Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 12941 til 12960 af 14598
-
Rettelse af dansk stil
ForumindlægDet her min stil, som handler om krig. Der vil lægges mest vægt på grammatik, altså kommatering især også. Så hvis nogen vil være sød at kigge på den. Hvis i mener der burde rettes et sted, sæt det i parantes så kigger jeg på det. Det haster meget. Og tak på forhånd. Boom! Hjertet ryster, kr... -
HJÆLP! har virkelig brug for hjælp
ForumindlægEn engelskaflevering om de første 19 sider af George Orwells roman 1984. hjælp med grammatik. korrekturskrivning samt hvis nogen kender bogen at hjælpe mig med detaljerne. Skal også skrive en god afslutning -hvordan gør jeg? snøft :( ------------ Imagine you are watched all day. Everywhere ther... -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg håber, at der er nogen, som vil rette min oversættelse. På forhånd tak. Irene bor i en lejlighed med sin søster i Galicien, Spanien. Hun har et radioprogram, hvor piger skriver om deres problemer, og Irene svarer dem efter sin bedste overbevisning. I begyndelsen af historien er Irene... -
Essay
ForumindlægHej alle, har lige skrevet dette essay, og jeg vil gerne høre både ros og ris, og evt. en karakter, sidder til første terminsprøve i niende klasse, så hjælp gerne :-D Det Smukke ved Danmark Det smukke ved Danmark, hvor skal man starte? For Danmark er på mange måder ikke et land som andre. Nej D... -
Rettelse af engelsk opgave
ForumindlægHej Alle. Jeg har aldrig været særlig god til engelsk og vil derfor spørge, om der er en, som gerne vil læse min opgave igennem for fejl. Jeg vil desuden spørge, om i er rare at sætte jeres rettelse i en parentes efter fejlen, da jeg er blind og dermed ikke kan se overstregninger. Mange ven... -
Samfundsfagligt studievalg
ForumindlægNu er det snart ved at være tid igen. Endnu en generations 3g'ere dimmiterer fra gymnasiet og til lykke med det! Forhåbentlig er der i hvert fald et par stykker af jer, der holder så meget af at tilegne jer ny viden, at I har tænkt jer straks at søge videre ind på en videregående uddannelse. ... -
nogen der vil rette dansk stil
Forumindlæghej jeg er en dreng på 15 år der har fåret o2 i dansk stil? jeg plager at ligge på 7-10 og fåret 12 en gang vil gerne vide hvad jeg har gjort forkert i denne stil? opgave lød på skriv hvordan et essay skal være og skriv et essay om smukke Danmark? her er stilen Essay uddraget skal være ... -
Oversættelse - hjælp!
ForumindlægJeg ville høre jer om i kunne finde nogle fejl, da jeg selv er lidt usikker på om jeg har oversat det korrekt. Jeg synes selv, at der er nogen steder, der kan lyde forkert. Først kommer den danske version: Jane Austen’s liv 1775-1817 Hun blev født i 1775 i den lille by Steventon i Hampshire... -
Rettelse
ForumindlægEn flink person som vil rette min opgave? Skriv gerne årsager til fejlene (kasus, kongruns, stavefejl sov) På forhånd tusind tak! If I had a little money… Summary of the article: I have chosen to separate the article into sections. It makes good sense to me because of the different attitu... -
skimme læse og bedøm!!
ForumindlægHeej.. :) nogle som vil være sød og bare skimme læs den og sig sådan ca. til hvilke karakter det svare til.. på forhhånd taaak Poverty 1. Write a summary of What is Poverty? The article “what is poverty” is about poverty in England and in the other industrial countries. There are two... -
karakter...!!
ForumindlægHeej.. :) nogle som vil være sød og bare skimme læs den og sig sådan ca. til hvilke karakter det svare til.. på forhhånd taaak Poverty 1. Write a summary of What is Poverty? The article “what is poverty” is about poverty in England and in the other industrial countries. There are two... -
Motiveret ansoegning soeger kritik!
ForumindlægHey, har taenkt mig at soege kvote 2 til Bsc in Business, Language and Culture paa CBS, og har skrevet min motiverede ansoegning. Foerste udkast i hvert fald. Ville blive glad hvis nogen gad laese den igennem, og give noget kritik! Til rette vedkommende Hermed foelger min motiverede ansoegning ... -
essay
Forumindlæghej her er et essay som jeg har lavet, ville spørge om der er nogle som kunne hjælpe mig med at rette den? påforhånd tak hilsen Simon Andersen :-D Essay om Ansvar Ansvar er for mig noget med at tage stilling. Det kan være for et andet menneskes handlinger, eller overfor en selv. Det kan... -
Terminsprøve opg
ForumindlægHej. Jeg har lige været op i dansk skriftlig fremstilling! Jeg synes det er gået vildt dårligt. Vil i ikke være søde at rette min stil og give en karakter? Tak på forhånd! Du kommer for sent "Husk nu,... -
Essay - hjælp med at komme videre
ForumindlægHey guys. Jeg er begyndt med at skrive essay, men er lidt stuck. Jeg vil lige vide, om det jeg har skrevet indtil videre (jeg er ikke færdig; mangler at skrive en ½ side mere) er fint nok, og hvad jeg mangler at få med. Rettelser, ideer og foreslag er også meget velkomne. Her kommer det... -
Essay hjælp
ForumindlægHey guys. Jeg har skrevet et essay, som jeg ikke er helt færdigt med. Det er førse gang, jeg skal skrive et essay, så jeg har ikke så meget styr på genren. Er der noget, jeg mangler (erindringer/oplevelser, billedsprog, sanser, metaforer)? Føles det som et essay? Er slutningen for dårlig, hvord... -
Vil du hjælpe mig med at læse min novelle igennem?
ForumindlægEftersom min mor ikke er fuldkommen dansk og min far arbejder henne i København, har jeg virkelig brug for hjælp. Jeg har brug for en til at læse min novelle igennem og fortælle om der er nogle ord der måske burde ændres til andre ord. Jeg er ikke blevet færdig med den endnu, men jeg vil stadig h... -
Hvor gode er analyserne? Det er til SRP!
ForumindlægAnalyse af ”Karma” Novellen ”Karma” er skrevet i 1950 af Khushwant Singh. Er skrevet i 3. person, hvilket giver forfatteren mulighed for at beskrive hovedpersonen godt. Handlingen finder sted i Indien, på et tog. Hovedpersonen Mr. Sir Mohan, er en arrogant person s... -
være venlig at hjælpe mig med engelsk stil.
ForumindlægHej, jeg kom til danmark for ca 4 år siden og mit danske eer ikke so godt. Jeg har fået engelsk stil for og den er virklig svær. Denne stil betyder en del for min fremtid, for vis jeg ikke består engelsk, kan jeg ikke komme ind i gymnasium. Vil i ikke være flinke og rette denne stil for mig, Jeg ... -
spansk oversættelse nuev
ForumindlægHej allesammen, jeg har skulle oversætte denne tekst. Jeg vil høre om nogen af jer har nogle rettelser. På forhånd tak. Det brede er den originale danske tekst. Mange unge spaniere mellem 25 og 35 år tjener kun 1000 euro om måneden. Til trods for at de har lange universitetsuddannelser og...
