Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11661 til 11680 af 63055
  • Isotoper

    Forumindlæg
    Hvornår er det at en isotop bliver radioaktiv?:)
  • Hvordan laver man en synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg skal lave en synopsis, om en tekst jeg har læst som hedder Hunden af Kim Fupz Aakeson :) Hvordan laver man en synopsis ? Hvad skal den indeholde? Hvad skal den starte med ? OG hvad menes der med perspektivering ? Ville i være sød at hjælpe mig.
  • Problem med problemregning ;)

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg har fået en opgave som jeg slet ikke kan forstå. Håber der er nogen af jer der kan forklare mig hvordan jeg løser denne opgave : "den inderste løbebane på et stadion skal være 400 meter lang, og omkredse så stort et areal som muligt til boldspil. Notmalt består løbebaner af...
  • Guld - Au

    Forumindlæg
    Heeey Er der en venlig sjæl, som har lyst til at hjælpe? Jeg skal finde svar på disse spørgsmål. Jeg har en idé om, at svarene selvfølgelig står her på billedet, men hvordan ved jeg hvad der er hvad? https://www.google.dk/search?q=au+70+guld&rlz=1C1ASUT_enDK503DK504&source=lnms&tb...
  • Sand pendul

    Forumindlæg
    Hej vi går i 2.g og skal nu til at skrive SRO i sandpenduler. Er der nogen der har nogle gode kilder eller kan forklare lidt om emnet. Vi har kigget lidt på lissajous kurver, men kan ikke lige se hvordan vi bruge det i forhold til vores emne.
  • den kroniske uskyld

    Forumindlæg
    er der en anden der har skrevet en dansk opgave om den kroniske uskyld af Klaus Rifbjerg her?
  • Tysk "Det går op for ham at...."

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skriver tysk stil, men kan ikke helt finde ud af hvordan sætningen "Det går op for ham at..." skal lyde på tysk... Er der nogen herinde som ved det eller kan hjælpe mig med at undersøge det? Tusind tak for din tid. - En forvirret 15 årig
  • Trigonometriske funktioner

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal redegøre for følgende funktioner f(x)=sin(x) g(x)=cos(x) h(x)=tan(x) Derudover, hvad kan de bruges til?
  • Termins prøve imorgen i matematik

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 8.klasse og imorgen har termins prøve i matematik. kan i svare mig om hvad man sådan skal kunne? til en termins prøve fsa i matematik
  • Fuldstændig løsning

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke rigtig finde ud af det der med fuldstændige løsning, jeg skal have redegjort det
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Nogen Som kan hjælpe med denne her? for er virkelig i tvivl, med hvordan den skal laves. ???
  • HURTIGT Produktidéer til projekt!

    Forumindlæg
    Hej!?? Mig og min ven skal skrive projekt om feminisme, og vi mangler så meget en god produkt ide??. Vi er åbne for ALLE bud! Tak på forhånd.
  • Hoppe konstanten redegørelse

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en journal i fysik omkring hoppekonstanten. Her skal jeg gøre rede for hvad hoppekonstanten er samt nyttevirkningen og galileos faldlov. Nogle der kan hjælpe lidt?
  • Huen på gym

    Forumindlæg
    Det bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ...
  • Forslag til Studieretningsopgaven

    Forumindlæg
    Heej.. Nu er der jo ikke længe til at vi skal vælge fag og emne for vores Studieretningsopgave i 3.g.. Og jeg er fuldstændig tom for ideer. Mine studieretningsfag er Matematik A, Kemi A og fysik B.. Jeg må kun kombinere med enten dansk eller historie..Og jeg skal skrive i enten kemi eller matemat...
  • AT - emne: Hindenburg-ulykken

    Forumindlæg
    Hej . Jeg tror jeg vil vælge Hindenburg-ulykken som mit emne i fagene Historie og fysik Hvad synes i om dette emne , og hvilke problemstillinger synes i kunne være væsentlige at tage op , og forslag til evt. forsøg man kunne lave i fysik :) Mvh. Dinesan
  • Kan dette passe?

    Forumindlæg
    Kan følgende passe? :) f(x)=3x^2-12x+9 a=3 b=-12 c=9 d=(-12)-4*3*9 d=(-144)-108 d=-252 Kan det virkelig passe at bliver det resultat? :)
  • Skriv følgende tal med eksponentiel notation

    Forumindlæg
    b=0,000034=3,4*10-6 - resultatet skulle åbenbart være -5 men der er jo 6 decimaler? e=0,0123*0,00145=0,000017835=1,7835*10-9 - resultatet skulle åbenbart være -5 men der er jo 9 decimaler?
  • lidt tekst rettes til tak :)

    Forumindlæg
    hej... gider i lige kigge den her igennem for forskellige fejl. tak :) I keep thinking about what some of the children said about the robot. They felt sorry for it because there was not anybody who talked to it. Here comes the question. Do robots have feelings? If so, should we really feel sorry...
  • jeg har virkelig brug for hjælp

    Forumindlæg
    3) om funktionen f(x) = bax oplyses, at f(0)=7, og at funktions værdien f(x) tredobles, nr x øges med ?x=9. Bestem tallene a og b