Søgning på: tysk analyse. Resultater: 10941 til 10960 af 38621
-
Nogen der er nede med det tysk der? need help!
ForumindlægJeg skrevet et bette stil, som nu skal rettes. Ordstilling osv. Hvis du gad og kigge på den vil det være great! :D -
At skrive tysk tekst? Svag og stærk bøjning?
ForumindlægHej Jeg synes, at tysk er et meget spændende fag og ville lige høre, hvad det er, man skal tage hensyn til, når man skrive tyske sætninger. Hvad er stærk og svag bøjning af tillægsord? Indtil da kan jeg samle min viden om huskereglerne ift. til at skrive tysk i punkter: - Substantiver skal stå... -
24 timers Tysk Die Verabredung
ForumindlægHel alle sammen. Jeg har trukket min 24.timers tekst Die Verabredung af Sabine Zimmer, og den skal henvises til temaet Wirklichkeitsflucht. og nu har jeg siddet hele formiddagen og oversat og er ikk færdig endnu. jeg tænkte på om nogle af jer har læst teksten og evt, kunne give mig et resume så j... -
rettelse af lille tysk tekst. please hjælp:)
ForumindlægHar skrevet følgende tyske mini stil, som jeg ville være super glad for, om der var nogen der ville komme med nogen rettelserkunne pointere nogen fejl i? Det ville være en stor hjælp! Psychiaterin: Ich weiß dass es schwer ist, von seinen inneren Gefühlen zu sprechen, aber es ist wichtig dass du n... -
rette kort oversættelse (dansk til tysk)
ForumindlægNogen der vil rette min oversættelse fra dansk til tysk ingennem for grammatiske fejl? Hvis man rejser til Tyrol om Sommeren, møder man en idyl, som man ellers sjældent ser. Der er høje bjerge med hvid sne og grønne træer. PÅ markerne står alpekøer, og man tænker automatisk på chokoladekoen fra r... -
Kort tysk tekst! Korrekt oversat????
ForumindlægIch habe Rhodos in meiner Sommerferien gewesen. Wir fuhren die Griechische Insel herum. Es was sehr heiss. Die Esskultur war bei der türkischen sehr ähnlich. Ich habe im Europas grösste Wasserpark bin. Das was wirklich fantastisch. Wir Wanderten auch in die Berge, zu erleben die beliebten Schm... -
Haster!! Analyse af Kingo's Keed af verden, og Kier ad himmelen
ForumindlægHej Jeg ville høre om der tilfældigvis er en der ligger inde med en analyse af Thomas Kingo's Keed af verden og kier ad himmelen?? Det ville være fantastisk hvis der var en der kunne hjælpe mig med dette, da det haster! Mvh. Amalie -
TYSKE GENIER HVOR ER I?!.... Hjælp bedes angående rettelse!
Forumindlæg1) ÜbersetzungDie Geschichte geschehen heute im Süddeutschland. Der/ Die Hauptperson ist die junge Jeannie, die aus USA kommt. Sie ist ein Au Pair Mädchen bei einer deutschen Familie, die von (??) einem Vater, Robert, einer Mutter, Charlotte, und einer kleinen Tochter besteht. Nach einer Weile (?... -
Tysk Stiil, ? '' Liebe ''
ForumindlægHeeij :D.. Jeg skal lave en tysk stil, hvor overskriften skal være Liebe.. Jeg hader tysk, og er pisse dårlig til det.. :/!! Jeg ved ikke rigtig hvordan jeq skal komme igang!! NOGEN DER KAN HJÆPLE, PLEEEEASSS!!!!!!! På forhånd tak..:D!! -
Se kort tysk oversættelse igennem for fejl - haster! :-)
ForumindlægHejsa. Jeg har lavet af en oversættelse af følgende tyske tekst: Der Vater hatte nicht gesagt: "Heute kommt deine neue Mutter" Er hatte gesagt "Heute kommt Helga uns besuchen. Du weisst doch, das ist eine nette Kollegin. Sie möchte endlich mal kennen lernen. Sie hatte sich stur ge... -
Rette om det er analyseret rigtigt og om at adjektiverne er bøjet rigtigt?
ForumindlægHej, Vil i ikke lige rette om der er nogle grammatiske fejl. Oghar jeg analyseret dem rigtig? Der kluge Mann ist klug. : Den kloge mand er klog. Der kluge Mann = X Ist = O klug = omsagnsled til grundled. Es ist eine stark Duft : Det er en stærk duft. Es = X Ist = O ... -
Analyse og fortolkning af "Because It Is Running By" af Jo Lloyd
ForumindlægHejsa! Er der nogen herinde, der ligger inde med en analyse af "Because It Is Running By"? - eller blot lidt noter :-) -
Kristent heavy metal Analyse af sang teksten.
ForumindlægHej kunne godt bruge noget hjælp til at analysere denne tekst med fokus på det religiøse (Kristendommen). Hvilke kriste buskaber er der i teksten? Hvilke bibelske tekster kan man bruge til sammenligning og perpektivering. Tekstens budskab og handling? Mange tak på forhånd. A WI... -
Nogen der vil rette mine tyske sætninger?
ForumindlægHeeej vil du ikke lige hjælpe mig med at rette disse sætninger. Jeg har først skrevet dem på dansk og neden under i parantes står min tyske oversættelse (den jeg gerne vil have rettet) Taak på forhånd :) Denne jul blev for mig anset for at være en af de travleste i mange år, for jeg manglede ... -
Analyse af L.O.C.'s "Uptivupti"
ForumindlægJeg skal lave en analyse af L.O.C.'s "Uptivupti" i en dansk aflevering, men der er nogle af sætningerne jeg ikke helt forstår. Hvad er 10 kg sammenrullet i: "Og jeg har 10 kilo samrullet på de hos tager med hjem" Hvad er pap i: "Jeg' i min BMW 740IL // har intet p... -
Tysk undervisning/kursus efter gym (Esbjerg
ForumindlægHej allesammen Jeg blev student i sommers, og er nu igang med at holde sabbatår - dels for at spare penge sammen til at flytte hjemmefra og dels fordi, at jeg gerne vil ud og rejse lidt på et tidspunkt. Jeg har planer om at søge ind på tyskstudiet til næste år, men da et år er lang tid og g... -
Er der nogen der vil rette min tyske oversættelse???
Forumindlæg4. Olsen-bandenOversættelse fra dansk til tysk:DDR-borgerne elskede Olsen-Banden, og der opstod næsten en kult omkring de 13 film med banden. I 1996 udkom en interessant tysk bog om Egon, Kjeld og Benny, som fik en meget positiv anmeldelse, og året efter udkom alle 13 Olsen-bendefilm på video i T... -
Rettelse - Tysk stil - 230 ord
ForumindlægHej! Da jeg ikke er fandens god til tysk, ville det være en stor hjælp, hvis der er nogen der vil kigge den igennem for de største fejl. På forhånd tak. Liebe Tagebuch,Diesem Tag war etwas besondern. Ich lag im Bett wo ich Spreewald Gurken aß, die mein lieber Alex genau gekauft hatte. Neben mir s... -
Rettelse af tysk , tager 2 sec
Forumindlæghar fået en lille tysk opgave for, håber nogen kan rette den for fejl - takker på forhånd werbung Ich habe die Werbung ¨ käse aus der Schweiz¨ gewählt, weil ich denke, das Bild sehr auffällig ist. Im Hintergrund sehen wir eine Person, als hat einen Kopf wie eine Sonne geformt. Vorderse... -
Fra Spansk A til Tysk B efter 1.g
ForumindlægHej, På min hhx uddannelse har jeg en veninde, der har meget svært ved Spansk A. Jeg har selv Tysk B, og jeg har spurgt hende, om hun muligvis kan skifte til Tysk B. Problemet her er, at hun skal færdiggøre 1.g nu, og jeg ved ikke, om hun kan skifte til Tysk B fra næste år af. Hendes fag inkl. Sp...
