Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16281 til 16300 af 22496
-
Hej alle sam, jeg brug for nogen ,som hjælp mig med at ret min opgave ,og give ekstra ide til min opgave? i samtide jeg har gramatik fjel,syntaks og afsnit.
ForumindlægMin Hverdagen med Stress Jeg kender selv til stress.i min hverdag,når jeg føler at jeg ikke har ikke stry på eller mangler kontrol over mit liv. Det betyder,at der er galt i mit live.Jeg har prøvet at overveje,at inføre... -
Aflevering - dating porfil
ForumindlægHeej, håber nogle kan hjælp mig med at rette min tekst. Opgaven lyder således: 1. Schreib entweder die Kontaktanzeige, die Katarina für sich selbst geschrieben hat, oder die, die Ingo formuliert hat. Jeg har skrevet dette: Name: Katarina Alter: Katarina verrät es nicht. Ich bin weiblich. Geburtsd... -
Oversættelse
ForumindlægHej.. håber der er en der er lidt skrappere end mig til engelsk der gider rette.Engang rejste jeg fra Oklahoma til Chicago for at besøge min bror, Rabbit. Han tog imod mig, da jeg stod af bussen og på vej hen til hvor han boede, blev vi sultne og standsede op ved en restaurant, hvis vægge var hel... -
En oversættelse som nu haster
ForumindlægJeg har tidligere haft dette indlæg men ingen svarede så nu prøver jeg igen: Er der nogen som vil rette denne oversættelse: Dansk version Jeg er en ganske almindelig pige på 17 år, som altid har været rimelig tilfreds med tilværelsen. Men nu har jeg fået det vanskelige problem, når jeg er i sel... -
Rettelse af 1/2 side nem engelsk
ForumindlægHej alle Det ville betyde meget hvis nogen vil læse denne tekst igennem og kigge efter fejl :) Tænk ikke på indholdet, da det er meningsløst uden sammenhæng... … that it wasn´t possible to dig around it. After digging for a few hours they found a small circular metal door and f... -
Rettelse af 9 sætninger . Vigtigt
ForumindlægHeej jeg skal oversætte 9 sætninger fra dansk til engelsk. Jeg har oversat dem, men jeg vil lige være sikker på om de er rigtige, så jeg ville spørge om der var nogle der ville kigge på det og rette hvis der var fejl. 1. Kan jeg få et kilo danske æbler? 2. Din antenne er større end naboens. 3. Rå... -
ret fejl og forklar
ForumindlægHej alle. Håber i vil hjælpe mig med at rette fejlene og forklare :-) er meget i tvivl. Ret flg fejlsætninger – og forklar rettelserne: 1. He writes that she founds the elephant at a rubbish tip. 2. He would rather had liked to write about movie stars – but he mades the best of what h... -
Help to calculate the height of a cliff in Val d'Isère
ForumindlægHi there all you wise geometricians – I really need your help!! :-) I want to measure the immense cliff my cousin fell from while skiing back when we were young in Val d’Isère, and now I’ve finally had the chance to measure some of the information to try triangulating my... -
Is/ are
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en lille artikel på engelsk, men har et problem. Hedder det "but is most popular among girls" eller "but are most popular among girls"? Jeg ved godt det hedder; I am He/she/it is They are We are You are Men er i tvivl her. Eksempler kunne være de... -
Plz ret lille stil
Forumindlæghej..Nogen der vil rette den her stil...j mangler stadig lidt af den.. is there any who can comment on a couple of themes in the story...PlEASe..i would be very thankful to u guys. og i må godt omfomulere den så den lyder mere voksen agtigt..Plzz..så er i søde.. Auggie Wren´s Christmas StoryT... -
Rettelse af kortere tekst
ForumindlægHej, jeg er ved at være ved vejs ende med min engelsk afl., men vil dog gerne have jer til at kigge min sidste opgave igennem. Der er både den engelske tekst + hvad jeg mener på dansk. Der kommere mere senere, men i mere end velkomne til at kigge det første her igennem.På forhånd tak!Outsourcing ... -
engelsk referat..
Forumindlægnogen der vil se efter grammatiske fejl ? (: The story night attack is about an Indian family with a father called Shiva, a mother called Mira and their 4 children. The family has lived in England in fifteen years. All four children are born in England. The father Shiva is a very good man; he j... -
tror at der er et par fejl
Forumindlægjeg har oversat en tekst, men der var mange ord som var svære at oversætte. håber at der er nogen som kan hjælpe med at finde fejlene eller andre synonymer for de svære ord. teksten på dansk: Løven, Heksen og Garderobeskabet. C.S. Lewis beskriver hvordan han fik idéen til at skrive eventyret om... -
"Paradise Island" engelsk stil
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har hele dagen i dag siddet herhjemme og kæmpet med en lille engelsk stil. Jeg har selv prøvet at rette den igennem et par gange, men jeg ville være meget taknemmeligt hvis du ville læse den igennem, og se om der var et par tydelige fejl :) Paradise Island I woke up, w... -
Gramatik
ForumindlægHej alle Sammen.. Er desværre kørt død i alt mit tysk gramatik og sidder fast i det, nogen der kan sige mig hvilke endelser ordene før ___ skal have? Ich gab mein___ Mutter (f) ein___ Geschenk (n) zu Weihnachten. Unser___ Kindern (pl) gaben wir ein___ neuen Schlitten (m). Für meine Schwiegermutte... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægNy kæde i Danmark Baresso er en ny kæde, som er startet i københavn. Kæden er en del af den nye livsstil med små hurtige måltider: en hurtig kop kaffe- og så af sted igen. Cafeernes indretning er enkel og moderne, og gæsterne står op eller sidder på høje barstole og i magelige sofaer. På menuen e... -
optagelse!! haster... :(
Forumindlægheej.. jeg skal tage optagelse prøv, for at kom ind i htx. Jeg vil vide om optagelsen indholder, så jeg kan forbrede mig... please giv mig en svar? -
Tysk rettelse
ForumindlægHej alle sammen Jeg ligger inde med en tysk tekst jeg skal aflevere, og jeg ville sætte kæmpe stor pris på at der var en af jer "lektiehjælpere" der ville hjælpe mig med at rette en fejl eller to. Tysk har aldrig været min stærke side, så som sagt.. jeg vil være yderst taknemmelig... -
Mistet sygesikringskort? What to do
ForumindlægHej mennesker, Jeg har mistet mit sygesikringskort i dag, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre? Jeg er bange for at nogen misbruger det. Nogen der ved hvad jeg skal gøre? Mvh Me -
11 eller 13, dansk stil- FSA
ForumindlægGodmorgen ! :D Jeg er typen, som tit får 10-taller for sine skriftlige fremstillinger i dansk. Også er det jo man ofte ønsker en bedre karakter- eller det gør jeg i hvert fald :P Så ville lige spørge om fif og råd til et 11-tal eller evt. 13 :P (skriftlig dansk- FSA) Hermed tænker jeg mest på sk...
