklede og ensvinklede trekanter. Inddrag her din temaopgave i trigonometri og geometri. ... -
a og b i et Potenssammenhænge
ForumindlægHej, Jeg har fået den her opgave, som jeg ikke helt, ved hvordan jeg skal den regne ud. Opgave: Tabellen viser sammenhængen mellem en diamants diameter og vægt. Diameter (mm) 2,5 3,4 4,1 5,8 6,9 8,2 9,4 Vægt (karat) 0,05 0,15 0,25 0,... -
Hjælpelærer til mat b
ForumindlægHej, jeg går i 2.g på stx og har mat b. Jeg kunne godt tænke mig, at få lidt hjælp til mine afleveringer da matematik aldrig har været min stærkeste side. Jeg tænker ca.1-2 timer om ugen. Jeg har ingen anelse om krav til løn, så skriv endelig her hvis du tror du kunne hjælpe. Jeg bor i Gentof... -
beskrivelse af a og b
ForumindlægHej. Jeg skal beskrive en lineær graf, hvor ligningen er y= 0,5836x + 23,622. det er en graf som der er lavet i fysik, hvor der er den tilførte energi på x-aksen og den udnyttet energi på y-aksen. hældningskoefficienten(a) 0,5836 på linjen fortæller os, hvor stor den udnyttet energi er ... -
Andengradspolynomiet a b c
ForumindlægEn ret linje har hældningskoefficienten -2 og skærer koordinatsystemets førsteakse i punktet P(3,0). Bestem en forskrift for den funktion f, der har denne rette linje som graf. f(x) = ax2 + bx + c c = skæringen på y-aksen a = hældningskoefficienten / negativ eller positiv par... -
Engelsk bog til SSo
ForumindlægHejDa jeg ikke læser vildt mange bøger på engelsk så vil jeg gerne vide om der er nogen der kender en fed bog der kunne være vild god at skrive om i SSo opgave i faget engelsk. Det må gerne være en bog som er let at finde materiale om! -
ENGELSK: oversæt en sætning :)
ForumindlægHej, jeg har lidt svært ved en sætning :-) "I al' den tid de har kendt mig" - på engelsk. jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan man siger sætningen på engelsk. A little help, please? på forhånd, tak! -
HASTER!! - find a og b
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? I Vestgrønland har man målt den årlige middeltemperatur på forskellige breddegrader. Nordlige breddegrad: 62 64 70 73 78 Årlige middeltemperatur i C: 1,0 -1,6 -4,2 -7,2 -11,4 I en matematisk model kan sammenhæn... -
vektor a og b er paraelle
ForumindlægOpgaven er følgende: I et koordinatsystem i planen er givet to vektorer, hvor jeg skal bestemme t vektor a = (1,2) og b = (3+25,-4+t) Jeg kan forstå at jeg skal finde prikproduktet og sætte det lig med 0 (1*3+2t)+(2*−4+t)=0 Er det rigtigt? Og hvad gør jeg så? -
bedømmelse af engelsk stil
ForumindlægHej. jeg er en dreng på 15 år og går i 8 klasse. jeg mener selv at min lærer ikke rigtigt kan lide mig, og derfor går det ud over mine engelsk karaktere. så jeg tænkte om jeg kunne få en engelsk lærer til at rette den? Hvis i har lyst så smid lige en mail på frederikbjerreb[email protected]... -
Engelsk - lille spg.
ForumindlægHvordan siger man "medløber" på engelsk? Og er det her rigtigt formuleret? - altså den på engelsk I takt med at Friedrich bliver dygtigere til boksning, vokser hans sympati med den nazistiske tankegang også. - Friedrich becomes better to boxing, contemporary does his sympathy to the ... -
a, b og c led
Forumindlægjeg har denne ligning hvor jeg ikke kan se hvad der skulle være hvad for et led. Jeg skriver den med bogstaver istedet for tal så det bliver nemmere at forstå hvad jeg vil have hjælp med hx-k*kx=h der er self tal på a og b's plads og alle ens bogstaver er ens tal. hvordan skal man løse ... -
a, b og c i andengradspolynomium
ForumindlægHar variablene a, b og c et navn i andengradspolynomier? Ligesom 'a' f.eks. hedder hældningskoefficienten i lineære funktioner. Mange tak på forhånd! :) -
Bestem konstanterne b og c
ForumindlægHjæælp Jeg kan ikke finde ud af at bestemme konstanterne b og c. Jeg har allerede fundet ligningen til tangenten som er y=24x-8 Håber der er nogen der kan hjælpe -
Eksame i Mat C på Mandag.
ForumindlægSå er der snart eksame i matematik C (på mandag) nogle der har nogle virkelig gode notater. -
Bestem b så d=0, hjælp!
ForumindlægJeg har fået denne opgavebeskrivelse: bestem b, så netop har én løsning Jeg ved at d=0, hvis der netop skal være én løsning. Mine udregninger er som følgende: Dvs. at når jeg skal finde x, vil der være 2 løsninger, fordi jeg har fået b til at være Svaret er altså enten 1,5 ...
