Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 16061 til 16080 af 111527
-
For tidligt at tænke over det?
ForumindlægHej Jeg går i 7. klasse og jeg tænker ret meget over min uddanelse, karriere og sådan noget. Synes I det er for tidligt at tænke over det eller hvad? -
Hjælp til tysk gramma
ForumindlægHej allesammen. er der en der kan hjælpe med et spørgsmål i tysk gramma? , og et øjeblik kan han kun forestille sig er Augenblick i nominativ eller akk?? På forhånd tak!! -
skr. eksamenskaraktere
Forumindlæghej med jer.. vi har idag fået vores skr. karaktere.. og jeg undrer mig over at halvdelen af klassen er dumpet i skr. MAT A ? giver det nogen mening? der var også nogle der sagde at 42 % var dumpet på LANDSPLAN?????? det giver da slet ingen mening? hvr kan man se statistikker? -
Undersøg Kinas engagement i Asien
ForumindlægJeg har AT - uge og skal koble fagende Historie og naturgeografi i forhold til emnat: "Kina et I eller U land ?" I forhold til emnet vil jeg gerne høre om der er nogle som han hjælpe mig med at svare på følgende spørgsmål : Er der nogle som ved hvilken sammenhæng der er mellem Kina og... -
adgang til gymnasiet
Forumindlæghej jeg ville bare lige høre om de kigger meget på karakterene hvis man ansøger på et gym, og i så fald er det så godt nok at have et snit på 5,5 eller 6,2 ? eller er det bare hvis man bliver egnet til gym at man bare kan komme ind? -
Privat lærer i sommerferien.
ForumindlægHej alle matematik eksperter. Jeg og min veninde søger en lærer, der kan hjælpe med, at repetere 1g og 2g stof. Vi har matematik påA niveau, og derfor vil vi bruge sommerferien på at repetere det hele så vi er klar til 3g. Så vi søger en der har tid, og vil hjælpe os. Vi er med på, at betale hv... -
Gymnasiet eller VUC
ForumindlægHej! I dag har jeg snakket med min UU-vejleder, omkring hvad jeg vil næste år. Jeg har for lang tid siden besluttet mig, at jeg vil tage HF. Men er VUC's 2-årige HF det samme som HF på gymnasiet (jeg ved godt at fagene ikke er det samme)? Altså er det en fuld HF? VUC's 2-årige HF: http:... -
Udfyld tabel
ForumindlægHej. Er der nogle der kan forklare mig hvad jeg skal i den opgave jeg har vedhæftet? Jeg er virkelig på bar bund.... Tak på forhånd! -
finde y og x ud fra et tværsnit
ForumindlægEr i tvivlt om hvordan jeg udtrykker y ved hjælp af x -
Maple 17 !
ForumindlægHej Jeg ønsker at finde antal grader af dette udtryk i en maple-fil l!! : Jeg har prøvet i meget langt tid, men det har ikke lykkes mig at få det korrekte svar frem. I kan også tage et screenshot. -
Er Delta Q og Delta E det samme?
ForumindlægEr Delta Q og Delta E det samme? -
Geometrisk optimering -
ForumindlægHej SP Jeg har fået opgaven ( Vedhæftet). Jeg har problemer med at finde ud af, hvad det egentlig er jeg sådan set skal efter jeg har gjort dette: Jeg har startet ud med at finde tre punkter, som min andengradspolynomium går i gennem Y= (0,8) og X= (8,0) og Z (4,5) og har opstillet tre ligni... -
Middelværdi og stolpediagram
ForumindlægHejsa jeg har en matematik aflevering for til på mandag, og jeg sidder lidt fast i opgave 3, da middelværdier og stolpediagrammer ikke er min stærkeste side. Er der nogle der kan hjælpe? ((: -
Jeg har brug for hjælp til opgave 301.
ForumindlægJeg har brug for hjælp til opgave 301. Jeg kan ikke finde ud af hvordan eller hvad jeg skal gøre. -
Bestem en forskrift for f
Forumindlæg"Under den kolde krig anvendtes en bestemt type mellemdistanceraketter med en rækkevidde på 2400 km og en maksimal højde på 560 km. Rakettens bane kan beskrives som graf for et andengradspolynomium hvor x er den vandrette afstand fra affyringsstedet (målt i km), og f (x) er rakettens højde o... -
Bestem kontidensintervallet
ForumindlægNogle der kan hjælpe med denne? -
Bestem funktionsforskriften til en linear funktion
ForumindlægJeg har fået spørgsmålet "Om en lineær funktio, f, gælder der, at f(-20) = -11, og at f(6) = 20. Bestem funktionsforskriften" Jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte. -
vektorkrafter
ForumindlægHej alle! Jeg har lidt svært ved at forstå hvordan man løser opgaver når der er vektorkrafter. Jeg har sat et billede op af opgaven. Nogen der kan hjælpe med opgaven Tak -
SVÆRE VALG!
ForumindlægHej! Jeg står i denne situation, at jeg snart er færdig med 9. klasse, og skal nu til at beslutte mig for hvad jeg vil bagefter. Jeg ved allerede at jeg næste år skal være en exchange student i usa. Men derefter er jeg ret så blank. Jeg tænkte i starten på IB, men egenligt så er jeg begyndt a... -
?
ForumindlægIf he had not taken the wrong turn he would have get home a lot earlier. Nogen der kan se fejlen i ovenstående sætning ???
