Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 15781 til 15800 af 23489
-
rettelse
ForumindlægNogen som lige vil se det her igennem ? Interkulturell Kommunikation Interkulturell Kommunikation ist eine Kommunikation, wo jeder Mensch verschiedene Kulturen lehren zu kennen. Und die Interkulturell Kommunikation gibt auch einen größer international Einblick in wie verschiedene Menschen lebe... -
Eldonkort
ForumindlægJeg har to spørgsmål. Det ene handler om, hvad der er værst: et A Rh+ foster i en O Rh- mor eller et O Rh+ foster i en A Rh- mor? Er begge tilfælde ikke lige galt, da moren vil danne antistof D. Eller skal man slet ikke se på Rhesus-systemet? Hvordan kan jeg tegne en tegning, som illustrer... -
Jurist
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der var nogle som kunne fortælle hvor meget en jurist tjener efter skat? Med venlig hilsen Christian. -
Ideologi
ForumindlægHej. Kan i hjælpe mig med et spørgesmål til min opgave? Hvorfor er skattelettelser ideologiske og hvorfor betyder de noget for velfærdsstaten? På forhånd mange tak :-) -
Definition
Forumindlægnogen som kunne hjælpe mig med at definere Masseinertimoment for et pendul, roterende system og rullende systemer.. Eller er har det samme betydning i hvert tilfælde? -
Hjælp til mat. !!!
ForumindlægJeg forstår slet ikke hvordan jeg skal løse opgaverne.. PLEASE hjælp mig med at forstå hvordan I løser dem? Løs ligningen (x^2+1)⋅(2x-3)=0 Reducer udtrykket (3a+4b)^2-9(b-a)(b+a) -
Parabler, negative - positive tal
ForumindlægHej Jeg er har fået en opgave som lyder således: 1) Skitser en parabel hvor alle værdier (a,b,c og d) er negative. 2) Skitser tilsvarende en parabel hvor alle værdier (a,b,c og d) er positive. den første, der kan da ikke være en parabel hvis d skal være negativ vel? nummer 2, har en parabel, h... -
Hjælp Haster !! - afstand fra Punkt til punkt
ForumindlægEn landmåler ønsker at bestemme afstanden mellem to punkter A og B. Der ligger hver sin side af en bygning. Fra punktet C måler han 67m til punktet A og 85m til punktet B. vinklen mellem sigtelinjerne fra C er 72grader. find afstanden mellem A og B kan simpelthen ikk løse den her har prøvet alt... -
Matematik - hvorfor
ForumindlægOpgave i dette dokument: ##Link fjernet af Studieportalen.dk## 3.3 - 3.4 Er der nogle der kan forklarer mig følgende udregninger, hvorfor er de udregnet som de er? 3.3: Hvor høj er siloen? 30*(50:0,60) = 2500 cm = 25m Det vil sige at siloen er 25m høj 3.4: Hvor langt er der fra Jul... -
MEGA STRESSET!!!
ForumindlægHEj, jeg har lige fået at vi skal op i geografi og tysk som udtræksfag!!!Men jeg er mega stresset/forvirret, for ved intet om hvordan jeg skal forberede mig..vil være mega dejligt hvis nogen vil hjælpe mig lidt på vej...(Behøves ikke kun at være i tysk-Geografi, men også de andre obligatoriske fa... -
Har i læst bogen "Alkymisten"??
ForumindlægHeii jeg har læst bogen "Alkymisten" og den er mega god har også lavet boganmeldelse til den. Den er på 388 sider og jeg læste i løbet af 3 dage:) jeg vil bare lige vide om i også har læst den? -
Differential
ForumindlægJeg skal gøre rede for at funktionen f(x) = x*ln(x) er løsning til differentialligningen y' = y/x+1 y = x·ln(x) ⇔ ln(x) = y/x y ' = (x·ln(x)) ' = 1·ln(x) + x·(1/x) = ln(x) + 1 = (y/x) + 1 Jeg synes det er meget svært og jeg er i tvivl om... -
hjælp til opgave
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp til en opg. Jeg skal beregne vinkel C ved hjælp af sinusrelationerne. Jeg kender vinkel B = 20 grader a= 95 c= 75 b = 35,5 hvad gør jeg, jeg er helt blank kan intet huske? og min lærer Kurt vil ikke forklare mig det, da han mener jeg godt ved det?så jeg er på ... -
Mangel på optimisme.
ForumindlægTil daglig er jeg en meget smilende pige, som er med til at gøre andre glade via mit smil. Men som mange andre, var jeg oppe til min allerførste eksamen i torsdags, læsning og diktat. Jeg plejer normalt at få 10-12, men jeg har en dårlig mavefornemmelse, at jeg har været nede over det de seneste ... -
Stefan Frello
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mht. info om Stefan Frello, både som person og forfatter ? -
Dennotationer og konnotationer
ForumindlægHey.... Jeg ville høre om det ikke er korrekt at sige at dennotationer er ords grundbetydning og konotationer er bibetydninger ?? Men hvad så med andre ord som eksempelvis et ord som marton hvis man ser det i konteksten er det så ikke korrekt at sige at det konotere noget andet end ordets opri... -
Fald fra standpunkt til årskarakter
ForumindlægHej, Jeg har igennem i år, såvel som de sidste karakterer sidste år, holdt standpunktskarakteren 12 i mundtlig dansk, men ved den endelige årskarakter er jeg faldet til 10. Flere jeg kender siger at en lærer ikke må gøre dette og at jeg bør klage. Jeg er dog ikke meget for at klage over hverken ... -
SNYD!!!???
ForumindlægEr det snyd at skrive af fra en gammel opgave man har skrevet og afleveret i løbet af skoletiden? Håber nogen kan svare, for kal op til mi sidste skriftlige om ikke så længe -
Lever
ForumindlægHvorledes nedbrydes/forbrændes glykose i levercellen? må meget gerne forklares med præcise reaktioner. -
God til tysk, men dårlig det simple!
ForumindlægJep er mega god til tysk, men har dog et problem´:-( Jeg ved simpelthen ikke hvornår der skal stå sein, seinen, seinem den, der, dem, die, das Tror der er flere, men kan ikke lige huske dem! En der kan forklare mig noget så tilsyneladende simpelt? Hr. Rhühmann er velkommen! :-D og lige...
