Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 16221 til 16240 af 27765
-
Fejl i synopsis. (hvad gør jeg)
ForumindlægHej, Jeg har opdaget at jeg har skrevet noget sludder i min synopsis til en årsprøve i AT med tysk/historie. Skal jeg alligevel forsvare det er rigtigt (:p) .. eller skal jeg indrømme jeg har skrevet noget forkert. Mvh -
SOP
ForumindlægHej, Jeg har brug for hjælp til at lave min problemstilling og problemformulering til SOP. Jeg har overvejet at skrive om kvinder i reklamer - Eller rasicme i reklamer, hvor H&M har begået nogle fejl. Hvis du har en ide til et mere spændende emne, hvor fagene afsætning og historie kan br... -
DHO - Abort
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med at udforme en problemstilling til min DHO. Jeg synes det kunne være rigtig interessant at kigge tilbage på hvordan abort var forgået før hen. Derudover kunne det være spændene at kigge på hvad der skete hvis man ikke kunne få en abort. Hvilke andre as... -
åh nej, 20 minutter??
ForumindlægJeg er nok én ud af de så forfattelige mange der øver mine tekster igennem og læser op for mig selv. Jeg sidder og terper til dansk eksamen imorgen og har lige øvet min fremlæggelse igennem - 20 minutter kom jeg op på, og 20 minutter skulle hele samtalen gerne være med lærer og cencor osv, så har... -
Hjælp til vurdering
ForumindlægHej Sp. Jeg har lige været til terminsprøve i dansk (skriftlig fremstilling) Jeg sidder her og er ret utilfreds med min præsentation af min fremstillingsform Derfor vil jeg gerne spørge jer, om I vil vurdere den, udefra opgavebeskrivelsen? Har den som PDF. Tak på forhånd. Hilsen en bekymret... -
Svar på ansøgning kl.00.00
ForumindlægSå kom dagen endelig, som alle os der har søgt videregående uddannelse, har ventet på. Jeg har vildt mange nerver på, for man kan jo aldrig vide sig sikker. Hvad har I søgt? Hvorhenne? Hvordan holder i ventetiden ud? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med de sidste par timer xD Krydser fingre for... -
Omverdensmodellen - Fjernmiljø - International miljø
ForumindlægJeg er i gang med at at lave en omverdensanalyse på IRMA men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive til det internationale miljø. - Kan nogen forklar mig hvad der indgår under det internationale miljø? IRMA er meget kendt for deres økologiske varer. -
Tematikker og motiver
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad foreskellen på tematikker og motiver er? -
Hjælp til AT2019
ForumindlægHej :) Nu er det tid til at skrive den sidste AT opgave for mig og denne gang er emnet "Havet". Og jeg kunne godt bruge noge hjælp til at finde på fag og underemner. Jeg har tænkt på at skkrive om "Atlantis" i oldtidskundskab, men jeg ved ikke hvilket andet fag der kunne pa... -
Polaritet af THC
ForumindlægHejsa, jeg kunne godt bruge noget hjælp til at bestemme polaritet af Δ9-THC. Det er så lang tid siden, jeg har arbejdet med det, så kan slet ikke huske det. Jeg har fundet elektronegativitets forskellene mellem de forskellige stoffer, og der er klart overvejende upolære bindinger. Men så ... -
Plzzzz hjælp mig nogle der vil rette mit disposition? Eksame imorgen:(
Forumindlæg#0 hej, jeg skal analysere og fortolke et eventyr som er skrevet af H.C Andersen, "Det Er Ganske Vist. jeg skal til eksamen imorgen:/ håber jeg får hjælP!:) handlingsforløb: det springer i tid der er også flashback. billedplan og realplan: forfatteren har valgt hønsegården for sammenligne... -
rettelse af engelsk essay
ForumindlægEr der nogen der vil være så hjælpsomme at kigge mit essay igennem eller noget af det :) Det skal helst være så jeg kan se hvor der er rettet så jeg kan lære noget af det ;) The Rose Tree The text which I am about to analyse is a folktale called “The Rose Tree”. The folktale deals... -
økonomi eller Datalogi eller noget helt andet
ForumindlægOm ikke så længe er jeg ved at væer færdig på STX og skal videre, men ja er noget så grusomt i tvivl om hvad jeg skal vælge! jeg har Kemi A, Mat A, Fysik A, Engelsk og tysk på B niveau så syns selv at der er rigtig rigtig mange uddannelse at væge imellem. Jeg har altid regnet med at jeg sku... -
oversættelse
Forumindlæghej.... er der nogen som kan hjælpe mig oversæt det har. ´har er noget af historienDa jeg kom hjem, var min kæreste i gang med at lave mad. Jeg gik ud til hende, og kysse hende på kind. Jeg skulle lig til at sige, at jeg hos en Jose så ligt skøre på mig, men han forstod det godt. Han vidste godt ... -
HTX eller STX?
ForumindlægHej, jeg en pige i niende klasse med et karaktersnit på ca. 9,6. Jeg har valgt HTX som ungdomsuddannelse, men har været virkelig i tvivl. Jeg er meget selvstændig og elsker skriftlige opgaver frem for praktiske. Jeg tænker meget visuelt og kan lide at tegne, lave film, osv. - i det hele tage væ... -
Oplæg om det moderne gennembrud
ForumindlægHej :) Jeg skal sammen med nogle andre holde et oplæg om det moderne gennembrud imorgen. Jeg har fået til opgave at tage de tekster vi har læst og fortælle lidt om det moderne gennembrud derudfra. - nogen der har nogle forslag til hvad man kan skrive? teksterne lyder sådan: DET MODERNE GENNEMBRU... -
Spansk kort
ForumindlægLos títulos cómo sonidos; Delincuente drogadicto muere por sobredosis, Magistrado asesinado por la mafia, Guerra frontal contra la droga, Dos chicas drogadas con bebidas en una discoteca, Los niños de las calles México inhalan pegamento, Cocaína barata, me da una impresión de un mundo criminal, t... -
SRP - Hooliganisme (Samfundsfag & Engelsk)
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har, som mange andre, lige fået udlveret min problemformulering til SRP. Som det fremgår i overskriften er mit område Hooliganisme og jeg skriver i fagene, Samfundsfag og Engelsk. Min opgaveformulering lyder således: - Undersøg - på baggrund af sociologiske teorier om det senm... -
Gi mig Danmark tilbage- Forklaring på en sætning
ForumindlægGod aften sidder lige her og analysere Natasja's sang "Gi mig Danmark tilbage", men er faldet over en sætning/ordspil(?), som jeg ikke helt forstår. Er nået til vers 2: Jeg kan se det ske, det’ ak det’ ve. Det’ Satan og han lægger kræfterne... -
Hjælp AT eksamen 2011 Terrorisme
ForumindlægHej. Jeg har valgt Terrorisme i fagene historie og samfundsfag. Terroristerne ville ikke være noget uden moderne teknologi, da de jo er afhængige af at blive set, og de bliver de ved at lave spektakulære terrorangreb, der bliver bragt via medierne og på den måde skaber frygt. Jeg vil på en elle...
