Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 15481 til 15500 af 18958
-
Rettelse
ForumindlægHej! Er der nogen der vil rette min stil?Dansk version:Adem er 14 år gammel. Hans forældre er tyrkiske, men han er født i Tysklanf. Da han var 7 år gammel, fortalte hans forældre om deres gud Allah. Siden da, har han troet på Allah. Nu går han i Koranskole hver uge. Den fortæller ham, hvordan man... -
Mundtlige eksamener=helt blank!
ForumindlægHej alle!Nu har jeg fundet den røde trød, der tydeligvis viser at jeg KUN kan finde ud af de skriftlige eksamener. Jeg kan simpelthen ikke gennemskue de mundtlige, jeg ved ganske enkelt ikke hvad de vil have. Jeg har lige være oppe i historie B, og selvom der var et emne jeg ved MEGET om, også af... -
Macbeth noter
ForumindlægHeyDer var nogen der spurgte efter Macbeth noter og jeg har nemlig skrevet dem ind. Det skal siges at der mangler noter til nogle scener, hvis jeg ike lige har været i skole;)Hvis der stadigvæk er nogen interesseret, kan i bare poste mig en besked!Hygge -
Sygeeksamen
ForumindlægJeg tog op til matematik årsprøve idag, den jeg får kommer til og tælle 1/3 af min matematik årskarakter når det hele er omme.Tilfældet var imorges da jeg kom at det slud regnede da jeg cyklede ned til skolen, og da jeg kom ind var mit tøj helt gennemblødt, jeg gjorde mig dog klar og begyndte på ... -
Engelske ekstemporaltekster
ForumindlægHej!Jeg skal til eksamen i engelsk og frygter ekstemporalteksten, som man trækker inde til selve eksaminationen, og tænkte på, om der er nogle herind, som har nogle liggende, som jeg kan øve mig på?Det ville være en stor hjælp - tak :) -
HASTER_KARAKTER?? HELT LOST? KAN MAN IKKE KOMME IND VHIS MAN DUMPER I ET FAG?
ForumindlægHEj derude ;) JEg er lidt nervøs over nogle af mine skriftlige eksaminer. Håber der er ngn der kan hjælpe mig derude :) Hvis man nu dumper i et skriftligt eksamen, f.eks. fysik. Og ens årskarater i skrftlig fysik er 10 og mundtlig også er 10. og Fysik er adgangskrav i et videregående uddannelse m... -
en lille historie
ForumindlægHej derude, ville hører om der ikke er en der vil hjælpe mig ved at kigge min lille historie igennem. tak på forhånd Eines Tages gab es ein Wolkenbruch, und es hat eine schönes und bunt Regenbogen geschafft( dannet??). Diesem Regenbogen war sehr merkwürdig weil ein hellblaues Giraffe und ei... -
Regulering for ekstra højniveau
ForumindlægSom mange ved er der nu fra 2006 kommet den regel med at hvis man har haft 3 højniveaufag ganges ens resultat med 1,03 på det uddannelsessted man søger ind. Jeg har hørt meget brok over det fordi nogle mener der kommes for let til de ekstra point, trods de flere afleveringer og lektier der skal l... -
STX?? Byggeteknikker??
ForumindlægHeii alle.. Er på vej ind i 9. klasse og er begyndt på hvad jeg efter det. Jeg har tænkt meget gå på gymnasium STX og derefter tage en videregående uddannelse kaldet Byggetekniker ;) Er der nogle der ved om jeg har valgt det rigtige gymnasium for dette job?? Er der nogle der er i gang med byggete... -
Litteraturvidenskab
ForumindlægHey...Jeg har lige afsluttet 2.g og er begyndt at tænke lidt grundigere over valg af videregående uddannelse... Pt står litteraturvidenskab øverst på min liste over drømmeuddannelser, så jeg ville høre, om der er nogen af jer, der kan fortælle lidt om den uddannelse eller anbefale nogle sider...?... -
Kvindekamp
ForumindlægHej :-) Jeg har dansk-historie opgave lige nu, hvor jeg har valgt historie. Min opgave hedder: "Kvindekampen og objektivisering af kvindekroppen i 60'erne og 70'erne". Mit undersøgende er spørgsmål er "hvilken indvirke kvindekroppen som et sexsymbol og objekt havde for ... -
Tutur
ForumindlægHej, Vi er nogle stykker der skal være tutor for de nye 1.G'er i år...Vi kkunne derfor godt tænke os at vide hvad i kan huske fra jeres 1. skoledag. Hvad lavede i, og blev i vist rundt?Har i evt. nye ideer, til hvad man kan lavce med sådan en ny 1.G klasse?Bjarkee -
Ge?
ForumindlægHejsa.jeg har et meget kort spg.Når man skal skrive "ge" og et ord efter, "ge" skrives vel når udsagnsordet er i før-nutid.Det vil sige:1) Eleverne havde købt en gave til lærerinden.^^før datid?1) Die Kinder haben eine Gabe gekauft, noch/zu die Lehrerin.2) Eleverne købte en ga... -
Possessive?
Forumindlæghejsa! Er forvirret, ved ikke helt om de er rigtige!!!1.Er trägt...Tasche(f) (Meine)2....Kind(n) hat heute nacht schlecht geschlafen (unser)3. ... Hose (f) steht offen (dein)4. Ich habe... Haus (n) Nocht nicht gesehen (euer)5. Ich besuche...Eltern (pl) zu selten (mein)6.Seit...Geburt(f) ist er t... -
SSO
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan komme med nogle gode forslag omkring SSO på Hhx 3 år. har selv tænkt mig skrive i dansk, men hvad mener du? -
Rette hjælp søde mennesker
ForumindlægHej jeg har nogle par sætninger jeg gerne vil få rettet til :) Her er de opgave 1 PRÆPOSITIONER/ FORHOLDSORD m. AKKUSATIV 1. Hun rejser uden børnene. - Sie reist ohne Kinder. 2. Ursula er imod forslaget (Vorschlag, m). Ursula ist gegen den Vorschlag 3. Han har købt gaver (Geschenk, n... -
hjælp
Forumindlæg1. Hun rejser uden børnene. - Sie reist ohne Kinder. 2. Ursula er imod forslaget (Vorschlag, m). Ursula ist gegen den Vorschlag 3. Han har købt gaver (Geschenk, n; -e) til børnene. Er kaufte Geschenke für die Kinder. 4. Omkring huset (Haus, n) var en have (Garten, m). Rund um das Haus wa... -
Tjek min sætning !!!
ForumindlægNoget med genitiv ! Plz hjælp om de er rigtige ??6. Als Richard nach Hause kehrt will er dem Oberhaupt des Families(wieder nehmen.)7. Es erstehen viele (Konflikten), weil die Familie bis jetzt alleine klar gekommen sind.på dansk ! 6. Da Richard vender hjem vil han overtage rollen som familie... -
eines fehlers?
Forumindlægnogle fejl i denne bitte tekst.A: Hier bin ichHallo, vor allem heiße ich Jonas Kisby Jørgensen. Ich bin 16 Jahre alt, und ich habe einen Vater eine Mutter einen Bruder und eine Schwester. Wir wohnen alles auf Ærø, welche ist eine Insel der südlich von fyn liegt. Aber auf der jetzig Zeitpunkt ich ... -
hvad er det man egentlig gør her? (integralregning)
ForumindlægFølgende opgave. en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem den stamfunktion til f hvis graf går gennem punktet p (2,3) JEG SØGER IKKE HJÆLP TIL HVORDAN MAN LAVER DEN: Jeg har fundet stamfunktionen, og så har jeg løst den ved at bruge punktet (2,3) til at solve: fsolve(F(...
