Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10481 til 10500 af 25374
-
Marie Grubbe
ForumindlægDer er noget jeg ikke forstår:--- Ulrik Frederik har tidligere været gift med Sofir Urne... og fordi kongen ikke synes om deres forhold, går de fra hinanden, eller hvordan skal det forstås ? Hvor mange gange bliver hun gift ? 1) ulrik frederik 2) Søren Sørensen (Lagdefod) og hun har affære me... -
3. gradspoynomium!! HJÆLP!!!!
ForumindlægGoddag Jeg skal løse dette ligninge men jeg kan ikke komme videre. Please, nogen ka' hjælpe?!!! )": Opskrive det 3. gradspolynomium p(z)=az3+bz2+cz+d, der har rødderne 7+i , 7-i og 8 , og som opfylder at p(0)=1 Jeg regnet det, men fik 392 - i2, men jeg ved heller ikk... -
Hvem er træt af SRP?
ForumindlægVærsgo at stemme. Man stemmer ved at skrive sit navn. Morten -
Adam og Eva???
ForumindlægHey folkens Jeg skal til at analyser teksten der hedder Adam og Eva Af Dario Fo, men det ser ud til at jeg ikke helt har forstået teksten derfor vil jeg høre om der evt. er nogen som har læst den eller skrevet om den..? det haster ... -
ol 1972
ForumindlægHej ;) Nogen som kan hjælpe? Hvorfor blev der terroer under OL i 1972? På forhånd tak! -
hjæææælp
ForumindlægHej er der nogen som kan give en forklaring og et eksempel på hver af disse nedenstående ord betyder og er?? akkussativ nominativ dativ genitiv ablativ aktiv passiv -
Krafter der påvirker og størrelsen.
ForumindlægJeg læser til eksamen i fyik og et af de emner som driller mig mest er at bestemme krafter der påvirker en ting. Fx hvis to man bærer stang på 8m med massen 20kg, den ene går 2 m fra enden, den anden går 3 m fra enden, hvor meget bærer de hver især? Nogen der har nogen gode notater, eller link... -
Resultater af løbeprogram
ForumindlægHej. Jeg har en løbeprogram, som jeg skulle udføre, men det fik jeg ikke lige gjort. Så er der nogen der sådan ca. ved hvordan det ville udvikle sig, hvis man nu løb hver dag? Jeg SKAL bare bruge nogle resultater.. -
Genetisk sygdomme
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare den her billedet. Det vil være en stor hjælp. -
Hvornår har de samme alder?
ForumindlægI hvilken måned og på hvilken dato har hunden Buster (1 hundeår = 7 menneskeår) og dens ejer samme alder? Buster er født den 16.04.2000. Ejeren er født den 15.02.1936. -
HJÆLP TIL ET ORD
ForumindlægHej folkens:-) Er igang med at skrive et eventyr, men har brug for et bestemt ord, som jeg ikke hvordan man siger på dansk. Det ord jeg vil have fat i er altså: Ordet bruges når der er noget man gerne vil have skal gå i opfyldelse som man ønsker sig inden man dør. Og hvor personen fortæller det ... -
SSO
ForumindlægHej. Håber så meget at nogen kan hjælp mig med den spørgsmål: diskuterer hvorvidt de afghansk kvinders vilkår er dikteret af islam eller rodfæstet i kulturen. Er der nogen, der kender noget til det? -
Forkert? 70 ord
ForumindlægHej er der nogen der lige kunne hjælpe mig med at rette dette: Mi casa y mi familia En mi casa tiene tres dormitorio y una cocina, un salón, un baño. En mi dormitorio hay una cama de algunos almohada y un escritorio. Tengo un gran armario con espejo en el que estoy muy contento. Y ... -
Analyse af Kim Larsens "Jutlandia" - HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg skal analysere Kim Larsens Jutlandia. Nærmere er det en tekstanalyse af teksten, ville høre om der er nogen som enten har nogen opgaver liggende eller kan komme med tips og råd til at komme igang. Takker!! -
Binomialtest
ForumindlægPå en bestemt dag havde butikken 220 kunder, hvoraf 79 var mænd. Butikken ønsker at undersøge, om denne dags kundegruppe er repræsentativ for butikkens kunder med hensyn til køn. ) c) Opstil på baggrund af butikkens undersøgelse en nulhypotese, og benyt et binomialtest med et signifikansniveau p... -
Grammatikopgaver Engelsk
ForumindlægHej! :) Nogen der gider kigge et par engelsk grammatikopgaver igennem? Det ville være en stor hjælp! Mvh Frederik På forhånd tak :) -
dominant nedarvet og recessivt nedarvet.
Forumindlægnogen der kan komme med nogle eksempler på sygdomme der er hhv. dominant nedarvet og recessivt nedarvet? -
Sunhedsteknologi eller radiograf? ..og kan man have børn og gå på UNI?
ForumindlægHej Jeg står her og skal vælge uddannelse her inden den 5. juli, og først havde jeg egentlig planlagt at læse til radiograf i Aalborg, men det tænker jeg lidt er en dårlig idé, efter at jeg har fået en snak med studievejlederen på radiografudd., bl.a. fordi at udsigten til at få job er meget rin... -
Tysk - kendeord
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig de mest basale indenfor kendeord, for jeg forstår ærligt ikke ne brik af det... Jeg ved godt at det bestemte kendeord med der, die, das osv., men dem med sein, ihrer, unser osv forstår jeg ikke, hvordan bliver de bøjet?, hvordan finder man frem til at det ... -
En opgave fra kombinatorik
ForumindlægHej, jeg står over for den her opgave som virker lidt for "abstrakt" for mig, kan ikke nå at løse den så vil gerne bede om en lille hint :-) En gruppe består af n mænd og n kvinder. a) På hvor mange måder kan disse mennesker stilles op på række? b) På hvor mange måder kan disse menn...
