Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 13841 til 13860 af 44202
-
SRP
ForumindlægJeg skriver i engelsk A og historie A om den amerikanske drøm - har spørgsmålet "Med udgangspunkt i en historiefaglig analyse af et historiefagligt materiale efter eget valg ønskes en diskussion af motiverne bag den omfattende udvandring fra Irland til USA." Er der nogen som kender et g... -
HJÆLP !!!
ForumindlægHeej.. Jeg er lige blevet optaget på et gymnasium. Jeg skal have Engelsk A, Samfundsfag B og Mediefag B .. Er der nogen som kan skrive om den studieretning som jeg har taget? Altså, hvordan er det? Hvad laver man til mediefag? Er det svært? Hvad skal man lægge vægt på? osv... Jeg håber at I ka... -
Spørgsmål om sumtegnet
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål om sumtegnet ∑. I en tråd er der en opgave, hvor der indgår et sumtegn. Jeg har set det i forbindelse med bestemte integraler, men ikke med uendeligstegn fra oven og for neden f.eks. ... -
KEMI EKSAMEN
ForumindlægJeg skal snart op i kemi eksamen og der er et spørgsmål der siger at man skal give eksempler fra hverdagen på oxidation af både organiske og uorganiske stoffer. Jeg har skrevet at oxidation af primær og sekundær alkoholer kan vise oxidation af et organisk stof og jeg har skrevet at oxidation af ... -
Skal nævne differentialkvotienten for tre forskellige funktioner
ForumindlægHej. Jeg har en aflevering om differentialregning. Har en opgave som lyder således: Nævn differentialkvotienten for tre forskellige funktioner og med et tal eksempel for hver. Jeg forstår det som jeg skal komme på et tal eksempel, hvor jeg skal lave f(x) om til f'(x) jeg har gjort således:... -
Nogle som vil rette min fanske stil? Haster
ForumindlægHej, da fransk ikke lige er mit bedste fag (for ikke at sige, at jeg er elendig til det) ville det være rart hvis der er nogle som kan hjælpe mig med min franske stil.på forhånd tak.Dansk udgave:I min ferie har jeg været hjemme i Danmark. Det er første gang hvor jeg i min ferie har prøvet at være... -
Karaktergivning af en eksamensopgave - ikke tilfreds
ForumindlægHej. En (dansklærer) der en som kan hjælpe med at vurdere min eksamensaflevering, jeg er nemlig ikke enig med den givende karakterer. :) - Stephani -
I bully - then am I the...?
ForumindlægEller hvad det nu hedder :) Jeg sidder med en engelskopgave til imorgen, og jeg mangler lige en glose. Hvad hedder "en mobber" på engelsk?? Altså - den person der mobber en anden person, hvad hedder han/hun ?? The bullier eller sådan noget?Hurtigst mulig hjælp tak!Men det siger alle jo ... -
Kan man bede om prøve hvis man mener karaktererne er forkerte? beder om gode råd!
ForumindlægGoddag. Jeg har altid udemærket mig specielt indenfor Engelsk. Har for det første altid været naturlig virkeligt stærk i faget, udover det har jeg altid elsket og bruge sproget og har brugt det igennem hele mit liv i så høj grad at det nærmest er ligeså godt som mit danske. Jeg plejede også at ... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til en sætningsanalyse af følgende sætninger. Håber, der er nogen, der kan hjælpe! a) Jeg har brug for hjælp til at flytte en sofa. b) Har du tid til at hjælpe mig med en sofa. c) Jeg har problemer med at forstå engelsk. På forhånd tak! -
Rektorbrev?
ForumindlægHej. Jeg har både dumpet engelsk A og Matematik B i min eksamener. Nu har jeg fundet en uddannelse hvor det blod kræver af man har haft det på c niveau. Ved i om det er muligt af søge ind med et rektorbrev? eller hvad man ellers kan gøre? -
Medicin - Adgangskvotient 2010!
ForumindlægSå blev jeg endelig student. Men min sidste eksamen som var vægtet 2 gange, gik af lort til, og jeg fik desværre 4. Det resulterede i at mit samlede snit gik fra 9,8 til 9,4! Det vil sige et samlet snit med alle 5-højniveau fag, bonus-ordning m.m. på 10,15. Jeg er ret skuffet, da det er 3 års int... -
hvordan kan jeg få en bedre karakter?
Forumindlæghej alle, jeg har supersvært ved engelsk får 02-4 for mine stile, og jeg forstår ikke min læres rettelser. Jeg har vedhæftet en gammel aflevering, så hvis du har tid må du meget gerne kigge den igennem og skrive hvilke fejltyper jeg skal kigge den igennem efter, også hvis der er nogen som har gen... -
2 sek.
Forumindlæghar lige et tvivl!er ved at skrive engelsk stil..Når man skrive - fx Det var Jones' far.- Er det så rigtigt skrevet på engelsk- It was Jones' father.(jeg tænker på om man godt kan skrive et apostrof til sidst i stedet for Jones's)nogen der kan hjælpe? -
middelværdi og variansen i et normalfordelt observationssæt
ForumindlægHejsa. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man middelværdien og variansen i et normalfordelt observationssæt. Jeg har at X ~ N(mu, sigma^2) Der er vel ikke en der kan skære det lidt ud for mig? evt med et eksempel? Håber i kan hjælpe Kh Julie -
Historie med Darwin
ForumindlægHey . Sidder jo nok som så mange andre og skal til AT-eksamen lige om snart . MEN MEN MEN . Er helt på røven med historie-delen med hensyn til Charles Darwin . Hvad kan jeg komme ind på med hensyn til historie og hvilke metoder skal jeg bruge ? Håber virkelig at i vil hjælpe mig . -
Dumpede
ForumindlægJeg dumpede til psykologi eksamen og skulle bestå for at komme videre på pædagogseminariet. Har nemlig bestået dansk, engelsk og samfundsfag. Det er noget lort og jeg er grædefærdig.. -
Essay?
ForumindlægHejsa. Ville bare lige høre om, når man skriver essay, må der så gerne være under-overskrifter? Som f.eks.: Characterisations: Chrissy is a girl....bla bla The title: bla bla bla -
tysk oversættelse
ForumindlægHåber der er nogen der vil kigge min oversættelse igennem. er mega dårlig til tysk grammatik. det er en sammenfattende øvelse. man skal finde ud af om det er et løst eller sammensat verbum. Har prøvet at oversætte det men der er 100 fejl i den.... Så håber at der er nogen der vil rette den. tak ... -
Devaluering
ForumindlægHvilken poltiisk ideologi - gerne nævne partier - går ind for devalueringen ? Kan man overhovedet sige at den "tilhører" en ideologi ? Bare lige for at få en ide om det overhovedet kan plottes ind politisk set. :) Tak, Dibah...
