Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13241 til 13260 af 19479
-
Hvad syntes I om det her???
ForumindlægLivet er fyldt med håb, uden håb er der intet at leve for citat Adem Köycü...! -
Kan de det??
ForumindlægEr lidt nede lige nu!Var til eksamen her idag (i dansk) og synes selv det gik okay. Da jeg kommer ind siger min lærer da også til mig, at jeg har fået 10 og jeg bliver total glad, men så efter et par sekunder reagerer min censor pludselig og siger "nej, du mener vel 9" og så begynder de... -
11-13-tips til kemieksamen c-niveau
ForumindlægHej! Skal op til kemieksamen i morgen, og synes jeg har godt tjek på stoffet. Er der nogen, der har gode tips/fagområder/ideer man kunne komme ind på til, hvordan man kunne hæve karakteren end ekstra tand til de 11-13 stykker? Desuden har jeg lige to ting, jeg ikke forstår: Hvorfor kan der ikke o... -
Essay
ForumindlægHej SP Jeg skal skrive et juleessay, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte den. Den skal handle om alt det negative i julen. På forhånd tak -
Harmonisk svingning i en væske, fejlkilder
ForumindlægJeg har udført følgende forsøg:Et reagenglas stilles lodret ned i en beholder med vand, og der fylder nogle små blyhagl i således at reagensglasset til sidst kan stå lodret i vandet uden at vælte. Der skal være nogle cm glas over vandoverfladen. Hvis reagensglasset "trykkes" et par cm n... -
SRO, HURTIG HJÆLP! - Valg 2007
ForumindlægHej Studieportalen Ganske kort, hvad var de forskellige issues i valget 2007. Altså det diskussionerne primært handlede om. Dette skal bruges i min SRO til en matematisk analyse. Det er en længere forklaring. På Forhånd, tak for hjælpen MVH Marcus. -
Procentvise ændring
Forumindlæg1) Bestem den procentvise ændring i f(x), når x vokser med 70 %. Funktionen: f(x) = 160.4901*x^-0.403 Fy = 1.7^-0.403 Fy = 0,8074 ---> 80.74 % Kan det passe? -
Im Gebüsch?
ForumindlægNogen der har læst teksten? Fatter ikke hvad den handler om? DDR? Nogen der kan ridse det op for mig? Altså hvad teksten handler om? -
Oversættelse
ForumindlægEr der en der gider at være rar at oversætte det her til engelsk... beløning gives (ikke) :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Café Martin søger engageret fuldtids tjener. En nystartede ungt team søger en ung... -
Fra STX til IB
ForumindlægHej Går på STX 1g, med Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B. Jeg har tænkt lidt over at skifte til IB her efter sommerferien. Men jeg ved ikke om det ville være for svært at starte på 1ste år, uden at have haft en Pre-IB. I Engelsk fik jeg 7 mundlig - 10 skriftlig til eksamen i folkesko... -
oversættelse
Forumindlæghej er der ikke lige nogle der kan rette min opgave. oversætte den til engelsk.? Older Order amish bliver kendt for deres undgåelse af visse moderne teknologier. amish beser ikke teknologi eftersom onde, og individer kan ansøge om accept af en særlig teknologi i den ... Rumspringa (tændte Pennsyl... -
Navngivning af komplekser
ForumindlægHej,Er der nogen der kan gøre det mere klart for mig hvornår man skal bruge di,tri,tetra osv når man angiver antallet af ligander ved komplekser, og hvornår man bruger bis,tris,tetrakis osv?Det er tilsyneladende sidstnævnte man bruger når der skal være parentes omkring liganden, men hvorfor bruge... -
Tangentens ligning...
ForumindlægKan aldrig finde ud af at finde tangentens ligning... Jeg ved jeg skal bruge en x-værdi, y-værdi og en hældning og så kan jeg sætte det ind i en formel...f(x)= (5x^2)/(x^2 +4)Jeg ved de skærer i punktet p (-1,f(-1))..Hvordan kan jeg finde hældningen? -
Andengradspolynomier: løsningsform til andengradsligninger
ForumindlægHeeey. Er der en der kan hjælpe mig med at gøre rede for løsningsformlen til andengradsligninger? Jeg har matematik på B-niveau . -
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil rette min stil?Dansk version:Adem er 14 år gammel. Hans forældre er tyrkiske, men han er født i Tysklanf. Da han var 7 år gammel, fortalte hans forældre om deres gud Allah. Siden da, har han troet på Allah. Nu går han i Koranskole hver uge. Den fortæller ham, hvordan man... -
At sluge
ForumindlægHej til alle SP brugere. Der er noget jeg har tænkt over en del i dag. mit spørgsmål lyder sådan her: Når man sluger, sluger man så med munden eller med halsen? Hvad mener du, og hvorfor? Jeg ved det er lidt langt ude, men det har præget med hele dagen, så jeg vil gerneskæbe en konkluss... -
notater...
Forumindlæghej. jeg skal snart op til fysik/kemi prøven i 9.klasse. er der nogle som har gode notater de kan sende til mig på [email protected]... Takker på forhånd. -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægPleeease, er der ikk en som lige vil se på denne her oversættelse??? Tak!! -
DNA reparationsmekanismer
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad der forstås ved 'DNA's reparationsmekanismer' ?? -
polykrates' ring og Polyb "forfatningernes kredsløb"
ForumindlægJeg er på meget bar bund på disse tekster nogle der kan fyre nogle ting af til disse tekster, der kan hjælpe en med at snakke i 20 min om dem :D
