Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 15821 til 15840 af 33808
-
Essay
ForumindlægKære Studieportalen Det er første gang jeg har skrevet en engelsk essay, og jeg ville være utrolig glad hvis én venlig sjæl herinde, ville spilde 20 minutter af deres liv på at hjælpe mig med at rette de mest væsenlige fejl og give mig skrive om mine mangler - Fx. om min opsætning er rigtig. I ... -
Perspektivering?
ForumindlægHej Må man godt perspektivere til det samme som man gjorde i synopsen? Eller skal det være noget nyt? Jeg kan nemlig ikke finde andet passende... Jeg har læst at det forventes at man skal kunne svare på hvad fagenes begrænsninger, fordele og ulemper er. Hvad kan man svare til det i engelsk og his... -
I ask eller I've asked?
ForumindlægHej søde, kvikke, flinke mennesker derude som gerne vil hjælpe :-) !Jeg har lige et ganske kort spørgsmål omkring min engelsk stil, som skal afleveres engang i næste uge.Sætningen lyder "For example; I ask always my mothers opinion if I am uncertain about sundries things". Lyder den rig... -
På IHK eller DTU efter gym??
ForumindlægSå er det endelig min tur til at tage den gyldne hat på i år. Da tiden er nær skal man jo vælge sin videregående uddannelse. I tankerne har jeg iøjeblikket bygningsingeniør som både kan tages på DTU og IHK. Da man på DTU kun har forelæsninger vil jeg hellere på IHK da man der fungere som en klass... -
Oversættelse.
ForumindlægJeg er i gang med at skulle oversætte en engelsk artikel og der er nogle sætninger jeg indtil videre er i tvivl med. The restaurant was hailed as "clean, dedicated, sincere and community conscious" og Today, however, doubted by healt-conscious consumers and battered by obesity lawsu... -
Oversættelse af udtryk
ForumindlægJeg skal oversætte denne sætning: "Men hvad der var værre, han fandt en skorpion i sengen." Mit problem er sådan set kun starten, altså: "Men hvad der var værre" Mange af mine venner har bare oversat det til "But what was worse", men jeg synes det lyder dumt. Og jeg ... -
HJÆLP TIL AFLEVERING!
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige lavet et engelsk essay om McDonald som hedder Is; McDonald’s Passé to Kids? hvor jeg også inkludere lidt fra en tekst. Jeg skriver fordi jeg lige har rettet den igennem, men er bange for at jeg har en del sproglige fejl. Håber der er nogle der har tid til at ki... -
Tips og tricks til at forbedre sit ordforråd
ForumindlægHej! Jeg er født og opvokset i Danmark, men mine forældre er fra Lebanon. Så jeg snakker både dansk og arabisk der hjemme. Jeg har virkelig drømt om at udvide mit ordforråd, jeg er generelt dårlig til sprog. Men jeg prøver at forbedre det med at læse, men jeg læser flere engelske bøger end dansk... -
Hjælp til rettelse af mini eng. oversættelse
ForumindlægOversættelse om udvidet og simpel tid..Engelsk oversættelse1. The man is painting the house 2. While he was climbing down the ladder, his wife was calling him. 3. She says that their daughter is waiting in the telephone and is asking him to hurry. 4. While he was talking with their daughter his w... -
Grammatik
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der nogle der kan rette dette for mig. Har selv læst det igennem et par gange, og synes selv det ser fornufigt ud. Men da engelsk ikke er min stærke side, ville jeg blive glad, hvis der er nogle der ville rette det for mig. Max is a good and a creative boy. I mean that he ... -
forslag søges
Forumindlæghej jeg læser til bygningskonstruktør og skal holde foredrag i engelsk på fredag. Det skal handle om noget vedr. bygninger.søger engelske internetsider, nogen forslag?Jeg selv brugt adskillige timer i at søge på nettet.Først ville jeg holde et foredrag om glasfacader og dimensionering af bjælker/... -
Nelson Mandela opgave.
ForumindlægHej SP Vi har fået en opgave om Nelson Mandela. Vi skal skrive om hans tid i fængsel. Hvilke ting, ville være interessante at fortælle om? Hvis i evt. har nogle specielt gode hjemmesider, må i gerne "linke dem". Det er i engelsk vi har fået opgaven, så engelske hjemmesider vil være beds... -
HEJ!!!
ForumindlægKÆRE ALLE SAMMEN JEG HAR BRUG FOR JERES HJÆLP. JEG ER IKKE EN KLOG STUDENT OG MIT SNIT ER KOMMET NED PÅ 1,7 :( JEG ER VIRKELIG SKUFFET OG KED AF DET, DA JEG IKKE VED HVA JEG SKAL GØRE!!! MIN SIDSTE EKSAMEN ER NU PÅ TIRSDAG OG DET ENGELSK, JEG SKAL HAVE 7 FOR AT MIT SNIT LIGGER PÅ 2. MEN ER IKKE S... -
Hvad er det jeg leder efter?
ForumindlægHeij.. - Jeg overvejer rigtigt meget i denne tid hvad jeg skal efter 10. klasse.. Og hvad jeg egentlig gerne vil være? Derfor har jeg skrevet ned hvad jeg godt kan lide at lave o.s.v .. På den måde håber jeg at nogen kan finde præcis den karriere som jeg leder efter og som jeg burde gå efter.. ... -
Meine Freizeit, nogen der kan rette teksten? :) tak på forhånd
ForumindlægHallo Mein name ist Mana. Ich bin 14 Jahre alt, und ich wohne in Solbjerg in Dänemark.Meine mutter heisst Elmira, sie ist 39 Jahre alt. Sie Arbeit als Al2bolig in Tilst. Meine Väter heisst Pourang er ist 45 Jahre alt. Meine kleiner Bruder heisst Shervin, Shervin vergehen auch Solbjergskolen in 1... -
iPad til studie/ uddannelse
ForumindlægHejsa Spørgsmålet er sikkert vendt før, men håber alligevel, nogen vil komme med lidt råd. Jeg er lidt træt af at slæbe min PC frem og tilbage til skole, og overvejer derfor at købe en iPad - er kontorelev med specialet &a... -
Terrorisme og sociologi - SSO
ForumindlægHejsa!Jeg får udleveret min SSO-opgave på fredag og skal derfor igang med at indhente materiale og forberede mig en smule - og ja, jeg ved godt at det ville have været smart at starte lidt tidligere ;)Nå, til opgaven. Jeg har valgt at skrive i samfundsfag med det overordnede emne 'terrorisme&... -
HJÆLP !!!
ForumindlægHeej.. Jeg er lige blevet optaget på et gymnasium. Jeg skal have Engelsk A, Samfundsfag B og Mediefag B .. Er der nogen som kan skrive om den studieretning som jeg har taget? Altså, hvordan er det? Hvad laver man til mediefag? Er det svært? Hvad skal man lægge vægt på? osv... Jeg håber at I ka... -
er mega ked af det.tysk stil
Forumindlægjeg er den dårligste til tysk og det er den eneste chance til at forbedre min standpunkts karakter i tysk. vi skulle skrive en fri stil og jeg er jo ikke den bedste så ville spørge jer for jeg ved i vil hjælpe mig. men her er min stil (først på dansk) dansk: Jeg havde en grøn hun undulat da jeg v... -
HJÆLP - metoder!!
ForumindlægJeg sidder og skriver synopsis i AT eksamen fra 2008 med fremtid - vision og forudsigelser. jeg har valgt filmen "The day after tomorrow" som det engelske værk, da jeg har fagene engelsk og samfundsfag. mit spørgsmål er så; hvilke metoder kan benyttes til at analysere og fortolke fil...
