Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13261 til 13280 af 14598
-
Rettelse af udsnit fra opgave
ForumindlægGodaften derude!Gider i kigge det her udsnit fra min engelskopgave igennem og se om der skulle være noget at rette (he he det er der sikkert :-) )Tak for din/jeres hjælp!Is it not hard for all of us to relate to all the new technologies, which bombards the world market, and just waits for us to b... -
Læserbrev
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave om at skrive et læserbrev til en avis. Læserbrevet er som følger, men ved ikke, hvad for en avis jeg skal sende det til - og hvorfor! Men det er faktisk en del af opgaven.Hvilket forfærdeligt ubeskrivende ord. Det kunne ligeså godt have været fuldstændigt intetsigen... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægOversættelse fra dansk-franskGuy de Maupassant’s (1850-1893) litterære karriere begynder i 1880 med novellen ”Boule de suif”, og slutter i 1891. Han dør 2 år senere – dybt sindssyg. Maupassant er naturalist og beskriver på en farverig men samtidig ubarmhjertig måde sin samtids samfund. I sine man... -
oversættelse fra dan - eng
Forumindlægmin fars nye job er i det nordlige England, I newscastle. Indtil vi har fundet et nyt hus deroppe, bor vi hos min onkel. han er en rar mand, og det er et sort hus, men der er meget koldt, fordi husets varmeanlæg er gået i stykker. min mor og far glæder sig til at flytte, men en af min brors venne... -
rette
Forumindlægnogen der vil rette denne lille tekst for de værste fejl?Guest teacher (Sabine Hansen)And to this topic I can relate to one of our guest teachers, named Sabine Hansen, actually it’s one of my classmates big sister. But she was in our class, and she told us about how it was to live in Ireland, bec... -
die ameise, digt, tysk eksame i morgen!!!
ForumindlægDie Ameise In dieser holden Frühlingszeit.Daalles voller Glanz und neuer Herrlichkeit, Trat ich, gerührt durch solchen Schein, in Frommeholds schönen Garten ein. woselbst in reinem Schmuck die saftgen Bäume Blühten, woselbst in bunter Glut der Floren Kinder glühten. Ein Jeder Vorwurf war recht un... -
En lille oversættelse..
ForumindlægDa jeg har svært ved engelsk håber jeg meget at der er noget der har tid til at kigge på her..Jeg er blevet bedt om at oversætte følgende til engelsk..Det var en sær fornemmelse at besøge Arromanches idag. Alt så fredeligt ud. Vi gik først en tur langs stranden for at få et indtryk af tidevandet,... -
Grammatiske-fejl
ForumindlægJeg har oversættelse som skal afleveres her om to dage, og vil bare have nogen til at hjælpe mig med rettelse. Jeg har oversat det hele til engelsk, men teksten på dansk står under den engelske.Some people are rather superstitious. My mother is one of them. She is terrible. She has lucky number a... -
Hjælp til rettelse af lille tyskoversættelse (personlige pronominer)
ForumindlægHej SP! Jeg har oversæt nogle sætninger til tysk, men da jeg er en skovl til personlige pronominer (tysk generlt), vil jeg høre om der er en venlig sjæl, der er tid/lyst/overskud, til at rette mine besvarelser igennem? På forhånd mange tak! De danske sætninger: 1. Støvlerne er grå. Han pudser de... -
Oversættelse.. meget hurtigt tak!!!
ForumindlægToo Many GHosts er en af de mange bøger, som er skrevet af Paul Gallico. I den begynder møbler at bevæge sig, og folk opfører sig mærkeligt. Men vigtigst er naturligvis spøgelserne, der huserer i Lord Paradines herskabelige hjem. hans kone og datter hjælper ham så ihærdigt som de kan, men en mass... -
oversættelse
ForumindlægHej :)jeg vil gerne have lidt hjælp da jeg ikke er så godt til engelsk. så er der en der kan oversætte det her for mig ?tusind tak.It is short before three. I hear the messages in the radio I stand at the window and see on di road. Suddenly comes blue car with Hamburg characteristics the car stop... -
Hilfe :D
ForumindlægHejsa.Nogle der evt. vil se lidt på min korte oversættelse om Børn og evenyr? Om der er nogle fejl nogle steder. For har godt nok rettet det igennem, men synes selv at der er nogle sætninger som lyder lidt forkerte.Børn og eventyrDer var engang en fattig mand. Han havde kun én søn. Familien fik s... -
Hjælp til franskoversættelse
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for hjælp til at rette denne oversættelse! Det kunne være rigtig dejligt, hvis i kunne hjælpe, tak :) Dansk Mange unge arabere er født i Frankrig ; det er det eneste land, de kender. De føler sig alligevel ikke som franskmænd, fordi de lever i familier, hvor man s... -
Kort og hurtig engelsk rettelse.
ForumindlægHej! Du er velkommen til at tage et kig på den korte tekst, og fortæller hvad jeg burde arbejde på. I can still remember the first impression her old friends here back in Denmark got, when she moved. Even though it was in 2045, and many people at that time moved to different countries, it st... -
Kort rettelse.
ForumindlægHejsa, jeg har oversat følgende tekst.Kan I se den igennem?Wolfgang Becker, som har instrueret >Good bye, Lenin<, blev født i 1954 i Hemer/Westfalen. Efter studentereksamen studerede han ved det Frie Universitet i Berlin. Dernæst studerede han ved Det Tyske Film- og Fjernsynsakademi. Hans a... -
Tanker om sidsteøjebliksindlæg
ForumindlægEgentlig interessant, at mange kommer med deres indlæg i allersidste øjeblik. For de flestes indlæg af den type, dagen før aflevering, og nogle blot få timer før. Det havde været mere givtigt for alle parter, hvis folk oprettede deres indlæg en uge før aflevering. På den led kunne der måske også ... -
Tysk-Eksperterne! Herovre!
ForumindlægHej med jer alle der er VILDT gode til tysk. Jeg har oversat følgende tekst. Og jeg vil ikke have, at der er fejl i den. Kan I se den igennem? Wolfgang Becker, som har instrueret >Good bye, Lenin<, blev født i 1954 i Hemer/Westfalen. Efter studentereksamen studerede han ved det Frie Univers... -
fortolkning
ForumindlægJeg skal giver en fortolkning af teksten, jeg har virkelig problem at forstå teksten rigtig. Jeg har læst den mange gang.Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at fortolke den for mig.Pleass hjælpe Tak på forhånd Terje Nordberg: intelligente mennesker keder sig aldrig Det er meget pinligt at k... -
fotolkning
Forumindlægplzzzzzz hjælp teksten er ikke særlig lang. Jeg skal giver en fortolkning af teksten, jeg har virkelig problem at forstå teksten rigtig. Jeg har læst den mange gang.Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at fortolke den lidt. Tak på forhånd Terje Nordberg: intelligente mennesker keder sig a... -
fortolkning
Forumindlægplzzzzzz hjælp teksten er ikke særlig lang. Jeg skal giver en fortolkning af teksten, jeg har virkelig problem at forstå teksten rigtig. Jeg har læst den mange gang.Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at fortolke den lidt. Tak på forhånd Terje Nordberg: intelligente mennesker keder sig ald...
