Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 16221 til 16240 af 20009
-
bøvl med oversættelse
Forumindlæghej. jeg har problemer med følgende ord/sætninger: .. men de største problemer er nok de mentale. nogle iagttagere har talt om, at en psykisk barriere stadig skiller vesttyskere fra østtyskere. i den følgende tekst, som foregår i München i 1993, søger hovedpersonen.. jeg håber, at I kan hjæl... -
oversættelse.. rette lidt :)
Forumindlæghvor har du været? jeg har været hjemme. Karin har været i Berlin i 1980. Hun er meget begavet. De er meget begavede. Havde de været ved stranden. Det er ikke altid let at være alene. Tidligere havde huset været rød. Bilen var rusten. Bilerne var rustne. Det er skønt at være ung. Jens har været ... -
Hjælp til 1 sætning...
ForumindlægMicrosoft Word er meget uenig med mig og fortæller mig at nedenstående er grammatisk forkert. Vil nogen tage et kig? Dem nachfolgenden Tag sitzt Jochen in seiner Garten und geniesst die Sonne. -
Startsætning
Forumindlæghej er der nogen der har en godt startsætning til et engelsk brev om Danmark.? på forhånd tak -
Er disse 3 sætninger korrekte og hvorfor?
ForumindlægHej alle, Jeg vil lige høre jer om noget hurtigt. Er disse sætninger korrekte og hvorfor: Er spenden viele Geld zu Organisationen und hat viele Schule. (...) Mit dem Geld wird es 20 schulen in 3 Landen gebaut werden. (...) Und deshalb es er mein Vorbild und eine gute Person Mange tak! ... -
Undergangsteori
ForumindlægEr det rigtigt forstået, at "varmedød" er når alle former for energi er omdannet til termisk energi? Hvor kan man søge info om hvordan det kommer til at ske på jorden? -
Korret oversat?? HELP:)
ForumindlægIch will gern arbeiten in die Handelsbilanz, weil ich glaube es sehr spannend ist. Mein Traumjob ist zu einem Grundstücksmakler werde. Ich will gern ein Grundstücksmakler werde, weil ich finde es sehr interessant die ganze Zeit zu arbeiten mit neuem Menschen. Der Löhne muss auch sehr gut wäre. Mi... -
Rettelse af kort oversættelse
ForumindlægVil virkelig sætte pris på at få min oversættelse rettet, som jeg har brugt rigtig lang tid på :S Her er den danske version: I Tyskland lever næsten 3000 børn og unge på gaden. Ingen kender det nøjagtige tal. Ikke alle forældre går nemlig til politiet, når deres børn er løbet hjemmefra. De fles... -
Rettelse af kort oplæg
ForumindlægSkal holde et kort oplæg for klassen, og vil sætte pris på, hvis der er en der gider og rette det igennem. Det omhandler skudepisoden på en skole i Finland. Ein 18-jähriger Schüler hat am Mittwoch in einer finnischen Schule, 50 Kilometer nördlich von Helsinki, fünf Jungen, zwei Mädchen und die ... -
Medier og demokrati
ForumindlægJeg er igang med min SRP, og har emnet "medier og demokrati" Jeg ville høre om der var nogle som havde nogle forslag til hvad jeg kunne inddrage i opgaven. Min problemformulering lyder: Redegør for mediernes rolle i udviklingen af demokratiet Analyse af udvalgte politiske nyhedsindslag ... -
Aufgabe 1: Übersetze ins Deutsche:
ForumindlægNina ist 17, und Thomas ist 24 Jahre alt. Sie leben auf der straße vor Bahnhof Zoo in Berlin. Eines Tagen kam ein Mann kontakte sie. Er fragt, um sie nach Hause kommen. Er wird nicht an Weihnachten allein sein. Es stellt sich heraus, dass er andere Pläne hat, und der Besuch endet tragisch. Thom... -
DNA
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe mig med disse spørgsmål? Vurder om gelelektroforese kan bruges til at afgøre forskellige arters indbyrdes slægtskab, og foreslå gener eller sekvenser der kan undersøges. Kom med forslag til hvordan de genetiske variationer af STR kan være opstået. Forklar hvordan ma... -
Kan man godt sige...
ForumindlægKan man godt sige: Wolfgang wurde am 20. December 1999 in einem Ost-Berliner Krankenhaus geboren. Wolfgang wohnt in Ost-berlin mit seinen Eltern und seinem Bruder. Er det noget, som ikke er grammatisk korrekt? På forhånd tak - og fortsat god søndag. -
Hvad er typisk dansk?
ForumindlægJeg tænkte lidt over. Hvad er egentlig typisk dansk? Og hvorfor? :) Håber i kan hjælpe mig -
Were or was
ForumindlægHej studieportalen. Mig og min ven kan ikke blive enige om hvorvidt det hedder, i wish This was your lips, eller i wish This Were your lips. Jeg mener man bruger "was" da det vel er henholdsvis "i" og "This" der er grundled, og at "your lips" er genstandsle... -
Tillægsord brugt som navneord(substantiveret adjektiv)
Forumindlæggo eftermiddag alle jer søde kloge hoveder :D er der ikke lige nogen der kan rette denne her oversættelse (:? De unge.= Die Jungendlichen De unges indstilling= Die jugens Einstellung Trafikkulykke med mange døde.= Der Verkehrsunfall mit viele Tote. De rejsende.= Die reisende De anklagede.... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej Jeg har nogle problemer med tre sætninger som jeg håber der er nogen som vil hjælpe mig med :) Den første sætning lyder: But do you really know where the person on the other end is? Do må være verbet mens you er subjekt, men hvad er really know where the person ... så? Er det ge... -
den eller dem?
ForumindlægJEG ER I TVIVL OM EN SÆTNING OM AT DET SKAL HEDDE "DEN" ELLER "DEM" SÆTNING ER: TROTZDEM BLEIB ER _______ CHRISTLICHEN GLAUBEN. -
Nice musik...
ForumindlægSe lige denne video: http://www.youtube.com/watch?v=_T3iNZLdBJg Fed album, har lige selv købt den! -
Overvågning
ForumindlægHej. Jeg skal skrive AT opgave, og har valgt fagene samf(A) og dansk. Mit emne er overvågning - jeg tager udgangspunkt i bogen "1984", men også i fx debatten om mere overvågning i samfundet, senest i forbindelse med knivoverfaldene i KBH. Det overordnede emne bliver højst sandsynlig...
