Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14681 til 14700 af 27765
-
AT-hjælp Darwin Historie/Biologi
Forumindlægsidder med et AT projekt om darwins evolutionsteori og problematikken omkring den i samtiden. Har styr på den naturvidenskabelige del af emnet (hans teorier, forskning osv) men historie-delen har jeg lidt problemer med - især det omkring samtidens menneskesyn FØR hans evolutionsteori. Her er min... -
Selviscenesættelse - AT
ForumindlægHej, (Dette blev en lang besked, jeg håber nogen vil læse den, for jeg har desperat brug for hjælp :)) Jeg har valgt at fokusere på selviscenesættelse i min AT opgave med fagene psykologi (C) og samfundsfag (A), og jeg håber på at kunne hente noget hjælp her på studieportalen fra nogen som har ... -
svar fra uni før d. 30
Forumindlæghej sp'ere.. ved godt i er piisse nervøse lige nu.. ihvert fald mange af jer.. meeen lad mig komme med et spørgsmål som nogle af jer muligvis kan besvare.. En bekendt's forældre har reklameret med at deres søn er kommet ind på jura i odense. Og han fik brevet d. 19 juli. altså han er ik... -
Rettelse af 202.
ForumindlægEr der en der vil tjekke der her igennem?:) This paper analyses the two main characters Franz Biberkopf and Patrick Bateman in ”Berlin Alexanderplatz” and ”American Psycho – Tuesday”. The paper focus on the characterising the modern city person’s typical traits. On one hand we have Patrick Bat... -
Selviscenesættelse - AT
ForumindlægHej, (Dette blev en lang besked, jeg håber nogen vil læse den, for jeg har desperat brug for hjælp :)) Jeg har valgt at fokusere på selviscenesættelse i min AT opgave med fagene psykologi (C) og samfundsfag (A), og jeg håber på at kunne hente noget hjælp her på studieportalen fra nogen som har ... -
Samfundsudvikling
ForumindlægJeg ska redegøre for samfundsudviklingen fra 1900 og frem til nu, nogle der har nogen ide til hvad jeg kan komme ind på? -
rettelse af fransk stykke
ForumindlægHey det er mest anden halvdel af stykket jeg er i tvivl med. Håber der er en der vil hjælpe lidtLes Chaînes essayent tout le temps d'argumenter le taux d'audience. C'est pourquoi ils émettent des programmes comme Big Brother - qui est connu par les Francais du nom Loft Story. Un repré... -
dansk
ForumindlægOpg. 1- Websidesanalyse Trælasthandlerunionen - TUN - er den toneangivende brancheorganisation, der repræsenterer Danmarks mest betydende trælastforretninger, byggematerialeforretninger og byggemarkeder. Målgruppen for TUNs webside er medlemsvirksomhederne. Beskriv websidens formål Lav en anal... -
case om ondskab
ForumindlægHej folkens Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at finde en case om menneskets onde handlinger, eller bare ondskab? Jeg skal bruge det til min SRO, som omhandler Hitlers evne til at kunne manipulere med mennesker og får dem til at udfører onde handlinger. Det skal dog siges at case... -
SRO i BIOTEK OG MATEMATIK
ForumindlægHej jeg skal skrive SRO i Biotek og matematik og jeg har brug for hjælp til ideer. SRO handler om Yoghurt, pH og logistiske vækst. Dette er min problemstilling Hvilke faktorer påvirker mælkesyrebakteriers vækst, med hvilken betydning har det for yoghurtens kvalitet? Jeg skal have en Redegørsle, ... -
Hvad synes i om det her raport
ForumindlægHvad synes i om det her raport. Hvis i skulle give den karakter hvad ville den kunne få. Problemformuleringen I hverdagen, gennem aviser og TV, bliver vi mindet om den gode, danske velfærdsstat, vi lever. Vi lever i et godt samfund, hvor ingen er overladt til sig selv. I min opgave vil jeg ko... -
Hvis i skulle give den karakter
ForumindlægHvad synes i om det her raport. Hvis i skulle give den karakter hvad ville den kunne få. Problemformuleringen I hverdagen, gennem aviser og TV, bliver vi mindet om den gode, danske velfærdsstat, vi lever. Vi lever i et godt samfund, hvor ingen er overladt til sig selv. I min opgave vil jeg ko... -
Bederum på skolen?
ForumindlægPå mit gymnasie ville elevrådet (som jeg ikke er en del af desværre) gennemføre en plan om, at få et bederum på vores skole. Bederummet skulle ikke blive specielbygget, men bare være et af skolens lokaler, som man så kunne gå ind og bede i, når det var frikvarter. Planen blev dog afvist til sidst... -
HVORFOR har jeg IKKE FÅET SVAR på optagelse??
ForumindlægJeg sidder her og har søgt ind på Københavns Uni og alle har tilsyneladende fået svar - fordi det skal vi jo have i dag! Men jeg har ikke! Hvad skal jeg gøre? -
Ændring af studieretning
Forumindlæghej, jeg skal til at starte i 1.g i morgen og er meget spændt på det hele, men glæder mig også rigtig meget. der er bare en ting jeg hele tiden tænker på....! Jeg har valgt en studieretning der hedder Kemi A + Matematik A + Fysik B og jeg ville faktisk have ønsket at jeg havde valgt: Bioteknologi... -
K.I.Z. - Geld Essen
ForumindlægHej. Jeg skal analysere en sang på tysk: "Geld Essen" men er ikke så skarp til sproget. Er der en der kan hjælpe med at give et lille referat, sangens budskab og pointer (på dansk) Tak på forhånd :) Werde Zeuge wie K.I.Z. übers Land zieht, mit vier-Sack-Antrieb, du brauchst street-cr... -
rette for grammatisk fejl?
Forumindlæghej.. nogen der er sød og vil rette min "dagbog", som skal afleveres imorgen ???? :D Kære dagbog. Klokken 7.45 ventede jeg i Danmarks fødevarer forskning, ved service lokalet, jeg skulle nemlig på praktik som laborant. Jeg havde fået besked på at mødes der, klokken 8., men klokken... -
ret el ej til 4 i karakter
Forumindlæghej ville lige høre har været til eksam i mediafag, men har ikke været med til at lave filmen anfet end 2 gange. den ene gang var jeg med til at trykke på kamara knappen og resten bare holde stativen, været i 2 scener, og microfon, og bare været med dem nogen gange. Men kom til at sige jeg hold... -
Tysk mundtlig eksamen B-niveau (2.g stx)
ForumindlægHej, jeg skal trække en tekst den 18. Juni, og op den 19., så jeg ville bare lige sikre mig at jeg har forstået forløbet sådan nogenlunde; Jeg trækker en tekst A til 24 timers forberedelse, som jeg skal analysere helt igennem, så jeg kan snakke ca. 10 min på tysk, og derefter diskutere i 5-10 ... -
Rygeloven-Molinsmodel
ForumindlægHey Jeg skal ud fra Molins model analyserer de forskellige partiers holdning til rygeloven. Ved at inddrage forskellige udtalelser fra politikerne. Er dog lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det hele an. Jeg har fundet en udtalelse fra Jesper Langballe fra DF, som var imod indførelsen af r...
