Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 15341 til 15360 af 18958
-
Føderal?
ForumindlægHejJeg skal til at tegne en skitse af Tysklands styre - altså med forbundsparlamentets 2 "grene" - forbundsdagen og forbundsrådet.. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal tegne videre derfra - medlemstal for hver "gren" er vel ligegyldigt.. (Jeg skal bruge det til en "mindre&quo... -
danmarks internationale placering
ForumindlægMit emne til 24-timers historie eksamen er danmarks internationale placering fra 1914 til i dag. Jeg har fået følgende kilder/materiale, men jeg er lidt i tvivl med hensyn til problemstillingerne. Skal mine problemstillinger være relateret til kilderne eller hvordan? Mine kilder: 1.Militæ... -
Euro
ForumindlægMener I at man skal have eruo i Danmark? Jeg mener, at vi skal.. -
oversæt
Forumindlæghar prøvet, men kan simpelthen ikk :/ Nogle der kan hjælpe med at oversætte disse sætninger: 1) Har De en ordre på frakker 2) På d betingelser køber jeg gerne 100 stk 3) vi sender varerne til Deres adresse 4) Jeg sender en check på beløbet -
Hvilken sætning er rigtig?
ForumindlægHvilken af disse to er rigtige, og skal det være "der eller das i starten af sætningen" Der/Das ich finde langweilig, sind Emils und Stens Aussage Der/Das ich finde langweilige, sind Emils und Stens Aussage. Tror mere at det er den sidste der er rigtig, da "... -
Differentialregning
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig matematik A på mandag. Jeg vil høre om der er nogle der vil hjælpe mig med at opstille en disposition til nedenstående 3 spørgsmål: Differentialregning: 1. Definitionen på den afledte funktion ønskes forklaret og den afledte funktion til en række simple funktioner be... -
HASTER!!!er fuldstændig fortabt:(
ForumindlægHåber lige nogle vil kigge den igennem, nu da ingen gider ikke hjælpe mig :( . please, skal sende det imorgen til censor ;) Dispositon til mig engelsk eksame , 9. klasse.:) Disposition: Why did I choice this topic? Personal interest The last year’s occurrences. The dramatically development. T... -
To Begyndersprog?
ForumindlægHej :) Jeg går lige nu i 9. klasse, og jeg prøver at finde ud af hviklet gymnasie jeg skal ind på efter folkeskolen. Jeg skal på STX og det skal være i århus området. Mit problem er, at jeg rigtig gerne vil lære både spansk og fransk, men jeg har haft tysk i folkeskolen, da min skole ikke... -
To Begyndersprog?
ForumindlægHej :) Jeg går lige nu i 9. klasse, og jeg prøver at finde ud af hviklet gymnasie jeg skal ind på efter folkeskolen. Jeg skal på STX og det skal være i århus området. Mit problem er, at jeg rigtig gerne vil lære både spansk og fransk, men jeg har haft tysk i folkeskolen, da min skole ikke und... -
Forbandelser over tyskstil
ForumindlægFørst må jeg sige, at jeg ikke som sådan skal bruge hjælp, men må ud med nogle frustrationer… og måske skovle nogle gode råd i land… bare så jeg ikke spilder nogens tid.Der skete det at vi fik tysk stil for... en simpel én: oversættelse og lidt kommentarer til en tekst.Da jeg sætter mig for at sk... -
Eksamensbevis
ForumindlægHej SP, Har et spørgsmål angående eksamensbeviset. Man får både årskarakter og eksamenskarakter. Spørgsmålet lyder så: I de følgende fag har jeg f.eks. afsluttet Fysik B og Tysk B Årskarakter: Fysik B: 7 i både mundtlig og skriftlig Tysk B: 7 i både skriftlig og mundtlig Kommer så kun op... -
Resumé af Rumpelstilzchen
ForumindlægHej, jeg skal skrive et par sætninger om eventyret Rumpelstilzchen (Rumleskaft) på tysk. Er der nogen, der har tid og lyst til at rette nedenstående tyske sætninger for grammatikfejl? Der er sikkert en del fejl i. Tusind tak :) Sætningerne på dansk: Eventyret handler om en møller, hvis datter, i... -
KZ-lejre - Problemformulering
ForumindlægHej, jeg går i 3.g på gym og skal skrive SRP hvor mit overemne er: Kz-lejre i det tredje rige. Mine to fag er tysk og historie. og opgaven skal fylde 15-20 sider, så der skal være godt med stof til emnet (også på tysk!). Men jeg ville høre om der er nogen der har en god idé til hvad man mere præc... -
Dansk-Historieopgave om Tysklands genforening?
ForumindlægJeg har valgt at skrive om Tysklands genforening, men min opgave er gået helt i koks da jeg har svært ved at ''begrænse mit spørgsmål'' og lave en ordenlig problemformulering. Er endt med det her: 1. Hvad førte til Tysklands genforening (Fra slutningen af 2.verdenskrig til ge... -
Hjælp historie eksamen: Den Kolde Krig
ForumindlægHej alle sammen, Sidder her og læser historie. Jeg har virkelig brug for hjælp, håber I vil hjælpe. i en tekst om forhandlingerne Potsdam, kommer de frem til følgende konklussioner. Tyskland erstatninger: 1. Erstatningskrav fra Sovjetunionen skal opfyldes ved overførsler fre den zone i Tyskland,... -
Hoved- & Bisætninger
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal lave hoved- & bisætninger i tysk med oversættelse i følgende, så jeg skal oversætte dette til tysk; De havde været her, mens vi var i biografen. Da vi ikke var hjemme, gik de igen. Da vi kom hjem, fandt vi en seddel, som de havde skrevet. - Hvis hendes tilst... -
Die schönsten Ferien - hjælp til gennemrettelse
ForumindlægI tysk idag fik vi til opgave at skrive et ganske kort brev om en ferieoplevelse, vi havde haft. Der var frie hylder for stort set alt, som f.eks. tid, sted og modtager. Jeg har nu gennemrettet den flere gange, men tysk er generelt et fag jeg har ret svært ved. Derfor ville jeg sætte pris på hvi... -
Så skete det ...
ForumindlægHamas lederen blev bombet af israel, hvad tænker de på? Hvorfor skulle en handicappet mand som Ahmed Yassin dræbes, en mand som har siddet kørestole hele sit liv... Havde israel ikke hjerne nok til at finde på noget andet, de gøre det hele bare meget værre, nu vil den palæstentiske side hævne si... -
Cand.Polit
ForumindlægHej Jeg er lige blevet optaget på Cand.Polit - uddannelsen til studiestart d. 1. september. Jeg vil lige høre om der er nogen her som læser det/har læst, eller har indsigt indenfor faget, og gider at dele nogen erfaringer. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad det er man beskæftiger sig med, ... -
ØKONOMISKE SKOLER
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig, hvilke økonomiske skoler der er? Jeg har forsøgt at finde det på nettet, men forstår ikke rigtig? Min opgave går ud på at jeg skal sætte det i sammenhæng med økonomer .. så det ville være fedt, hvis der var nogen der kunne forklare ..
