Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14941 til 14960 af 109300
-
Hjælp til analyse af artikel
ForumindlægHej allesammen. Jeg er ved at forberede mig til tysk eksamen i morgen. Jeg har trukket en artikel som har været i det tyske blad Stern. Artiklen handler om arbejdsløshed. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg burde snakke om inde til selve eksamen. Altså jeg har indtil videre brugt denne side til at... -
Indeks for omsætning og omkostninger
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en opgave om indeks. Fomlen på beregningen er sådan her indekstal =åretstal x100/Basisårets tal. Men vis jeg tager de tal, jeg tror det er, bliver det et forkert tal. er der nogle der kan hjælpe mig, med en lidt beder forklaring, og hvordan jeg beregner det rigtig? mvh. Ida -
Haster! Afstemning af redoxreaktion vedhæftet
ForumindlægHej! Jeg er igang med min SRP. Jeg skal afstemme en organisk redoxreaktion i surt miljø. En oxidation af salicylalkohol til salicylsyre med Beckmanns blanding, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg har gjort galt!? Reaktionen og afstemningsskema er vedhæftet. -
Citat
ForumindlægHej. Når man nu har et citat med, skal man så have omvendt ordstilling efter, altså: ''-------'', says he. For det ser ud til, at man muligvis kan gøre begge dele. -
Oversættelse øvelser
ForumindlægHey Tænkte om der var nogle der vist hvor man kunne prøve kræfter med nogle oversættelsesopgaver a la dem til eksamen. Behøver ikke være nogle der er givet til eksamen men ca. samme sværhedsgrad og længde. Er der nogle der kunne hjælpe mig med det? Eller hvis der ellers er andre steder man kun... -
opskrive udsagn i mængder
ForumindlægJeg har lidt problemer med hvordan opgaven kan skrives op i mængderne A, B og C. Er der nogen der vil hjælpe med at skrive det op i mængder? Om tre mængder A, B og C ved vi at 2 ∈ A, 2 ∈ B og 2 ∉ C. Kun to af følgende udsagn kan være sande. Skriv i disse to tilfælde eksempler på m... -
kvote 2 adgangskrav
ForumindlægHej. Jeg ønsker at søge ind på medievidenskab via kvote 2. Kan se på AU's hjemmeside, at snittet på kvote 2 er på 9,1. Kvote 2 fag er: - Dansk A - Engelsk B - Historie B eller Idehistorie B eller Samtidshistorie B - Yderligere et sprog på A-niveau, dog kun B-niveau, hvis der er tale om e... -
Jura
ForumindlægHej alle, Tror i Jura stiger med snittet? F.eks. kvote 1 standby, tror i den stiger mere end 0,4 ? -
skal med i en stil
Forumindlægjeg skal finde en god og intresant titel, som skal være med i min stil. er der nogen der ved en god titel at skrive om, som står er på engelsk ? (den skal ikke være så lang, men ellere ikke så kort) -
HA- ALMEN
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne studere HA- almen. Ved i hvordan uddannelsen er og er der meget engelsk i selve studiet?? Hvor mange gange om ugen går man i skole?? Hvad skal jeg forberede mig på inden studiestart?? -
HJÆLP til EP på HF
ForumindlægHar valgt fagene Engelsk og Historie til EP (eksamensprojekt) Hvordan fungere eksamen? Skal jeg snakke englesk eller dansk? Eller begge dele? Hvilke emner kan være gode? -
Spørgeskema...
ForumindlægVi har en rapport om reklamer i engelsk.. så her er et spørgeskema håber meget i vil hjælpe..tak. ;-)A. what do you think of the ban on tobacco advertising in Europe?B. Should companies be forbidden to produce tobacco products? If so, what would the consequences be?C. What do you think of the tob... -
Hvilke eksamener kan jeg komme op i?
ForumindlægHej, jeg går lidt og undrer mig over hvilke eksamener jeg egentlig kan trække til sommer når jeg afslutter 3g? Jeg er på den samfundsfaglige linje og har indtil videre været oppe i mundtlig biologi samt skriftlig matematik. Jeg har lige nu Spansk A, Samfundsfag A, Engelsk A, Historie A, Dansk A, ... -
HVAD SKER DER HVIS MAN DUMPER
ForumindlægHej har brug for en der har styr på det, jeg har fået 00 i fysik og matematik skrifligt : mine årskarkater i fysik skrifligt (a) er 7 og i matematik er det 4 ? -
it konsulent
ForumindlægHej.. Efter to aar hvis jeg faar mit diplom.. Kan jeg godt söge job som It konsulent, for det vil jeg gerne vaere, det staar der ogsaa paa hjemmesiden. http://www.eaaa.dk/videreg%c3%a5ende+uddannelser/it+og+teknik/it-teknolog Efter uddannelsen hvor kan jeg söge som it konsulent og hvordan er sta... -
Bestem produktionen, når der er investeret 6 mio. kr.
ForumindlægI en model regner man med, at produktionen [p(x)] i en bestemt virksomhed (antal varer pr. år) kan beskrives ved [p(x)=5000 x^{0,57}.] Her betegner [x] den kapital (mio. kr.), der er investeret. Bestem produktionen, når der er investeret 6 mio. kr. Hvor mange procent stiger produktionen, ... -
Potenser
ForumindlægHej jer, jeg kan simpelhen ikke finde ud af dette? Find X logx=3 logx=-5 logx=log5+log7 x=11*log1000 på for hånd tak -
Hjælp - har jeg løst denne ligning rigtigt?
Forumindlæg(a+b)^2-(a+b)(a-b)-2*b(a-b) a^2+b^2-a-b*a-b-2*b+b*a a^2 + b^2 * a - 4b -
Sociologi(KU)
ForumindlægJeg har et afklaringsspørgsmål angående om muligheden for at blive optaget på Sociologi-studiet på KU(her til september) http://studier.ku.dk/adgangskrav/sociologi/ Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B, matematik B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie ... -
Den nye reform
ForumindlægHvad mener i om den nye reform?
