Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 15761 til 15780 af 23489
-
we were eller we was?
ForumindlægHej alle! Jeg sad lige og skrev stil, og blev pludselig i tvivl om det hedder "We was" eller "We were" på engelsk. Jeg mener, at det hedder "We were", men jeg har lige hørt en sang med Whitney Houston, hvor hun synger "We was", så nu er jeg pludselig i tviv... -
Kode på mappe
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har længe gået og tænkt på, om det er muligt, at sidde en kode på en mappe, så inden udover mig, har adgang, ligesom man kan gøre ved et dokument. Det ville jo være så smart. Please, nogle som ved det? Det ville være fantastisk!:) Tak -
ad eller af?
Forumindlæghedder det: "Musen kom op (af eller ad) hullet" og hvorfor? Hilsen Rudim:) -
hjælp
Forumindlæghej er der nogen som er søde at hjælpe... jeg skal skrive om ITK-zonen men ved intet m det. jeg ved ikke hvad det er, og ved ikke hvad det gør. har været inde på nettet, og fandt en del. men forstod det ikke.. :/ vil være meget glad hvis der er nogen af jer der vil hjælpe og måske sætte et... -
Reliabiliteten og validiteten
ForumindlægHej alle sammen Hvordan defineres Reliabilitet og validitet? I en undersøgelse afspejles Reliabiliteten så i validiteten eller er de 2 uafhængige af hinanden ? dette svar haster.. -
Antibiotika hos Landmænd
ForumindlægHej, Hvorfor vælger landmænd at bruge antibiotika til deres dyr? -
Jeg er i krise
ForumindlægTror I hypotetisk set, at det er muligt at forebedre mine 7-taller til 10-taller de sidste 2 mrd? - i dansk for resten hvad skal jeg gøre? har i erfaringer? -
Konklusion Chi^2
Forumindlæghej, jeg har to spørgsmål 1) og 2) til en X2-test udregner jeg p-værdien (integralet fra vores Q-værdi til uendelig) til at være 53.4%. Her skriver min lærer, at dette betyder: Der er 53.4% sandsynlighed for at få et udfald af eksperimentet, der er ligeså skævt... -
Adjektiver - bøjning
ForumindlægHvis et substantiv går efter 3. bøjning, står der at djektiver godt an bøjes efter 1. og 2. bøjning, men hvordan ved man om adjektivet bliver bøjet efter 1. eller 2. bøjning? -
differentation i excel?
ForumindlægHej, Ja, som overskriften antyder. Er det muligt at differentiere i excel? - Hvis ja, hvordan ? Eller er der en formel man kan bruge? -
oversættelses hjælp
Forumindlægnogle der gider at hjælpe mig :S For 2 måneder siden sagde min søsters chef til hende: "En medarbejder fra vores kontor skal deltage i en miljøkonference, som skal finde sted iLissabon. Hvis de ønsker at deltage vil vi udvælge dem til det" han opfordrede hende til at tænke over det. F... -
Bevis for differentiering af grundfunktion
ForumindlægHej Jeg sidder lidt og bøvler med at bevise at f(x) = a^x f'(x) = a^x * lna.. Og kan det gøres uden brug af e? På forhånd tak -
bloddonation
Forumindlæghar spurgt om det tidligere, men blev lidt i tvivl om svaret. Hvis blodtype A rhesus positiv gives til type 0 rhesus positiv er blodet uforligneligt og man kan dø af dette. så langt så godt.. hvis blodtype 0 rhesus positiv gives til type A rhesus positiv er blodet da stadig uforligneligt? j... -
analyse artikle
ForumindlægVenner hjælp mig med at analysere artiklen nedenunder. (fra bestsellers side) Bestsellers udviklingsarbejde Happiness depends on what you can give and not what you can get” (Gammelt hinduistisk ordsprog) Socialt ansvar er noget, som kommer indefra - fra værdierne i vores virksomhed, som sig... -
heii er der nogle der vil rette den her oversættelse :O)
ForumindlægOktober 1989 war ein schlechter Zeitpunkt im Koma zu liegen, aber genau das passiert für Alex´ Mutter – eine Spitzensozialistin von der Alte Schule. Als sie 8 Monaten später aus der Koma erwach, kriegt Alex große Problemen. Der Arzt erzählt Alex und seine Schwester Ariane, das das Hertz ihrer Mu... -
neutralitetspolitik
ForumindlægHvad går neutralitetspolitik ud på??? -
hjælp folkens
ForumindlægNogen der kan hjælp med del b og c (rev isotherm) ? mht del C.) punkt 1. ved jeg at jeg skal beregn stofmængde vha. idealgasligningen, for at beregn det udførte arbejde. Men jeg kender ikke tryk eller temp som idealgasligning vil have for at kunne finde stofmængde? -
Kaffe og koffein
ForumindlægHej alle.. Er der nogle af jer der kan forklare mig, hvad der sker, når koffein blokerer for adenosin? Altså i synapsen - hvad udskilles der? K+? Læste det her et sted, men forstår det ikke rigtigt: En aktiveret adenosinreceptor åbner for Kaliumkanaler og så kan der ikke dannes et nyt elektrisk... -
Bestem tallet c
ForumindlægBestem tallet c, så andengradsligningen 3x^2-2x+c=0 har netop en løsning. Jeg mangler blot denne opgave, men ved ikke helt hvordan jeg skal løse den. er der nogen der kan hjælpe mig på vej? -
Tjek din censor ud!
ForumindlægHej med jer Skriv censorens navn, så kan andre der kender ham/hende skrive hvor streng eller ikke-streng han/hun er! Ja, jeg kan starte: EJ - Erik Kjeldsted Jensen - Sorø Akademis Skole Nogen der kender ham???!!
