Søgning på: to keep the faith. Resultater: 14301 til 14320 af 18613
-
Hvordan til DVI-fil (*.dvi)
ForumindlægHejsa, Jeg har skrevet lidt koder i TeXniccenter og har gemt det som LaTex dokument, men for at jeg kan få Yap til at læse det skal det konventeres til en dvi fil, men det ved jeg ikke hvordan man gør. Er der en der kan hjælpe? Hilsen Rasmus -
jordskælv
ForumindlægHvilke lande rammes hyppigst af jordskælv? og hvad er årsagerne til at netop de landområder rammes hyppigst? hvor opstår de jordskælv, der kan mærkes i dk. og hvor registrere man jordskælv i dk? -
isolér
Forumindlægisoler f i ligningen: 1/f = 1/a + 1/b hjæææælp ... -
SRO/SRP objektivt eller subjektivt?
ForumindlægHej. Skriver man obejtivt eller subjektivt når man skriver srp/sro? Jeg skriver sro hhx. -
gange over kors og nulreglen
Forumindlægnogen der kan fortælle mig, hvordan man regne denne her opg. ud. "gange over kors" Opg.1) 9-x/4 = 8x/3 + 11 regn vha. "nulreglen" Opg.2) 4x^2 = 12x -
'whom'
ForumindlægHej :) Jeg har fået en engelsk stil for i to dele.. I den ene del skal jeg redegøre for brugen af whom..? Men forstår ikke helt forskellen mellem det og who..? ved kun at der skal stå whom hvis det henviser til et subjekt og who hvis det er et objekt.. Er der andre 'tommelfingerregler' ... -
Hvad er commonwealth
Forumindlæghej folkens :) er der nogen som kan forklare mig konkret om hvad commonwealth er?? -
Full?
ForumindlægEr ordet full i effectfull, resourcefull og meaningfull med enkelt l, eller dobbelt l? Og er ordet effectfull overhoved et ord?? -
ligning
Forumindlæghaster, Hvem kan hjælpe med at læse denne ligning: 2x opløftet i 2+x-3=0 -
Et godt slogan?
ForumindlægHej. Mig og en veninde er ved at lave en reklame i noget projekt noget! Jeg har vedhæftede et billede af vores reklame (Ved godt det ikke er særlig godt redigeret) Men er der evt. nogle der har nogle ideer til hvad vores slogan kan være? Energidrikken hedder"fire energy" og logoe... -
At hælde til?
ForumindlægSom overskriften indikerer; At hælde til. Hvordan siger man det på spansk? Det irriterer mig lidt, at jeg ikke ved det... -
Cos sin tan?
ForumindlægHvordan finder man cos, sin, tan? -
Individets handling (motivet)
ForumindlægHej Forum Jeg søger litteratur og henvisninger til det psykologiske perspektiv på menneskets handling, bevidst/ubevidst eller noget helt tredje? Jeg er bekendt I.Kants teori om den iboende vilje; men ønsker reflektion til psykologien, da jeg ønsker at behandle spørgsmålet omkring individe... -
Evolution
ForumindlægJeg har to spørgsmål omhandelende evolution, da der er mange delte meninger ville jeg høre herinde. 1. Hvordan kan arternes mangfoldighed forklares? 2. Hvordan har menneskets syn på sig selv som art og forklaring på egen oprindelse ændret sig gennem tiden? -
Hvad betyder ?
Forumindlægy todos son bastante guapos? Betyder det noget i stil med, smukke mennesker eller? Mvh TDD -
Poetic Justice
ForumindlægHej alle. Er der nogen der ved, hvad talemåden "poetic justice" dækker over? Jeg har prøvet wikipedia, men har svært ved at forstå forklaringen. -
lorentz-transformation
Forumindlægefterspørgelse af en definition på Lorentz-transformationen?? nogen der kan forklare!! -
Hældningen...
ForumindlægDer står at grafens hældning er 4,3419 i denne graf... http://i20.tinypic.com/35jvvko.jpg men hvordan aflæser jeg det selv? der er jo ikke en forskel på 4 imellem hver punkt? -
Grammatik
ForumindlægHvordan vil I oversætte hun sad og tegnede, men kan da ikke sige she sat and draw -
SRP
ForumindlægNogen der ved om man bare skal følge sin opgaveformulering, eller er der andet der skal meg, i SRP? :(
