Søgning på: radioaktivitet forsøg. Resultater: 15061 til 15080 af 17507
-
Dobbeltintegral
ForumindlægHej Nogen, der kan hjælpe mig med denne opg? http://ge.tt/45jhxZO2/v/0 Jeg forstår ikke noget! Har virkelig svært ved det :( Hvordan bestemmer/opstiller man dobbeltintegral og læser det? Håber nogen har tid til at orklare mig det. På forhånd tak! -
vinkelspidser ud fra vektorer
Forumindlæghej nogen der kan hjælpe med denne opgave? Har kæmpet med den flere gange, men når ikke frem til noget. Min lærer siger der kan opstilles seks ligninger eller sådan noget.. men det giver stadig ikke mening i min hoved.. -
Fjerdeordensdifferentialligning
ForumindlægHej, Jeg er interesseret i at løse følgende fjerdeordensdifferentialligning: A·α''''(x) - B·α''(x) = - C·0∫L α(x)·dx - M hvor alle størrelser er en konstant på nær funktionen α(x) Jeg har prøvet at lave den om til... -
Mobil selskab
ForumindlægHvilket mobil selskab har I? Kender I et billigt mobilselskab, som ikke snyder dig for pengene, for det føler jeg mange gør. Jeg overvejer at skifte selskab. Jeg har i øjeblikket CBB (Club Blah Blah) -
ein Kurzes Referat
ForumindlægLezte Pizza.Die geschickte beschreibt der Kampf der Frau für ein Arbeit. Es ist ein Kampf weil die Hauptperson (Charlotte) kämpft gegen das Vorurteile die Männer. Abschließend bekommt sie eine Arbeit als Ausläuferin beim Pizzaservice. Charlotte überrascht alle mit seiner fehlerfreie Service, aber... -
God karakter
ForumindlægHvad er for jer en god karakter? Gør et 9-tal jer tilfredse eller skuffede? -
luftmodstand og raketter (formel)
ForumindlægHej folkens. jeg er igang med at skrive min SRP, og jeg skal udregne om en V-3 granat enlig kunne ramme London. men jeg har ingen formel for hvordan det skal udregnes, kender kun formlen for det uden luftmodstand. nogen der kender den formel jeg skal bruge? Hilsen den forvirrede SRP skriver. -
Vil en yderligere liberalisering af verdenshandelen gavne ulandenes økonomi?
ForumindlægHej! Er i gang med at skrive en opgave om verdenshandel, og har fået stillet spørgsmålet: Vil en yderligere liberalisering af verdenshandelen gavne ulandenes økonomi?Er lidt på bar bund. Er der nogen der måske kan give mig sin mening omkring dette? -
Er det fair at 19 unge er udvist fra deres gymnasie fordi de har hacket skolens computersystem?
ForumindlægEr det fair at 19 unge er udvist fra deres gymnasie fordi de har hacket skolens computersystem? -
2. prøveforsøg
ForumindlægHer dagen før dagen, hvor det offentliggøres, hvilke fag der er udtrukket til ”eksamen” har jeg lige et spørgsmål til 2. prøveforsøg, som er foranlediget af tråden fra sidste år @ allan_sim : hjælp.Jeg blev nemlig ikke helt klar over:Hvorvidt reglen om 2. prøveforsøg blev afskaffet ved den nye gy... -
Lagrange funktionen
ForumindlægVi søger ekstrema for funktionenf(x,y)=x^3y-x^2y+32y x,y (indgår i)Runder bibetingelsen g(x,y)=16, idet g(x,y)=x^2y x,y (indgår i)R1) Opstil Lagrangefunktionen for dette problem og vis at Lagrangefunktionen har netop et stationært punkt (x0,y0,lambda0) og finde dette. Jeg har prøvet et par gange ... -
3-årigt A-niveau uden hjælpemidler
ForumindlægHejHvordan gik det til eksamen i mat i dag uden hjælpemidler? Hva fik i af resultater? -
Skr. fysik imorgen
ForumindlægEr jeg den eneste der føler at jeg slet ikke er klar til at skulle til skr. fysik eksamen imorgen???Nogen der har nogle gode triks mht. besvarelsen af opgaver??Det er så meget jeg ikke fatter... årh den eksamen irriterer mig virkelig, er så nervøs. -
Danmark og EF
ForumindlægNogen der kan i hurtig træk fortælle mig hvad Danmarks optagelse i EF i 1972 betød for samfundet og især landbrug? Ville man optages fordi støtten ville medvirke til at holde priserne på lanbrugsejendommende oppe på for høj niveau? -
Folkeskole-eksamen..
ForumindlægHej..Skal op i fysik/kemi-eksamen på onsdag og er igang med at skrive noter til kapitlet "Jordens skatte" i vores bog..Mine spørgsmål er:Er der en der kan forklare mig (skære ud i pap) hvad en elektrokemisk reaktion er?Forklare hvad "korrosion" er for noget?Forklare noget om ... -
HMMM?
ForumindlægJa altså nu snakker man om det der med at der skal lægges 8% til ens snit hvis man fortsætter på en videregående inden der er gået 2 år. Er der nogen der ved om det er blevet vedtaget og hvor man evt. kan læse noget om det? -
Signalhuset
ForumindlægNogen der skal bo i Signalhusen i Ørestad? Jeg flytter nemlig dertil sidst i august... Dyrt ad skoven til, men man skal jo starte et eller andet sted... -
Hjælp til opgave!!!
ForumindlægHej, jeg har følgende opgave for: http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=1006 Men jeg forstår ikke opgave 1 Kan I hjælpe mig? Jeg er på bar bund :( -
Bestemt integral - Punktmængde
Forumindlæg"To funktioner f og g er givet ved f(x)=-x+8 g(x)=-x2+6x+2 Graferne for f og g afgrænser i første kvadrant en punktmængde M, der har et areal. a) Løs ligningen f(x)=g(x), og tegn en skitse af M: b) Bestem arealet af M:" ---- a) Jeg har løst ligningen og har via solve fået de to... -
Spamming, og oprettelse af flere tråde!!!
ForumindlægGang på gang har jeg oplevet brugere spamme forummet med de samme opgaver om og om igen. Det er altid de samme brugere, ja I ved hvem jeg snakker om - visse brugere som Fassos, Lemin, IIII, osv. Det sjove er at det er de samme emner disse brugere vil have hjælp til, måske er det den samme person?...
