Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 11801 til 11820 af 63055
-
12 sætninger der skal rettes (Haster)
ForumindlægHej, jeg har lavet 12 sætninger om relative pronominer der trænger til en hurtig rettelse. Er skide dårlig så har brug for din hjælp - på forhånd tak! :) //mrsmuss 1. Den lærer, hun havde i de første to år, betød alt for hende. The teacher, she had in the first to years, means all for her. 2. Cha... -
Er der nogen der kan hjælpe med de her fejlsætninger. er hel blank.
Forumindlæg1. He has been promoted a couple of years ago 2 Is the Natherlands the country, which helped you ? 3. the soldiers9; enthusiasm caused that the war was prolonged 4. it was a real bad interview i did yesterday - take a listen 5. the lamp will be finished in about three weeks time 6. what... -
Lectio
ForumindlægJeg begynder på gymnasiet til næste år, og har fundet ud af at skolen, som jeg rimelig sikkert bliver optaget på, bruger et skemasystem, der hedder Lectio.Hvornår vil det være muligt for mig at se mit skema tidligst? Jeg vil gerne se, om jeg er kommet i klassen med nogle af mine venner. -
Atomfysik - Bestem A, N og Z
ForumindlægHej venner Antallet af neutroner kalder vi N og antallet af protoner kalder vi Z. Antallet af neutroner i kernen betegnes N. Protoner og neutroner kaldes under ét for nukleoner. Antallet af nukleoner, nukleontallet, betegnes A og opfylder altså formlen A= Z+ N. Vi har fået en masse opgave,... -
Vurdere min stil (8.klasse)? Plzz
ForumindlægHej alle sammen:) jeg skulle skrive en stil her for tiden, og jeg fik 7 for den:( havde brugt næsten mange timer, og dage på at skrive den, men jeg fik 7:( fordi jeg havde fejl og fordi læren syntes at mit sprog er ikke godt nok... også grammatikken og komma osv.. Vil du gerne læse den og vurdere... -
Latex, fif og tricks?
ForumindlægHej, jeg vil begynde på LaTeX. Jeg har hentet gstools, gsview, MikTeX (basic), Windedt og installeret det hele og fået det til at virke. Jeg er helt ny på feltet, så jeg kunne godt tænke mig at få nogle fif og tricks fra de erfarne. Jeg kan se, at jeg skal skrive i WinEdt og derefter trykke på... -
Kemi - grænseværdi
ForumindlægHejsa jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave. Det drejer sig om b) i opgaven. Her er hvad jeg har fundet ud af indtil videre: Rumfang af kemilokale: 12 m * 9 m * 3 m = 324 m3 Densiteten af Hexan = 0,659 g/ml Tak på forhånd! :-) -
To funktioner
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har siddet og regnet denne opgave, men jeg er gået lidt i stå. To funktioner f og g er givet ved: f(x)=12 * kvadratroden af x g(x)=x^2-7x+18 Graferne for f og g afgrænser i første kvadrant en punktmængde M, der har et areal. a) løs ligningen f(x)=g(x) b) Bestem arealet... -
Hjælp til X^2 test
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en rapport i biologi (blodtypebestemmelse)Reultatet ser således ud: Klassen forventet i % Ki%A+ = 4 37.5 21A- = 4 6.6 21B+ = 1 8.8 5.3B- = 0 1.5 0AB+ = 0 3.3 00+ = 7 ... -
Grammatikrettelser af sætninger
ForumindlægEr der nogen som vil korrigere grammatikken på følgende 12 sætninger? - På forhånd tak. 1. Gid alle lærere var så venlige, som han er. I wish all teachers were as kindly as he is. 2. Det er en meget livlig søster, du har. It is a very lively sister you have. 3. Hun følte sig en smule ensom efte... -
ligning 3
Forumindlæghej ¨¨ har lavet en ligning men det passer ik i min facit liste den rigtig resultat skal være -2/4 håber i vil se på min fejl 2x-7=6x-9 2x-7 + 9=6x-9+9 2x-7+9+2x=6x+2x (der skal rigtig være 4x men hvordan når 2x har en minus så skal man jo fjerne den til plus) -7+9=6x+2x og hvordan s... -
nogen vil hjælpe mig?
Forumindlæg9(x+1)-3(2x-4)=0 Hvordan løser jeg denne ligning? -
Brug for hjælp
Forumindlæg41. 9% af 720 km 42. 0,2% af 1800 kr -
beregn hastigheden
Forumindlæg3. Beregn hastigheden, når 10 km vej tilbagelægges i 0.5 timer. Angiv resultatet i enheden • m/s • nm/uge • lysår/ns • mm/ms • Mm/ps nogle som kan hjælpe mig, var syg i vores fysik time :( Mvh nikolaj -
Forklaring på engelsk
ForumindlægHej Hvordan forklarer man, at man ikke kan skrive 9;have we9;, men at det hedder 9;we have9;, i følgende sætning?: In Denmark have we always had a lot of good designers. Og at man ikke kan skrive left not, men må skrive did not left, i følgende sætning?: The train left not u... -
Engelsk fejlsætning delprøve 1
ForumindlægJeg ved godt hvad fejlen er, men: If you have a family that do not can support you, many things are difficult. Sætningen kan få to betydninger når den rettes: 1. If you have a family that can not support you, many things are difficult. 2. If you have a family that does not support you, many... -
Prob. med ligninger
ForumindlægHej, jeg vil lige starte med at introducere mig selv, selvom det nok ikke er det rigtige sted, og med introducere mener jeg ik alt muligt med alder navn by osv, jeg mener bare, jeg går i 8.b og er god til alle fag udover matematik og fysik, da man bruge meget matematik i fysik og vice versa. Jeg ... -
Heldet følger den bedst forberedte - men hvor kommer energien fra?
ForumindlægDet kommer sikkert ikke som en stor overraskelse at resultater som regel er ligefrem proportionale med den flid der er lagt for dagen som forberedelse. Men kender I det at man sådan set har tiden til at forberede sig, men det er et rent helvede at finde motivation til at gøre det rigtigt grundigt... -
Kemi A-niveau
ForumindlægHej Jeg ville lige høre om nogle havde lavet opg. 2 i maj 1993 og opgave 1 i maj 1995 I studenterhæfterne...Ville bare lige høre om der var noget hjælp at hente... -
problemregning
Forumindlæger der nogen der har lavet noget om bistader,bier osv.
