Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12181 til 12200 af 109300
-
Vis at {2}∉σ(G)=σ(H)=σ({A,B,C})
ForumindlægHej, Jeg skal vise at, og konkluder at Hvor og Jeg har bestemt Har i nogle hints? -
Om videregående uddannelse
ForumindlægJeg tænkte på hvor god skal man være til engelsk, hvis man læser jura eller økonomi på universitetet eller Ha (jur) på CBS. Skal man sådan være rimlig god eller? Ved der er fag hvor bøgerne og fag'et er på engelsk. -
råd mht. opgave indenfor "overvågningssamfundet og dystopi" i engelsk-samfundsfag
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive infor området "overvågning og dystopi" og vil tage udgangspunkt i George Orwells roman "1984". Der er dog opstået et problem i forbindelse med indsnævringen af min opgave. Det oplagte er jo at se på overvågningssamfundet som begreb og perspektive... -
Magic.. Analyse/engelsk essay. Hjælp mig den skal afl, i morgen d. 22/11
ForumindlægMagic After I've been reading the short story ''Magic'', I found out, that it deals with a couple of messages. Through the essay I'll analyse some of the most important problems and messages. It's an American autobiographical story from a Jewish lady. I think, the re... -
Ideer til evt samtaleemner (censor og lærer) i engelsk til mundtligt eksamen
ForumindlægHej. Jeg er brug for hjælp til hvilke ting jeg kan snakke om under dialogen med censor, lærer og jeg. Jeg har om musik, og har vedhæftet bilag med de ting jeg har indtil videre, men ved ikke om det er nok. Jeg har valgt at analyserer sangen Fucking Perfect med sangeren Pink, og til jer der k... -
Fortolkning af engelsk tekst "Death of an..."
ForumindlægEr der nogen der har læst digtet: "Death of an irishwoman" af Michael Hartnett, som forstår hvad det handler om ? Det forvirrer mig, og har virkelig brug for hjælp ! :( -
Lille Engelsk Stil, PLEASE Rette skal afleveres i morgen d. 8/2 På forhånd Tak
ForumindlægHow to tell a winner The poet’s opinion about what a winner is that a winner is on the top, and the loser is at the bottom. A winner has energy and strength to say “I was wrong” if he for example makes a mistake. But still shall a real winner have sympathy for other people and doesn’t taunt the ... -
Nogle der vil rette 292 ord på engelsk? Bare noget fra min aflevering.
ForumindlægNogle der vil rette dette stykke fra min aflevering eller komme med noget feedback?: I would like to introduce my article by giving a compact statement. I will also involve our topic “innocence and experience”. I have chosen the perspective to Vincent the older brother. I believ... -
''engelsk stil om obesity mangler rettelse''
ForumindlægHejsa Her er min lille stil der bare skal læses og rettes :) .. Håber i vil gøre det for mig , det vil jeg værdsætte ;) . Write a summary of Children teased and bullied at school over healthy food choices in not more than 150 words. Peer pressure is known among kids and young people. Today ha... -
Engelsk stil i 1st person, 2nd person og 3rd persom
ForumindlægHej alle! Er der nogle der vil tjekke den her stil igennem hurtigt for grammatiske fejl? Det er kun det grammatiske og om det giver mening, ikke så meget indholdet. Tak på forhånd! -
Nogen som vil rette min Engelsk stil PLZZZZZ den er ikke lang! :D Halv side
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, becaus... -
Nogen som vil rette min engelsk stil på halv side? :D
ForumindlægI have a dream that racism will not exist any more in the world, that all race / breeds can live together in peace without hate. They are so many war in the world, so other country who have peace in their country and also have resources, they have to be open for other skin color people, becaus... -
Andengradspolynomium bestemt ved f (x) =ax2 + bx + c. Bestem tallene a,b,c
ForumindlægHar fået en opgave stillet, som jeg virkelig ikke kan løse. Måske at der sidder et klogt hoved derude, der kan hjælpe? Opgaven lyder som følgende: Et andengradspolynomium f er bestemt ved f(x) =ax2 + bx + c. Det oplyses at f har nulpunkterne -3 og 5 samt at f (3) = - 36. Bestem tallene a,b og c -
Har jeg valgt forkert studieretning?
ForumindlægHej, Jeg er simpelthen så meget i tvivl.. Jeg er lige startet i 2.g på studieretningen eng A, samf A, mat B - en studieretning jeg oprindeligt valgte fordi jeg har interesse for utrolig mange fag alt fra at være nørd i kemi til tyske gradbøjninger. Pr... -
HD uddannelse efter erhvers udd. og proffessionsbachelor
ForumindlægHej Alle! Jeg er først uddannet murer og derefter bygningskonstruktør. Herefter er jeg så blevet fastansat som bygge-/projektleder i et entreprenør firma. Jeg har længe gået med en lille drøm om, at læse erhversøkonomi, idet jeg synes emnet er spændende og jeg godt kunne tænke mig viden inden f... -
Er der virkelige ingen der kan hjælpe mig??? Kemi B eller A, eller nogle gode noge fra C.?
ForumindlægDER MÅ DA VÆRE NOGEN SOM KAN HJÆLPE BARE EN SMULE! Er der ikke nogen af jer som selv skal op i kemi, som måske har været oppe før og lige ved hvordan man skal kunne kringle det???? Jeg vil virkelig sætte pris på noget hjælp! nogle tips til mundtlig kemi eksamen på c-niveau- Jeg skal snart op i ... -
2005 december Typeopgave 1 Matematik Niveau B Delprøven uden hjælpemidler Prøvens varighed: 1 time.
ForumindlægNogle der har den liggende: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksamen/Eksamensopgaver/Hhx/090513_typeopgave1_matB_hhx_2005.ashx jeg har lavet , men da jeg gerne vil have en god karrakter vil jeg lige gennemgå svarene :) -
Tre grafer A, B og C, hvilken funktion f, g eller h den er graf for??
ForumindlægHvad er hvad? Jeg er mega itvivl :) -
Gør for hver af de tre grader A, B og C rede for, hvilken funktion f, g eller h den er graf for
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal argumentere i denne opgave. Er der nogle der kan hjælpe? Billede er vedhæftet. -
Engelsk- Hjælp Tak! :)det haster Stx og andre gymnasier vis jeres viden til folkeskole.. Virkelig brug for hjjæææælp var syg da vi har fået gennemgået det!
ForumindlægDet er om Nelson mandela , apartheid, martin luther king, syd afrika i det hele taget! Har brug for hjælp til at besvare disse spørgsmål: 1. How can you justify the implemntation of apartheid? 2. What diffences and similarities can you find between Martin luther king and Nelson Mandela? 3. Under ...
