Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 16121 til 16140 af 35259
-
Klage over AT-eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skriver, idet jeg har været oppe til eksamen i AT og fået karakteren 00. Jeg arbejdede med fagene dansk A og religion C, som begge er mine stærke sider i det jeg i dansk aldrig har fået under karakteren 10 både i mundtlig og skriftlig gennem mine tre år på STX. Derudover scor... -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
AT 3.g
ForumindlægSAMF A og ENGELSK A Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Nogen der har nogle gode idéer tak -
College
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad gymnasie hedder på engelsk?Altså hvad er:High School:College:Og hvad svarer de til i det danske sytem? -
Hjælp
ForumindlægHej. Det danske ordsprog "enhver mand er sin egen lykkesmed", hvordan oversættes det til engelsk som et ordsprog. På forhånd mange tak. Venlig hilsen Bjørkvig -
bandeord :S
ForumindlægHej.. Hvordan siger man: du kan rende mig i røven? på engelsk? Er det : bit my ass? håber der er nogle som kan svare for skal bruge det til en opgave i skolen. :) -
OPTAGELSESPRØVE
ForumindlægHej allle Jeg skal til optagelsesprøve imorgen, i Fysik, dansk, engelsk, og matematik, mundlig. Har i en idé om hvad de kan spørg om. Heeeeeeelp me please!!! -
Dansk synonymordbog på nettet.
ForumindlægHeej (: Er der nogen der kender en dansk synonymordbog på nettet som er gratis at bruge ? Hvis det er må den også godt kunne tage engelske? Hlsen Astrid xD -
Skal jeg frygte for at dumpe?
ForumindlægHej Alle Jeg har lige fået opgivet min eksamenskarakterer i engelsk skriftlig. Jeg fik 00 (hvilket jeg synes er uretfærdigt, da jeg ifølge mig selv klarede det rigtig godt!), men jeg fik 7 i mundtlig og skriftlig engelsk i årskarakterer. Mit spørgsmål er så, om jeg skal frygte for at dumpe ... -
Studier efter gym.
ForumindlægHvad kan vælge at læse videre, når jeg vælger studieretningen: Spansk a Engelsk a -
Hvordan siger man dette ord på tysk...
ForumindlægHvordan siger man, Skydespil på tysk? har slået det op men kan ikke finde ordet og google oversæt har jeg også prøvet men så siger den bare Shooter, og det er jo engelsk :S? -
Everyone/Everybody?
ForumindlægVil gerne vide, hvornår man anvender everyone/everybody i engelsk. Her er et eksempel : Alle ved, at det ikke er sundt, men ingen ændrer deres livsstil. Tak -
Analyse og fortolkning af Ernest Hemingway People of sein
ForumindlægHej alle sammen, er der en der ude som ligger med en opgave omkring denne historie på engelsk. Du kan også nøjes med at forklare handlingen? -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
AT i Psykologi
ForumindlægJeg skriver AT i Psykologi B og Engelsk A. Mit emne er autisters kommunikationsvanskeligheder. Jeg bruger Hans Aspergers teori om det autistiske menneske, og en teori af Simon Baron Cohen: "Theory Of mind." Min vejleder havde først sagt at jeg brugte psykologi som et samfundsvidenskabe... -
Tysk besvarelse.
ForumindlægHej. Jeg ville blive glad, hvis der var nogle tysk-genier der ville hjælpe mig med denne tekstbesvarelse jeg har skrevet: Steffi ist einer der 3 glücklichen studierende in 9d, das eine Lehrstelle gefunden hat. Zum Herbst müssen sie eine Ausbildung zur Kindergärtnerin angefangen. Das ist genau d... -
Beregning af gennemsnit
ForumindlægHej hejNår man skal beregne sit gennemsnit for sin studentereksamen, hvordan gør man så helt præcis?Hvis man fx har fået karaktererne:Årskarakter:Dansk: 11Matematik: 10Engelsk: 9Eksamenskarakter:Dansk: 10Matematik: 11Skal man så ikke regne gennemsnittet af årskaraktererne, og gennemsnittet af eks... -
Privat Hjælpelærer søges.
ForumindlægJeg er en pige på 15 år, går i 8. klasse ( starter i 9. efter sommerferien ) Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, jeg vil rigtig gerne have, at undervisningen skal forgå hjemme hos mig på københavn. Undervisnings timer og løn ka... -
student text
ForumindlægHej studerende, jeg staar og mangler en student text til en opgave i engelsk paa laerer seminariet KDAS, jeg har endnu ikke fundet en og vil hoere om der evt. er nogen der har en som jeg kan faa. Det skal helst vaere en text skrevet af en elev i de nederste klasser af secondary school, eller folk... -
TI Interactive hjælp
ForumindlægHej.. Jeg står i den situation at jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk om lidt tid... Jeg har tænkt mig at udnytte TI programmet, til at score en højere karakter... Men jeg kan ikke rigtig finde ud af programmet? Så er der nogen der ligge inde med en god guide til TI-Interactive? :)
