Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 15781 til 15800 af 22496
-
masse - molarmasse mm?
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal gribe denne opgave an på:Hvad er massen for CH3COOH i 1 L husholdningsseddike?Jeg har regnet molarmassen ud.. men hvad skal jeg så? Håber der er en der har tid til at hjælpe. -
Hvad betyder redegørelse.
ForumindlægHvad er redegørelse og vurdere? Har meget svært ved samfundsfag og skal op til det på mandag men ved ikke hvad de ord betyder kan nogen hjælpe ? -
88888 forum indlæg
ForumindlægDet er såmænd ikke nogen kommentarer, men så bare noget sjovt, som man ikke ofte kommer til at se, jeg gerne vil dele med jer...http://www.chadi.dk/sp.jpg << et screenshot af statistik siden... læg mærke til 88888 indlæg i forummet :) -
Eng oversættelse '5 sætninger'
ForumindlægHej jeg ved ikke hvordan man oversætter de her sætninger til engelsk. Håber nogen vil hjælpe (dem som er forhåbentlig gode til eng)..1. Den er enorm flot bygget med en hel masse blå kalk inden for. 2. Den er enorm flot bygget med en hel masse blå kalk inden for. 3. Der var ro i min sjæl da jeg va... -
decimal ---> brøk?????
Forumindlæghvordan er det lige det med decimal ---> brøk? -
Beckham
ForumindlægJeg er kørt lidt død i engelsk, og vil hører om der ikke er nogen der har skrevet en stil fra artiklen"brand it like Beckham" hvor spørgsmålene er1 Comment on David Beckham's popularity. Discuss what makes an icon and why icons are important to young people2Discuss the advantages an... -
pH-Værdi - Hiilp! ( Kun 1 Spørgsmål)
ForumindlægKroppen har forskellige surhedsgrader. For eksempel: Surt: pH på ca. 2 i maven, pH på ca. 5,6 i huden, pH på 4,5 i skeden, pH 4,5-5,0 i nyrerne. Basisk: basen der udskilles ved førdøjelsen af bugspytkirtelen har en pHpå 10 Neutral: De fleste steder i kroppen er pH på ca. 7. Forklar hvor... -
Opgave, der lige skal kigges på.
ForumindlægJeg har forsøgt at besvar to opgaver under kategorien differentialligninger. Hvis der kunne være en venlig sjæl, der lige kunne kigge på det og evt. rette det. Jeg vedhæfter opgaverne Tak på forhånd. -
Usikker om εδ-beviset.
ForumindlægVis at k→k for x → a. Mit svar: Lad ε>0 være givet. Vælg ethvert δ>0. Hvis 0< |x - a| < δ, da vil |k - k| = 0 < ε for alle x i definitionsmængden. Er det korrekt at bevise på den måde, når definitionen om grænseværdien siger om at finde et &d... -
whose life is it anyway
ForumindlægNogle der har skrevet opgave om den`?Hjælp.. -
Hjælp til fysik ang. tryk
ForumindlægHej,Jeg har brug for hjælp til denne opgave:"En frømand kan tåle et overtryk på 3 atm"- Hvor dybt kan han dykke (i Atlanterhavet)?Jeg er i tvivl om jeg skal tage højde for barometerstanden B, når der står overtryk.Min løsning er: P = h*p*g <=> h = p/(p*g) = 303975 Pa / (1030(kg/m^... -
Plagiat/snyd?
ForumindlægJeg sidder og er i gang med en opgave. I denne opgave er der dele som mere eller mindre går igen fra tidligere opgaver. Derfor er mit spørgsmål: Er det tilladt at kopiere tekst direkte fra ens egen tidligere opgave? Med samme kildehenvisninger som man havde i tidligere opgave mm.? Spørgsmålet b... -
Essay
ForumindlægHej SP Jeg skal skrive et juleessay, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte den. Den skal handle om alt det negative i julen. På forhånd tak -
Håber at der er nogle der vil rette mint teks og gøre sproget finere...
ForumindlægHej...Engelsk er ikke min stærke side så jeg vil hører om der er nogle der goder at se denne lille bis tekst igennem.Og finde synonymer for nogle ord og skrive teksten på en anden måde men det skal stadig give den samme mening... Spørg ikkek hvorfor alting har gode grunde....Jeg håber i vil gøre ... -
Mundtlig eksamen!
ForumindlægOk - jeg indrømmer, at jeg ikke er så glad for mundtlige eksamener, jeg bliver faktisk rimelig nervøs når det kommer til stykket. Men igen - hvor slemt kan det gå, tænker man så...Jeg skal 'allerede' op i den første her på torsdag. Er der nogle, som evt. ELSKER at gå til mundtlig eksamen,... -
Hvad skal man fokusere på under dansk mundtlig eksame!??
ForumindlægJeg skal op i dansk torsdag den 26 maj. Jeg er virkelig utrænet i dansk-litteraturen, da jeg ikke har fulgt særlig godt med. Så hvis der er nogen derude der læser dette. Så må du/I gerne fortælle mig hvordan man skal forholde sig og strukteret gennemgå en dansk-eksame.Eks. hvad man skal fordybbe ... -
Hvordan foregår old eksamen?
ForumindlægHej.. Jeg ville gerne høre hvordan en old eksamen foregår.. Hvad man skal snakke om? Min lærer har ingen ting sagt, det gad han ikke bruge tid på, for han var sikker på vi ikke kom op, men det gjorde vi altså.. -
Hvad syntes I om det her???
ForumindlægLivet er fyldt med håb, uden håb er der intet at leve for citat Adem Köycü...! -
Kan de det??
ForumindlægEr lidt nede lige nu!Var til eksamen her idag (i dansk) og synes selv det gik okay. Da jeg kommer ind siger min lærer da også til mig, at jeg har fået 10 og jeg bliver total glad, men så efter et par sekunder reagerer min censor pludselig og siger "nej, du mener vel 9" og så begynder de... -
molin modellen
Forumindlægnogen som ka forklare mig molin-modellen?er ret lost!!!!
