Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11701 til 11720 af 14598
-
HJÆLP SVAAAAR ENGELSK STIL TIL IMORGEN PLZZZZZZZZ
ForumindlægHej alle kloge hoveder derude :-) Har skrevet en engelsk stil der skal afleveres i morgen, oplægget lyder (oversat til dansk): Du skal være sammen med Robinson-familien under dit ophold i New York. Robinson familien består af Mr. Peter Robinson, Mrs. Mary Robinson, og deres 2 tvillingeb... -
hjælp ønskes
Forumindlæghey det ville være super hvis nogen lige gad læse den igennem, bare hurtig og se om der var nogle fejl... Den handler og to drenge der gik ind og skød en masse på deres skole, så deres selvmords brev... Dear everyone, If anyone reads this letter, we will know that our mission is complete. Firs... -
Charity - Hjælp til rettelser?
ForumindlægHeej :) Jeg har nedenunder lavet en eksamensopgave omkring Charity i forhold til tiggeri. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med at få rettet lidt i det? Summary of “The advert that beggars belief” The text is written by Alexander Chancellor and published in The Guardian. The India... -
vurdering af stil
Forumindlæghej, jeg har skrevet dette essay (er afleveret for et par måneder siden) og vil gerne høre jeres kommentare til det så jeg hvad hvad jeg skal gøre anderledes ved mit næste essay :) Kravene var: Skriv et kort essay om skriftlighed. Du skal i dit essay tage udgangspunkt i vedlagte debatin... -
english essay
Forumindlæghej alle flinke mennesker derude. Jeg tænkte på om der er en derude, der vil bruge 5 minutter på at læse mit engelsk essay igennem, og rette grammatik. Takker på forhånd. Ps. den skal afleveres imorgen kl. 8:00, derfor håber jeg at den bliver rettet inden da. Genesis and catastroph... -
Hjælp med at rette essay (grammatik osv.)
Forumindlæg"Tid og ventetid Tid er den vigtigste ting i vores liv. Vi har alle en begrænset mængde af tid før vi forlader jorden, og på den tid skal vi leve det liv som gør os mest lykkelige. Vi kender føelsen af, hvordan tiden kan have en tendens til at få en slowmotioneffekt så det bliver langsommer... -
HJÆLP ENGELSK!!! Nelson Mandela
ForumindlægJeg har læst teksten, men jeg kan ike rigtig svare på den nederste opgave :( Er her nogen som vil hjælpe? Det vil betyde meget, da jeg skal aflevere på torsdag. På forhånd tak, Amalie :-) Nelson Mandela WORKSHEET A On 10th May 1994 Nelson Mandela became the first black president of South Africa. ... -
Uddannelse.
ForumindlægHej allesammen :) Jeg bliver student på onsdag og mit gennemsnit er indtil videre er på 10,5. Og med det højt gennemsnit jeg har kan jeg næsten kommer ind på alle uddannelse, men jeg vil uddanner mig til sygeplejerske og så videre til kandidat i sygepleje Problemet er at mine forældre synes at de... -
Spanskaflevering - El Mariachi
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at i ville hjælpe mig med at rette denne spanskaflevering (B-niveau 2.g). Især del B!\n\nDel A - oversættelse:\n\n- Dansk:\nDenne film handler også om et opgør mellem to bandechefer. Den ene af dem, Azul, går klædt i sort og bærer på et guitarhylster fyldt med våben. Mar... -
fransk rettelse
ForumindlægHalløj derude nogen som tilfældigvis lige ville rette eller tilføje noget til denne for mig? jeg står i den uheldige situation at jeg er ret dårlig til fransk, så ville høre om nogle ville sige at jeg skal kigge lidt mere på præpositioner eller om det er verbummerne eller hvad der ikke er så... -
hjælp til opgave
ForumindlægArgents månedsbrev indeholder altid en brevkasse, hvori Argents medarbejdere besvarer indkom-ne spørgsmål fra læserne. Følgende brev er kommet fra en læser: Kære Brevkasse! Min søn på 16 år har i et års tid haft et job som servicemedarbejder i vores lokale supermarked og tjener ca. kr. 1.... -
HHX
ForumindlægHej jeg ville bare lige høre, om nogle af jer går eller har gået på HHX, og kunne fortælle mig om det er svært. For jeg har hørt at det er nemmere end gymnasiet, men det er jo selvfølgelig dem der har/går på gymnasiet som har fortalt mig dette. Og så ville jeg hører fra en eller flere der har/gåe... -
Hjælp til analyse
ForumindlægJeg skal skrive SRP i samf A og idræt B, hvor mit emne er fedme/ overvægt. Jeg skal komme ind på årsager til fedme, både fysiologiske og samfundsårsager. Jeg skal også komme ind på hvilke politiske tiltag man kan lave, for at forhindre at flere og flere bliver overvægtige, herunder kritik af... -
Dumas klubben
ForumindlægNogen der har læst Dumas klubben?? Synes godt nok den er lidt svær, men skal til at skrive danskopgave om den nu!??Kunne godt bruge lidt hjælp/inspiration til at komme videre..Hvem er(symboliserer) pigen med de grønne øjne, der kalder sig Irene Adler??Og spørgsmålene er mange derudover :-( -
Folkeviser
ForumindlægHej...Jeg skal til mundtlig danskeksamen Onsdag d. 3 Juni. En af de ting som jeg ved jeg kan komme op i er folkeviser, men jeg står og mangler et analyseskema til en folkevise. Så hvis der er nogen af jer der ved hvordan sådan et skal laves (hvad det skal indeholde) eller hvor jeg muligvis kan fi... -
Klage over lære
ForumindlægJeg tænkte på, om man som elev har mulighed for at klage over at ens lære ikke underviser så bekentgørelsen bliver opfyldt, så man altså er ret dårligt stillet ved en evt. eksamen.Jeg spørger fordi, at jeg har en begrundet mistanke om at min kommende datalogilære faktisk slet ikke kan faget og ba... -
tja...?
ForumindlægHej vil bare li høre andres mening...især drenge og meget gerne piger også.Skal en kvinde have make-up på?? hvorfor? hvorfor ikke??Hvad ønsker i drenge?? at se hendes rigtig udseende? eller den påmælet udseende??tak -
Hvorfor laves proteiner i ribosomer og hvor komemr de hen, når de er lavet?
ForumindlægHEJ Som spørgsmålet, hvorfor laver ribosomer proteiner og hvor kommer de hen, når de er lavet? -
Translation.
ForumindlægJeg skal oversætte denne danske tekst til engelsk! jeg vil hører om der er nogen der har nogle bud... På forhånd tak!Tak for Deres tilbud af den 15. januar 20-- og for de tilsendte kataloger og prislister. Vi finder Deres møbler meget tiltalende og mener, de vil passe godt ind i vort sortiment. I... -
I.P Jacobsen
ForumindlægHej..Er der nogen, der har læst novellen af ham ved navn fru Maria Grubbe..Jeg synes, den er lidt svær at forstå.. er der nogen, der kan hjælpe?
