Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 12761 til 12780 af 14598
-
Bliver
ForumindlægHej Jeg har et problem med at få oversat følgende sætninger: - De bliver gode venner - Pardals far bliver ikke taget til fange I den første har jeg skrevet "son amigos buenos" men det har så vidt jeg ved mere en betydning af "er blevet gode venner", hvilket ikke passer ind... -
Sætning
Forumindlæger dert en som kan hjælpe mig med at oversætte følgende fra dansk til spansk "han er blevet" ?? -
Lidt tysk hjælp? tysk-dansk.
ForumindlægHej (: Der sidder sikkert mange "tysknørder" derude, så mon ikke i/du kan give jer liidt tid til at hjælpe mig med liidt tysk?(: -
Hjælp til Stor dansk stil
ForumindlægHej folkens Har brug for hjælp til at vælge en typisk (for dens tid), og god novelle fra 1970'erne. Derudover skal jeg også bruge et digt fra samme tid. Jeg er helt færdig for ideer. Jeg har prøvet at google nogle af Gynther Hansens titler, men det er kun bøger der kommer op. Hilsen jacob Tak... -
Første alken?
ForumindlægJeg er ved at sætte mig in i alkohol dvs. alakner alkener alkoholer og aldehyder. Er klar over der er flere, men disse vil jeg bruge til eksamen. Forstår systemet pånær metan: Metan ( CH4) Metanol: ( CH3OH) Metanal: ( CH2O) Men hvordan skrives den som Alken, og hedder disse familer no... -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
Drømmen er ved at være død!
ForumindlægHej med jer. Som udgangspunkt ved jeg ikke, hvad jeg ønsker med dette indlæg ikke andet end måske lidt trøst, og en person der måske har oplevet det samme som jeg. Sagen er at jeg havde et snit på 10, hvilket er fornuftigt nok til at komme ind på jura på hhv. aau og au, hvor adgangskvotienten ... -
Må man have burka?
ForumindlægHvad synes I om, at Århus kommune ikke længere vil give kontanthjælp til kvinder med burka, da de grundet deres beklædning ikke har mulighed for at få et job, hvilket netop er kravet, hvis man skal modtage den form for støtte - altså at kunne stå til rådighed for arbejdsmarkedet. Burde folk med p... -
En lille hurtigt spansk opgave!
ForumindlægHej jeg har brug for en rettelse, forbedringer til min spansk opgave Hvis du har forslag til hvordan jeg kan gøre den bedre grammatisk eller forslag til teksten så vær sød at skriv. På forhånd tak (: Her er den: Una descripción de la destinación: Vamos a Dubai, capital del tecnolog... -
Undersøgelse
ForumindlægJeg håber, at I vil hjælpe mig med en simpel undersøgelse. I skal bare sige Ja eller Nej. Tror du, at jeg kan huske 10 000 cifre af tallet pi (3,1415926535..) På forhånd tak . -
hjææælp
ForumindlægHar brug for hjælp! skal analyser og fortolke dette digt, samt give det en titel.. det er skrevet af simon grotrian ...plzz er der nogen der kan hjælpe?? med vandmærket silende nedover hovedet vænnet til tunger i øret, langs hårgrænsen, højrekind og som genstand for stemplet der rammer igen o... -
Ingeniør eller læge?
ForumindlægHejsa, jeg er en dreng på 14 år og jeg går og overvejer hvad jeg gerne vil være når jeg bliver "stor". Jeg går og overvejer at blive læge eller ingeniør. Jeg tror det er ingeniør der interessere mig mest, men som læge tjener jeg mere (har jeg fået fortalt). Jeg har altid godt kunne ... -
Flytte til Aarhus..
ForumindlægJeg er nu sikker på at blive optaget på statskundskab på AU og forsøger derfor i øjeblikket at finde et sted at bo i Aarhus. Jeg har i noget tid haft en bruger for boligportalen hvor jeg har søgt efter 1værelses-lejligheder der ligger forholdsvist tæt på Uni, men uden held. Derfor må jeg nok ... -
Hvad er "rent" fysik på KU..?
ForumindlægHej Jeg har hørt at man kan studere rent fysik på uni, men hvad er rent fysik, hvad beskæftiger man sig med der? -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
Intelligent Design
ForumindlægEr der ikke lige et par biologer, der vil sige et par ord om, hvorfor Intelligent Design-teorien ikke holder? -
Mein Traum...
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp... Der selvfølgene TYSK det handler om hvad min drøm er og er det endeig realistisk og på en måde er det jo, og det kan være at jeg har misforstået opgaven, men det ville være sødt af jer... • Ist es realistisch? Das ist realistisch, weil es kann geschehen, wessen... -
Kom I ind??
ForumindlægHer kommer der - traditionen tro indlægget: Kom I ind, og på hvad??? Jeg kom ind på min 1. prioritet: Medicin på SDU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er SÅÅÅÅÅÅÅÅ glad!!! -
Nysgerrighed
ForumindlægAf ren nysgerrighed spørger jeg bare? Undskylder på forhånd hvis jeg har været så blind at ikke kunne se det. Hvorfor er det så vigtigt at stå på Daniel Pedersens liste? Hvorfor skal man have hans tilladelse til, at studere mat.? I hans måde at spørge på kan jeg se lidt, meen... jo, han spørger... -
En god avisartikel?
ForumindlægHej alle. Jeg skal lave en avisartikel om et skibsforlis - jeg har fået nogle få oplysninger og nogle billeder. Hvordan laver jeg så en god artikel, har i nogle tips og råd - hvordan det skal stilles op, skrives osv. Jeg går i 9. klasse. ( Her er mine oplysninger ) Dampskibes S/S Norge - For...
