Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 13001 til 13020 af 57177
-
Tysk - Kort
ForumindlægHej, jeg har oversat resten af Erlkönig, men ka ikke få en sammenhæng i de to sidste værs.. det haster ligt, håber i vil hjælpe (: 7. Ich lieb dich, mich reizt deine schöne Gestalt, Und bist du nicht willig, so brauch ich Gewalt! Mein Vater, mein Vater, jetzt fasst er mich an, Erlkönig hat mir ... -
ENGELSK STIL! nogle som se om der er nogle fejl i den! plllzzz!!!
Forumindlæghar gjort mit bedste, men om der er nogle søde folk der lige vil se om der er nogle fejl?? det ville være en STOR hjælp! på fooorhånd taaak! :-* This is our house, we moved in here after three months when we lived in a telt. Life in a tent was hard when it rained, all our stuff wet when we had ... -
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
8 klasse - Hjælp
ForumindlægHej jeg skal begynde i 8 klasse på onsdag. Er der noget specielt jeg skal være foberedt på i 8 klasse, udover at der kommer karakterer??? ER der noget fagligt jeg skal være foberedt på? Hvis du kan give gode råd til 8 klasse, så skriv dem gerne ;) Mvh Mie Nielsen -
Arbejderstemmer
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal lave en samfundsfagsopgave og er stødt på ordet "Arbejderstemmer". Det indgår i et skema, hvor det fremgår at 44 % af socialdemokratiets stemmer stammer fra arbejderstemmer. Men hvad er arbejderstemmer? Er det stemmer fra "arbejderklassen? Tak på forhånd. -
Øve sig på gramatikken
ForumindlægJeg vil gerne vide m nogle kender nogen sider, hvor jeg kan øve mig på gramatikken -
Sætning
ForumindlægKan man godt skrive "Jeg går i syvende" sådan her "Je marche dans le septième"? Og kan man godt skrive "Jeg bor i en lille hvid lejlighed" sådan her "Je vis dans un petit appartement blanc"? - Tak på forhånd! -
Sætning og valg
Forumindlæg"Det er bare ikke altid læseren selv kan opklare forbrydelsen". Denne sætning har jeg oversat til "It is just not always, the reader is able to solve the crime himself".Jeg er i tvivl om placeringen om "just" - om det skal komme før eller efter not. Og så er jeg i tv... -
hjælp til rettelse af fejlsætninger + en god forklaring
ForumindlægRet fejlene i følgende sætninger og forklar på dansk dine rettelser. Skriv den rigtige sætning. 1. The life begins at forty, she said desperate and had another drink. 2. He could not help to hit his opponent on his face when he was provoked. 3. Let me give you a good advice: when yo... -
hjælp PLEASEEE
ForumindlægHej derude! Kan en meget skøn, men venlig sjæl hjælpe mig med disse følgende sætninger, og begrunde hvorfor det er en fejl.. PLEASE.. Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den ko... -
SSO
ForumindlægNogen der vil bidrage med ideer til SSO ? Vil gerne skrive i dansk... -
Northern Ireland
ForumindlægEr der ikke nogen der har lyst til at kigge oversættelsen efter for fejl??Den irske republik blev selvstændig i 1922, men den nordlige del af øen blev ikke en del af den ny stat. I de seks nordøstlige grevskaber var der flertal for at forblive en del af det forenede Kongerige, fordi størsteparten... -
Engelsk stiløvelse, modalverber
Forumindlæg1. Må jeg se din nye cykel? 2. Du må gerne se den, men du må ikke køre på den. 3. Jeg må tale med dig. Må jeg komme i aften? 4. Han kommer måske i morgen. 5. Det kan være meget koldt i april. 6. Du må se den film, den er fantastisk. 7. Det kan være, han aldrig kommer tilbage. 8. Du må ikke græde,... -
Hjælp til eng??
ForumindlægHeysa ville høre om nogle ville kigge min engelsk aflevering igennem, da jeg ikke er så god til det, og har prøvet selv at sidde med grammatik bogen siden af. Tak Christian I don´t think it is an good movie, when I am not agree with his view on Global warming, but there are a lot of people who ... -
Mat b Eksamen Idag!
ForumindlægNogen der har været op til matematik b Idag????? I så fald ville det være en stor hjælp, hvis i gad sende sættet! :-) Tak på forhånd!!! -
Differentialregning.
ForumindlægHej. Jeg har fået en aflevering, hvor jeg skal først regne opgaver ud, først uden lommeregner og derefter med lommeregner. Jeg kan lige give et eksempel på en af opgaverne: 1.018. Hvordan skal jeg regne den ud uden lommeregner? Og hvordan med? Derefter er der en opgave med blandede opgaver. ... -
Eksempel på SRO?
ForumindlægHey er lige gået i gang med min SRO i Samfundsfag og Psykologi. Har nogle af jer evt. et eksempel på en SRO. Det behøver nødvendigvis ikke være i begge fag, det er mere for at se opsætningen? :-) -
Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?
ForumindlægJa, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh. -
Tæller årskarakter med på eksamenbevis ?
ForumindlægLad sige at jeg får 02 til årskarakter til matematik og får 10 til eksammen i matematik ? vil årskarakter tæller med på eksamenbevis ? -
At skifte gymnasium
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i den situation at jeg gerne vil skifte gymnasium. Jeg går i 1.g. og ønsker at skifte efter sommerferien. Er der nogle der har et par gode råd, og nogle som ved om det er besværligt? På forhånd tak for hjælpen :)
