Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 14861 til 14880 af 40404
-
Curiepunkt
ForumindlægHvad er curipunktet for: Gadolinium og Cobolt? Kan ikke finde det på nettet, har fundet for jern og nikkel. -
sætning
Forumindlæghejsa jeg ville lige spørge om denne sætning er rigtig: Auf dem Bild sehe ich eine Frau mit der deutschen Flagge auf der Wange. Neben ihr steht ein Mann mit der deutschen Flagge. Die Frau sieht glücklich aus und man sieht, dass sie sich in die deutsche Gesellschaft integrieren möchte dansk: ... -
matemstik
Forumindlæg3t<16 -
TYSKUNDERVISNING TILBYDES
ForumindlægTyskundervisning tilbydes til gymnasieelever, handelsskoleelever, CBS-studerende, universitetsstuderende samt folkeskoleelever. Jeg er uddannet translatør og cand.mag. i tysk, og jeg kan hjælpe dig til at få et godt eksamensresultat. Jeg har mere end 25 års undervisningserfaring. Ring på 60 74 3... -
ER DET RIGTIGT?<'3
ForumindlægHej jeg vil bare lige spørge jer om, om i har bare lidt tid til at se mine oversættelser ;D er de rigtige ? Håber virkelig nogen vil hjælpe mig! Knus Tanja : ) Adjektiv og adverbium ?? 1)He came late ( ham kom sent ) 2)The cat became hungry ( katten blev sulten ) 3) Everything was quietly (alt v... -
Alles in allem, 106 øv. 5
ForumindlægFørst kan jeg lige stille jer alle, om der er nogen af jer der har evt. notater til denne oversættelse.? Men ellers har jeg prøvet at oversætte de følgende sætninger, lykken om at finde det rigtigt. Er der nogen der er super god, der kan hjælpe`?- evt med at kigge..?//Skal lige siges at jeg er i... -
Dativ? Akkusativ?
ForumindlægHej, Jeg har nogle tysk lektier, hvor jeg skal oversætte fra dansk til tysk, og mit spørgsmål er, hvordan ved man, om en sætning står i dativ, akkusativ, nominativ o.s.v? TrineLE -
HJÆLP! Nogle af jer der kender en tysk novelle, som handler om en dreng der sidder i kørestol og drømmer om hvordan hans liv ville være?!!?!?!??
Forumindlægtak :) -
HJÆLP! Nogle af jer der kender en tysk novelle, som handler om en dreng der sidder i kørestol og drømmer om hvordan hans liv ville være?!!?!?!??
Forumindlæghåber I kan hjælpe :D -
grammatik og synonym ordbog
ForumindlægHej med jer...Jeg har windows xp, hvor der sådan en ordbog + grammatikkontrol + synonymordbog i Word. Andre, der har ladt mærke til det?Mit 'problem' er at jeg godt kunne tænke mig lignende program, bare på fransk. Er lige begyndt på fransk i gym, og vores lærer er ben hård, så kunne godt... -
Sygeeksamen, skriftligt
ForumindlægHej.Jeg har været indlagt på sygehuset i en lang periode, hvorfor jeg skal op til sygeeksamen, studentereksamen, i fagene. På onsdag skal jeg op i skriftlig tysk. Hvad skal jeg forberede? Jeg kunne godt tænke mig at læse tidligere års eksamenssæt. Er der nogen, som kender et link til undervisning... -
Hjælp til grammatik.
ForumindlægJeg kunne godt bruge noget hjælp til mine tyske sætninger. På forhånd tak! :-) Doris Dörrie har skrevet romanen ''Was machen wir jetzt?'', som udkom sidste år. - Doris Dörrie hatte den Roman geschrieben ´´Was machen wir jetzt?´´, der letztes Jahr erschien. Romanens je... -
Rettelse af tre sætninger.
ForumindlægHej alle sammen, Jeg sidder lige og fumler med nogle sætninger, som vi skal oversætte til tysk. Det ville være dejligt hvis nogle lige tjekker de sætninger ud, hvis der var noget, mine briller lige overså :S Vi fandt et bord ved et vindue og lagde vores frakker på en stol ved siden af bordet. ... -
hjælp
Forumindlæghttp://deltabestilling.dk/ebooks/2112/2112.html#/4. Gut gemacht 2 side 16 jeg har lavet det , men ville ikke lige lave det så jeg kan se om jeg har lavet det rigtigt. :) -
hjæææææælppppppppp
ForumindlægHey ....Har meget brug for hjælp... Skal afl. tysk i morgen, men har store problemer...Kan ikke finde ud af at oversætte dette...Brødrene Grimm udgav i 1820 en eventyrsamling som alle børn kender. Den består af folkeeventyr, som de har hørt. Hvem kender ikke rødhætte, som møder ulven..??Eller sne... -
hvad betyder ´´almuen''
Forumindlægjeg kan ikke finde det i min tysk-ordbog, jeg ved heller ikkehvad det betyder -
rettelse
ForumindlægDen danske version: I går nat har nogen stjålet vores bil. Den stod på gaden, og alle dørene var låst. Selvom vi selv gik sent i seng, og selvom nogle af naboerne på vejen(i gaden) tager tidligt af sted, har ingen set, hvad der er sket. I dag kl. 16 fandt man så bilen igen. Alle (de) forbipasse... -
Få linjers hjælp.
ForumindlægHej, jeg sidder med et par oversættelser, som jeg er i tvivl om.(Dansk-Tysk)1) Ok. Så siger vi det.= Guck mal2) Vi ses i morgen.= Ka ikke finde ud af den?3) Hvad koster det.= Was kostet das! + Wie viel wird es4) Det er en skam.=5) Det er jeg ked af.= 6) Se her.= 7) Det er en skam!= Schade!8) Farv... -
kort sætning - oversat.
Forumindlægkunne meget godt bruge lidt hjælp til oversættelse af følgende sætning: Men Weizsäckers instilling over for medmennesker viser en respekt for andres liv, som mange af os kunne lære af. især den sidste del af sætningen.. hvad skal "som" fører tilbage til? og er det konjunktiv?? på forh... -
Hvordan?
ForumindlægJeg skal til tysk eksamen (gymnasie, og vil gerne vide hvordan jeg skal starte, vil nemlig gerne score en god karakter.Skal jeg starte med først at sige at jeg vil oversætte en tysk tekst, så læse en tekst og og derefter snakke om hvad teksten handler om... Eller er det alt for besværligt, hvorda...
