Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 15101 til 15120 af 163701
-
"A Quarrelsome Man" by Pauline Melville (1991)
ForumindlægNogen der kan give et kort resume af "A Quarrelsome Man" by Pauline Melville (1991) Tak -
VUC og 7 skala
ForumindlægHej derude! Jeg stødte tilfældigvis inde på denne her side http://www.vucroskilde.dk/index.php?id=703 Kan det passe at den karaktere man får (7 skala) den skal ganges med det tal der står uden "Karakteren tæller (vægt): gang med" Eller er det noget jeg har misforstået? Fx får jeg 4... -
Matematik A maj 2013 opgave 6 uden hjælpemidler
ForumindlægOpgave 6 uden hjælpemidler fra sættet 29. maj 2013: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130529%20GL%20Matematik%20A%20stx%2029%20maj%202013.ashx Har p... -
opg. 3111 i vejl. opgaver 3 årigt forløb til A-niveau
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke lave sidste delspørgsmål i opgave 3111.\nBestem en ligning for den kugle, som har centrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader.\n\nPyramidens bund er spændt mellem\nA(1,0,0)\nB(1,1,0)\nC(0,1,0)\nO(0,0,0)\n\nOg pyramiden har top i\nD(0,... -
Bestem koefficienterne a , b og c i polynomiet p(z)
ForumindlægJeg sidder og bryder hovedet med den her (se vedlagte fil) Jeg kan ikke rigtig komme igang... s_3=9 -
AT 7 2014 Kemi A og samf C landbruget
Forumindlæghejsa jeg sidder her og laver AT7. jeg havde tænkt mig, at skrive om kunstgødning, ved produktion af mad i landbruget, og undersøge hvad der er regler om(forbudte stoffer, mængde restriktioner), og sætte det op mod, om det er noget kemisk belæg for disse regler. derudover, vil jeg også undersøge... -
Et fodboldmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højt. Målene er en omsætning fra engelske mål, hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bred...
ForumindlægEt fodboldmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højt. Målene er en omsætning fra engelske mål, hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bredde e 2.1 Vis ved beregning, at en engelsk fod er 0,31 m. 2.2 Find længden af en yard. For at få flere scoringer i kampene, har nogen foreslå... -
Fra STX til IB
ForumindlægHej Går på STX 1g, med Engelsk A, Samfundsfag A, Matematik B. Jeg har tænkt lidt over at skifte til IB her efter sommerferien. Men jeg ved ikke om det ville være for svært at starte på 1ste år, uden at have haft en Pre-IB. I Engelsk fik jeg 7 mundlig - 10 skriftlig til eksamen i folkesko... -
Kemi A 31. maj 2010 Opg. 4. Wc-rens
ForumindlægHej alle kemi elskende personer derude. :-) Min veninde og jeg har en del problemer med denne opgave, og derfor søger vi nu hjælp ved Jer. Det er især opgave B vi bøvler med. Opgaven lyder: En flaske wc-rens indeholder en monohydron (monoprot) organisk syre. Øvrige indholdsstoffer har ing... -
Facit til Fysik A skriftlig eksamen 22. maj 2019
ForumindlægGoddag allesammen Nu har jeg efterhånden søgt internettet tyndt for facit til den skriftlige fysik eksamen 22. maj 2019 og jeg kan ikke finde noget som helst. Ville derfor høre om der var nogen der havde fået disse fra deres lærer eller havde fået 12 til eksamen og jeg så kunne få lov til at se ... -
FYSIK A EKSAMEN!!! Apollo 13. newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft.
ForumindlægNogle der kan hjælp med at forklarer Apollo 13 og kan komme med eksempler på nogle af de kræfter der optræder på Apollo 13 missionen ?? Newtons love, centripletalkraft og resulterende kraft. -
a) Bestem den produktion, der giver virksomheden de mindst mulige gennemsnitlige variable omkostninger.
ForumindlægUden hjælpemidler -
Skal man til eksamen i matematik?
ForumindlægHej Jeg har hørt fra nogen, at man skal op i et B-niveau fag enten skriftligt eller mundtligt? Kan det passe? Jeg går i 2.g og afslutter matematik B i år, så skal jeg op i mundtlig matematik nu hvor det er blevet offentliggjort, at jeg ikke skal op i skriftlig? Hilsen Sally -
a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P
ForumindlægHej folkens. Jeg er gået helt i stå med denne følgende opgave. Håber i kan hjælpe mig. Det lyder følgende En funktion f er løsning til differentialligningen dy/dx=x^2*(y-1) og grafen får f går gennem punktet P(2.5) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P? Håber folk ... -
Undersøg, om b kan skrives som k ⋅ a , hvor k er en konstant.
ForumindlægHej hvordan skal løse den vedhæftede opgave? Findes der en formel / metode jeg kan bruge? Tak på forhånd - Sarah -
Tage notater med
ForumindlægJeg skal op i mundtligt engelsk i morgen og har altid gået ud fra, at jeg gerne må tage notater med ind til forberedelsen. Nu har jeg lige fået at vide af min veninde, at det må man ikke.- Er det korrekt?Jeg har prøvet at søge på UVM, men jeg formår ikke at kunne finde noget.Mvh.Tissi -
Proteiner!nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)
ForumindlægEr der ikke nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)jeg er ikke så godt til engelsk men skal bruge det så derfor vil det være meget godt hvis der var nogen som kunne hjælpe! på forhånd tak! Enzymat... -
Sammenligning mellem dansk A-niveau og IB High-level
ForumindlægHej,\ner der forskel på et dansk A-niveau fag og et IB high level fag? I matematik får jeg altid at vide at IB er virkelig godt, men jeg synes at mat A er virkelig svært selv.\nNogle forslag? -
Beskriv disse interessenters indbyrdes bidrag og belønninger med AaB A/S
ForumindlægHey alle. Har projekt om virksomheden AaB A/S. Dermed vil jeg høre om i kunne besvare mit spørgsmål som kommer her: Beskriv disse interessenters indbyrdes bidrag og belønninger med AaB A/S: - Aalborg Kommune - Nordjyske Medier - Leverandører. Har virkelig brug for hjælp.! Tak på forhånd. -
Hvad er AT
ForumindlægEfter ferien skal vi have vores første AT-forløb. Er der nogen der vil give en forklaring på, hvad dette AT-forløb går ud på? Vi har fået af vide, at vi skal lave en opgave, der inkluderer to fag. Vælger man selv sin fagsammensætning, eller bestemmer lærerne det? (Jeg er 1.g'er hvis nogen sku...
