Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13141 til 13160 af 14598
-
Studievejledning - Jura eller?
ForumindlægHej alle studerende eller tidligere studerende derude! Jeg håber nogen af jer har tid til at hjælpe mig med et par spørgsmål, som idet tiden for sidste ansøgningsfrist nærmer sig bliver jeg mere og mere i tvivl. Sidste år kom jeg ind på antropologi, men jeg besluttede jeg skulle have et sabbatår... -
Vil du have løn for at hjælpe andre ?
ForumindlægEr du ekstra god til enten matematik, fysik, kemi, biologi, dansk eller engelsk ? Vi er et par stykker som er i gang med / faktisk næsten færdige med, at skabe en online undervisningsplatform for de elever som har brug for faglig hjælp på et niveau som hverken uddannelsesinstitutionerne eller St... -
Oxford Universitet, kan det blive til virkeligheden?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige på 8.klasse og jeg har altid drømt om at komme ind på Oxford Universitet. 1.Men hvad skal jeg gøre? 2. Jeg har hørt om at man skal læse IB i stedet for de almindelige gymnasier som STX, HHX, HTX og HF? 3. Jeg vil gerne ind på UWC, men hvad skal man gøre for at ... -
Forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle
ForumindlægJeg har brug for hjælp til, at skildre forskellen mellem den moderne og den traditionelle novelle. På forhånd tak :-) -
Valg af Hf.
ForumindlægHej allesammen. Jeg står i en virkelig presset situation lige nu, og jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg går lige nu på stx, og er igang med 1.g. Jeg skal starte på VUC efter sommerferien, og der skal jeg tage en hf-enkeltfag, med den udvidedefagpakke, da jeg gerne vil læse medicin. stx var ik... -
Mathon/peter ind hjælp!!!
Forumindlægkan i hjælp? -
tysk oversættelse
ForumindlægHåber der er nogen der vil kigge min oversættelse igennem. er mega dårlig til tysk grammatik. det er en sammenfattende øvelse. man skal finde ud af om det er et løst eller sammensat verbum. Har prøvet at oversætte det men der er 100 fejl i den.... Så håber at der er nogen der vil rette den. tak ... -
Tysk oversættelse :)
ForumindlægHej… jeg vil høre om der er nogen der gerne vil kigge min oversættelse igennem. tak på forhånd:) Teksen der skal oversættes: Jeg opgiver(aufgeben) forsøget. - Jeg afsender (abschicken) brevet i dag. - Toget kører ind (einfahren) på spor 10. - Vi besvarer (beantworten) brevet straks. - Han... -
Essay: Long nights, low pay and no play
ForumindlægHey peops. Sidder fast med en fortolkning og analyse af artiklen Long Nights, Low Pay and No Play. Er i tvivl om, om det jeg har skrevet kan defineres som analyse, eller om der skal mere "kød" på og i da fald hvad? Det her er, hvad jeg har skrevet so far: The article “Long Night... -
HURTIGT HJÆLP TAK
Forumindlægnogen der kan oversætte der her fuldt ud for mig, nej skal ikke bruge det til en stil skal øve mig til en mundtlig prøve snart, og JA stinker til tysk skriftlig og tysk grammatik: Alexander fortæller om at han bor i en by der hedder Neuenkirchen og synes det er fedt at bo på landet, fordi han e... -
rettelse af summary
ForumindlægHejEr der nogle, der vil komme med rettelser til mit summary?TakHER KOMMER DET:In five years the Dane Jacob Holdt bums around without any money and lives both in the poor ghettoes and among some of the riches people in America. He writes a book and makes a show about those experiences he makes du... -
Engelsk hjælp
Forumindlæg"stilen" i disse anmeldelses uddrag? (Jeg skal skrive svarene på dansk og komme med eksempler) 1: "Waters "bomb story" does not read at all like a piece of fiction. It reads as utterly new and fresh and urgent. Both in what it says and the way it says it. It´s a work... -
SSO retning af min Indledning
Forumindlæghej jeg er igang med SSO. Jeg har lavet en indledning som jeg meget gerne vil have tjekke ;D Indledning I den følgende opgave vil jeg give et svar på opgavetitlen Rødby-Puttgarden af Helle Helle. Min opgaveformulering lyder således ”Giv en analyse og fortolkning af Helle Helle: Rødby-Putt... -
Lille oversættelse til i morgen
ForumindlægHej, jeg håber meget på at der er nogle som vil hjælpe mig med at rette den her oversættelse, da jeg er meget dårlig til tysk!I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. Det var en bevægelse, hvirs størrelse man ikke rigtig kendte. De grupper, det dr... -
rettelse af oversættelse..
ForumindlægHer er nogle sætninger som jeg har forsøgt at oversætte bedst muligt, så hvis jeg kunne få en til at rette fejlene vil det være meget rart:)1) Min far har haft et godt arbejde i mange år, men nu har firmaet indført computere, og han kan ikke lide at gå på arbejde mere. Jeg håber, at han kan få an... -
Hjælp til engelsk stil
ForumindlægHej, har nogle sætninger fra min stil som jeg, specielt med hensyn til kommaer, gerne ville have lidt hjælp til. Ved godt der er en del men håber alligevel en gider at skimme dem igennem :) Nevertheless, most people tend to forget this, or just simply will not accept it. By doing so, they commit ... -
Fransk!
ForumindlægSer det ok, ud mht. grammatik og sætningsopbygning?Jacques Cousteau og CalypsoenJacques Cousteau er en fransk havbiolog, der er kendt over hele verden. Det er måske især hans udsendelser om havet, der har gjort ham berømt. Han var først officer i den franske marine. Senere købte han et skib, som ... -
Tysk - Lille oversættelse
ForumindlægVille sætte pris på en venlig sjæl der kunne kigge lidt på min oversættelse :-) tak :-) Den danske tekst: Vi sendte ham tilbuddet, men han har endnu ikke givet os en ordre. Firmaet er stort, men det er ikke særlig kendt. Jeg finder filmen kedelig, men nu er den heldigvis snart slut. H... -
Tysk...pleaze!
ForumindlægHej! Er der nogen, der vil være sød at hjælpe mig med min oversættelse? Det haster!!!I Vesteuropa har familiestrukturen ændret sig væsentligt i de seneste årtier. I Tysklandopløses ca. 200.000 ægteskaber hvert år, og i mange af de berørte familier er der naturligvis børn. Mange mener, at en skils... -
Tysk oversættelse
ForumindlægJeg vil blive rigtig glad, hvis der er nogen, som vil rette min tyske oversættelse.På forhånd tak! :)I Brandenburg får alle elever en lille bog af delstatsregeringen, når de er færdige med skolen. I bogen fortæller unge mennesker om oplevelser, som de selv har haft, og som har haft betydning for...
