Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14401 til 14420 af 20009
-
klage
ForumindlægVed I om det er muligt at klage, efter årskarakteren er givet? -
Eø eksamen
ForumindlægHej.. Jeg har eø på mellemniveau, og er lige blevet trukket op til eksamen i det. Jeg har brug for hjælp til nogle få ting:* Er der nogen, der ligger inde med nogle gode notater/fif mm?* Er der nogen, jeg eventuelt kan kontakte undervejs, når jeg er ved at læse pensum igennem?Håber I kan hjælpe mig. -
Religion eksamen
ForumindlægHej, så er det min sidste eksamen på mandag og den er religion. Jeg vil starte med at indrømme, at jeg har sovet rimelig meget i religion timerne, hvilket betyder, at jeg ingen noter har taget.Min eksamenopgivelse ser ud som følger:KristendommenNordisk mytologiBuddhismeEtik og filosofi i nutidenH... -
Det jødiske folks historie
ForumindlægEr der nogen, der kan give mig nogle rigtige gode links eller måske bog titler?Jeg leder nemlig efter en omfattende side om jødernes historie fordi jeg er gået i stå med resten af min research og min report. Håber i kan hjælpe. -
Noter til FY/KE 9.kl
ForumindlægNogen der har sådan nogen noter til afgangseksamen i 9.kl om fysik: magetisme, el-magnetisme, induktionsstrøm, vekselstrøm og lign. Samt Kemi: syre og base, ioner, metaller og ikke metaller, og andet godt. Fik fortalt af min lærer at man får 4 emner i fysik, og 4 i kemi, han sagde også at det mul... -
Engelsk FSA !!!!! (lidt hjælp søges)
ForumindlægHeeej!!Jeg skal op til engelsk mundtlig prøve (FSA) i morgen og har brug for lidt hjælp og gode råd fra erfarne.Jeg plejer at få 10 i årskarakter, og 11 i mine skriftlige opgaver. Desuden er min lærer ikke typen der giver 13-taller.Så derfor skal jeg gøre det nogenlunde perfekt for at få 11, som ... -
Additionsformlerne (I) og (II)
ForumindlægJeg skal bevise: cos(u+v)=cosu*cosv-sinu*sinvsin(u+v)=sinu*cosv+sinv*cosuder er så lige det, at jeg ikke har været med i forløbet med additionsformlerne. Forstår det overordnede men føler, at jeg mangler en hel del for, at kunne forklare det ud til en klasse. Jeg vil derfor høre om der en venlig ... -
Idræt på gymnasiet
ForumindlægHej. Er jeg den eneste der synes, at idræt ikke burde kunne tages på gymnasiet på mellem- eller højtniveau? Som i nok ved har vi lige fået offentliggjort vores eksaminer i dag. Her fandt jeg ud af at en af mine venner skulle op i idræt mellemniveau. Tilsyneladende består eksamen af at komme op i ... -
Hjælp! Betalingsbalancen
ForumindlægHvad er betalingsbalancen? Og hvad har den med renter og skatter at gøre? :S -
Hjææælp Hjææælp
ForumindlægHejsa, jeg er igang med min matematik opgave men jeg er gået helt i stå, jeg håber i kan hjælpe med en god forklaring: Der indsættes 5000 kr. på en konto i en bank med en fast årlig rente på 2,5%. opskriv tre udtryk for kontoens indestående K=b*a^t=b*e^kt=b*2^t/T2 efter t år. Håber i hjælpeeee... -
Hvordan har terrorisme udviklet sig gennem tiden?
ForumindlægHej alle jeg vil gerne vide hvordan terrorisme har udviklet sig gennem tiden. (gerne en uddybende forklaring) tak på forhånd -
om USA
ForumindlægHow did the country develop? What was the Civil War about? The American Civil War (1861–1865) was a sectional conflict in the United States of America between the federal government (the "Union") and eleven Southern slave states that declared their secession and formed the Confederate ... -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int... -
Stress..
ForumindlægHey.. Lige for tiden har vi så mange afleveringer og andre lektier for og jeg er blevet så stresset, at jeg næsten ikke kan sove om natten. Det er lidt ekstremt, men jeg tænker hele tiden på mine afleveringer og lektier, selv om natten når jeg skal sove. Hvis jeg går i seng omkring klokken 23:0... -
Essay?
ForumindlægHvad ert et essay skriv det ned til mig please.. Har en opgave... På forhånd tak -billal -
eksamen - hvordan gør man???
Forumindlæghejsa. jeg skal til eksamen i old i morgen og er ved at få stress.. jeg kan ikke helt forstå hvad eksamenen egentligt gr ud på og hvad man skal. jeg har læst nogle steder herinde at man får en lille del af en tekst man har læst i timerne, men hvad skal man så med den?? og hvad får man ellers? hå... -
konnotation
ForumindlægSpørgsmål 1: Forsøg at give eksempler på konnotationer på æble, teenager, bil, blod, læge og uddannelse. Du kan støtte dig til eksemplerne på konnotationer på ordet mand (sideid: p231) – f.eks. ’en rigtig mand’, ’magt’, eller alle synonymerne: ægtemand, stodder, osv. -
Sum af grænseværdier.
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde et bevis for at summen af to størrelser gående mod et tal er det samme som størrelserne langt sammen gået mod tallet . ... forklarer det lidt tåget. Dette er vist mere rigtigt ;s Hrm hrm GRÆNSEVÆRDIEN AF EN SUM AF TO STØRRELSER KAN FINDES VED AT FINDE GRÆNSEVÆR... -
Inspiration?
ForumindlægJeg sidder med den udleverede CD og tænker "Nøj hvor er der meget kedeligt at skrive om". Jeg er blevet en smule forvirret over hvor man får det sproglige fag ind i vores geniale problemformuleringer? Og hvad er de samfundsvidenskabelige fag? Hvis nogle har nogle geniale ideer jeg må... -
Synopsis
ForumindlægHej alle sammen Jeg er virkelig i tvivl om hvad en god synopsis skal indeholde. Kan i hjælpe mig lidt med det?? På forhånd tak
