Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 14761 til 14780 af 23609
-
Psykologi-studie Aarhus
ForumindlægHejsa folkens. Jeg er i vildrede. Jeg har søgt ind på psykologi på Aarhus universitet. Jeg søgte ind på kvote 2, fordi jeg fik at vide, det var en fordel, fordi man så også automatisk blev vurderet i kvote 1. Jeg blev færdig med min HHX i sommeren 2010 og har valgt at arbejde et år, før jeg skal ... -
Nanoteknologi - diplomingeniør?
ForumindlægNogen som er på det studie som kunne fortælle hvad i laver ?.. Jeg tænker lidt på at starte på det.. det lyder spændene.... Men har hørt det også skulle være sindsygt hårdt? -
Søger bøger bioanalytiker 1. semester
ForumindlægHej, jeg skal starte på bioanalytiker uddannelsen i Århus og søger derfor bøger :) Skriv venligst hvis i har nogle liggende som i vil af med :) Mvh -
Tiden
ForumindlægMit spørgsmål er ret simpelt. Hvis tiden rent matematisk kan opdeles i uendeligt mange små tidsenheder, hvordan kan tiden så nogensinde nå at gennemløbe alle disse tidsenheder? Eller mere konkret: Vi har 1 sekund. Det splitter vi op i uendeligt mange små bidder. Det betyder, at for at tiden gen... -
Brændselceller
ForumindlægHej Jeg skal lave et inovativt projekt som AT, og overemnet er kampem om det gode liv, hvor vi skal fremstille eller bare tænke over et produkt som feks. gør et problem i vores liv nemmere. Jeg mangler ideer til hvad mit projekt kunne handle om??? Jeg havde tænkt lidt over brændselceller. O... -
Valg af gymnasium: STX eller HTX?
ForumindlægHej allesammen. Jeg er en 15-årig dreng, der snart skal til at vælge gymnasium. Jeg går meget op i skolen og vil gerne læse medicin efter gymnasiet, men jeg er i tvivl, om jeg skal vælge STX eller HTX. Er der nogen, der kan hjælpe mig og har erfaring med STX eller HTX? Evt. nogen der læser medici... -
Læge el ingeniør
ForumindlægEr medicinstudiet meget hårdere end ingeniør stdudiet??? -
Fra SOSU-assistent til læge?
ForumindlægHejsa :-) Jeg er i gang med at tage uddannelsen til SOSU-assistent, men har stadigvæk en drøm om at blive læge. Kan man tage nogle HF-enkeltfag, og derefter søge ind på medicin via kvote 2 - og er det realistisk? Jeg har samfundsfag C fra 1.g, som jeg afsluttede og derefter droppede ud. Når jeg ... -
fransk rettelse
Forumindlægbonsoir! Nogen der gider rette den nedenstående tekst? Gerne kommasætningen også. Det ville virkelig være en stor hjælp. Mvh Jakob. Portrait de Saïd Saïd est un maghrébin. Il tient un rôle de médiateur entre Vinz et Hubert, et il tâche trouver un point de repère parmi les d... -
Faciliteter SDU/AAU/DTU
ForumindlægHejsa alle! Jeg skal igang med at læse til sommeren 2012, efter en god periode uden bøger! Jeg har bl.a. været i studiepraktik på SDU i Product development & Innovation, og set faciliteterne an. Jeg overvejer meget at læse noget i stil med "Energiteknologi, Robotteknologi... -
Gymnasievalg
ForumindlægHej, jeg går i niende klasse, og skal snart vælge hvad jeg gerne vil efter. Jeg vil gerne på et gymnasium, men jeg har problemer med at finde ud af hvilken slags. Jeg står mellem HTX, STX, og IB. HTX - Jeg går meget op i naturvidenskab. Stor, stor interesse indenfor fysik. STX - Bre... -
Laveste karaktere
ForumindlægHej!hvad er detlaveste i har fået i karakter! -
Vaelge studie efter interesse eller jobmuligheder?
ForumindlægJeg skal så småt til at få mig en uddannelse her efter sommer, og overvejer hvad man primaert skal basere ens valg af studie på. Man kan selvfoelgelig goere det at man blindt går efter hvad man interessere sig for. Men er det nu også en god ide hvis jobmulighederne er begraensede? En studiev... -
Parentes
ForumindlægHej, jeg vil gerne vide, om der skal være en parentes inde i en parentes, når man forklarer ting. Hvad for en sætning er mest rigtig: 1. Hun var cool (sej (et engelsk udtryk)). 2. Hun var cool (sej (et engelsk udtryk). På forhånd tak. -
Forskel på bindinger??
ForumindlægHej Alle hjælpsomme folk! Jeg skal snart til kemi eksamen og er nu blevet helt i tvivl. Hvad er forskellen på elektronparbinding (kovalent binding) og så en molekyleforbindelse? På forhånd tak for hjælpen! Vh Christina -
Hvor stort er Universet?
ForumindlægHvor stort er Universet? Der er mange teorier om hvor stort det er, hvad der er ved grænsen af universet og om der overhovedet er nogen grænse. Jeg vil her ridse en tænkelig teori op:Paralleluniverset. Forskere er begyndt at tale om, at vores univers bare er ét blandt uendeligt mange universer, d... -
Gsk anyone ?
ForumindlægHej allesammenVille lige høre om der er nogen af jer, som har kendskab til Gsk's sommerkurser i kemi, og om de eventuelt kunne fortælle lidt om det?olivia -
Elementarpartikler
ForumindlægHej. Er protoner og neutroner elementarpatrikler? Eller er det kun elektroner? -
Valg af fag
ForumindlægSom led i AT opgaven for 2012: Katastrofer - Årsager og konsekvenser, har jeg overvejet at skrive om Haiti jordskælvet fra 2010. Men er i tvivl om hvilke fag og vinkler man kunne sætte på en sådan katastrofe. Jeg ønsker helst at ekskludere naturvidenskab fra opgaven, og med samfundsvidenskab so... -
søger en formel
Forumindlægjeg leder efter en formel på vandets blaningstemperatur altså hvor man kan regne blandingstemperaturen ud nå man blande to mængder vand med hinanden.nogen der kan hjælpe
