Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11841 til 11860 af 14598
-
2. ordens diff. ligning
ForumindlægHej. Jeg står med en opgave hvor jeg skal redegøre for, hvordan man løser en andenordens diff.ligning af formen y''+c*y=0. Helt specifikt vil jeg gerne kigge på typen y''=-c^2*y. Tænker umiddelbart, at fortælle den fuldstændige løsning til y''=-c^2*y, og bevise hvorledes d... -
At gå 3.G om - med vilje!
ForumindlægHej, Jeg går pt. i 2.G på gymnasiet. Mit gennemsnit er højt (ca. 9 efter den nye skala), jeg kommer godt ud af det med de fleste af eleverne på mit gymnasium, og har efter normale standarder vel en tilfredsstillende hverdag. Problemet er bare, at jeg ikke er tilfreds! Jeg er træt af at køre i den... -
Hvornår får man skr. ex. tilbage?
ForumindlægHej med Jer...Da jeg er ved at være pænt utålmodig mht. skr. karakterer i dansk osv., ville jeg lige høre om der er nogen af Jer der ved noget om hvornår man kan forvente at få disse karakterer "offentliggjort"...?Det må da vel nødvendigvis ske inden ens sidste ex. ikk'? -
uffffffffffffffffff
ForumindlægJeg skal op i mundt fysik i morgen, og vi skulle læse næsten hele vores 9.klasses fysik og kemi bog....Men jeg har ik læst EN SKID:?...ved nogen hvad jeg skal gøre????? HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPP plssssssssss det er imorgen jeg skal!! -
DRONNINGERUNDEN
Forumindlæger der nogle der helt præcist kan forklare dronningerunden?? takker ;) -
Klage?
ForumindlægHej...Jeg var oppe i mat mdt. 1-årigt A-niveau i dag og fik 6. Jeg har fået 9 i årskarakter og har virkelig forsøgt at sætte mig ind i beviserne til denne eksamen. Det der sker da jeg kommer ind til eksamination (type 2 diff.ligning + anvendelse heraf) er, at eksaminator nærmest inddrager mine no... -
Kommunisme og det statsløse samfund.
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål ang. den kommunistiske ideologi: kommunisterne tror på det stats- og klasseløse samfund. Men hvordan kan et samfund nogensinde blive statsløst, når det er staten der ejer det hele? Og individet ikke må eje noget som helst? På forhånd tak for hjælpen, Cecilie. -
Forvirring
ForumindlægHej studieportalen.Jeg har efter en lang pause fra folkeskolen tænkt mig at starte på en uddannelse og det har jeg fundet hvad er (sygeplejerske). Der er et adgangskursus på 4 fag på hf vuc og derefter ind på sygeplejerske uddannelsen. Men problemet er at jeg ikke tror på mig selv og er bange for... -
Hvor skal jeg bo?
ForumindlægHejOm et år skal jeg studere i Århus, og i den anledning skal jeg finde et sted at bo. Er der nogen der kan give nogle ideer til, hvordan jeg finder et sted?Er der nogen der har nogle gode fif, når jeg nu skal lede efter et sted at bo?Louise -
Translokation
ForumindlægHalløjJeg skal til translokation på fredag, 9. klasse.- Hvad står der i eksamensbeviset? Kan jeg for eksempel med en slettelak ændre én karakter?Det er ret vigtigt. -
AT eksamen - er heelt lost!
ForumindlægHej allesammen det kan være I har før skrevet hvad man gør når man skal til eksame, men er ikke god nok på denne side til at finde info omkring fagene Jeg skal snart op til AT eksamen, og jeg har skrevet en synopsis om Den industrielle revolution. Jeg har både skrevet en problemformulering, og ... -
Eksamensrekord
ForumindlægMin nysgerrighed påbød mig at undersøge, hvem der gennem tiden har fået de højeste eksamenssnit indenfor de sidste 15 år.Her er svaret:"Bedste gennemsnit:2003: Isabel Laude, Espergærde Gymnasium12,12002: Jacob Lolck, Rosborg Gymnasium11,72001: Andreas Lønborg, Øregaard Gymnasium12,11996: Cam... -
læse og så respons
Forumindlægnogen der vil være så behjælpelige at læse den her lille analyse af eventyret tom tit tot. det er ikke meningen at i skal rette alle de fejl der er , self må man godt rette hvis jeg har lavet nogle helt basale eller dumme fejl. men ellers så giv bare respons. -
Koran, hellig krig
ForumindlægHar lidt problemer med at tyde det her:Koranen, 2:251, siger:Hvis Gud ikke holdt nogle (mennesker) i skak ved hjælp af andre, ville der herske kaos og ufred på jorden; men Guds nåde omfatter hele menneskeheden.OgKoranen, 22:39-41, siger:Gud belønner de undertrykte, der hjælper sig selv og forsvar... -
Dumme jeg.. brug for job
ForumindlægHej..I bliver nok overrasket når jeg siger.. at jeg er 21.. og har ikke haft et job før. Eller jeg arbejdede 2 gange i en bager, men var nød til at stoppe. Jeg får slet ikke lyst til at sende ansøgninger, fordi jeg på en måde føler jeg sikkert bliver afvist, fordi de nok hellere vil have en med e... -
Eksempler fra mundtlig eksamen i VØ
ForumindlægEr der nogen der har nogle ekempler / erfaring fra mundlig eksamen i VØ? Sagen er den at vores skole, Niels Brock, har valgt at eleverne ikke må se tidligere eksamens opgaver. Så vi sidder en hel klasse der ikke aner hvordan den mundtlige eksamen kommer til at foregå. Skal man lave budgetterin... -
Karen Blixens
ForumindlægHejEr der nogen der ved noget om forfatteren Karen Blixen?På forhånd mange tak for info. :) -
Svenskere - meninger?
ForumindlægHejJeg har et spørgsmål som jeg skal bruge til min opgave. Spørgsmålet lyder som følgende: Hvad synes i om svenskere ?Alle fordomme, meninger, holdninger, udtryk om dem, alt hvad der er blevet sagt om dem rent ud sagt :P -
"Slogans"
ForumindlægHej!Jeg skal, som mange andre, til demonstration i Kbh i morgen.Derfor skal jeg bruge slogans, til at skrive på en t-shirt.Jeg er tilhænger af SF og Enhedslisten, så derfor skal de slogans I kommer med, være noget de står for, og ikke noget, som støtter den nuværende regering.Håber I har nogle fo... -
Rette? (knap 1 side)
ForumindlægHej alle sammen nogle der gider at rette mit resume vedr. temaet Bloody Sunday??? Det fylder knap en side! Håber i har mulighed!På forhånd tusind tak!
