Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16281 til 16300 af 321608
-
Engelsk på A niveau svært?
ForumindlægHej, jeg skal på STX her efter sommer og kunne godt tænke mig en kreativ linje. Næsten alle de kreative studieretninger har engelsk på A niveau. Jeg kan rigtig godt lide engelsk, men har altid været usikker på, at tale det og føre en samtale på det. Derfor ville jeg rigtig gerne høre jeres mening... -
Titalspotenser
ForumindlægFørste år på STX og har fået til lektie at genopfriske min viden om titalspotenser, desværre har jeg aldrig haft om lige præcis det emne før, så jeg er helt blank. Kan ikke rigtig finde noget relevant om det på nettet. Ved at man ofte omregner til det når man fx har meget store tal og gerne vil... -
1 sætnings oversættelse
ForumindlægFra dansk-engelsk 1. De drev franskmændene til isoleret områder 2. They drove the frenchpeople to isolated areas. -
Spørgsmål om engelsk outline
ForumindlægI mundtlig engelsk, skal man så referer til ens eget liv og tale om sin egen mening og egne oplevelser, eller skal man kun tale om emnet generelt? -
"Eksamen er offentlig"
ForumindlægMan må gerne overvære en eksamen (undtagen voteringen). Men hvad med i et fag som religion eller oldtidskundskab, hvor nogle af teksterne er det samme? Så kan man risikere at en af dem, der overværer eksamen, trækker den samme tekst. Hvordan forhindrer man dette? -
Hvad er gennemsnit ?
ForumindlægHvordan kan Jeg find gennemsnit ig hvad er det? -
selvrensning
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig hvad selvrensning af et vandløb er? -
Personbunden fortæller
ForumindlægHej Er der nogen, der kan forklare mig, hvad en personbunden fortæller er? -
Har haft lidt problemer med denne opgave, ville være fedt hvis nogen kunne hjælpe mig igang :)
ForumindlægHej alle hjælpsomme mennesker. Jeg har fået en matematik opgave for som jeg ikke rigtig forstår eller ved hvordan jeg skal løse. Hvis der var nogen der bare kunne give nogle hints til hvordan jeg kommer igang med den ville det være super fedt :) Her er den opgave vi fik stillet: (Vi bruger Mapl... -
HJÆLP! PLEASE !
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål som lyder sådan her: * Er det rimeligt, at andre europæiske lande besætter et andet land ? også har jeg det her: Det har noget med Tjekkoslovakiet at gøre.. * Hvad er Charta 77 .? PLEASE HJÆÆLP ! Jeg har skrevet om Charta 77. Men vil lige se, om det er rigtigt.. -
Projektopgave om den 2. Verdenskrig
ForumindlægJeg går i ottende klasse, og om et år skal jeg altså til FSA. Jeg har allerede på nuværende tidspunkt gjort mig nogle tanker angående den projektopgave som skal "laves", og jeg har allerede på nuværende tidspunkt fundet det emne jeg vil arbejde med: "Den 2. Verdenskrig". Baggr... -
poly
ForumindlægGoddag, lidt hjælp :) Et polynomium er givet ved p(x)=3x^3+ax^2-8 Bestem tallet a, så -2 er rod i p? Påforhånd tak -
hjælp til matematik hf-tilvalg
ForumindlægJeg er sproglig og har mat på b-niveau i 3.g og bruger bogen matematik hf-tilvalg. Men der er nogle ting, som jeg ikke forstår:1. p(x)=anx^n+an-1x^n-1+…+a2x2+a1x+a0,n tilhører N. (det første tegn efter a er sænket i hele ploynomiet.)hvad betyder tegnet efter a ? dvs. n, 2 osv.... og hvad betyder ... -
Lidt af hvert...
ForumindlægDer er i et koordinaysystem givet værdier af t for hvilke vektorerne a og b er ortogonale. Der er opgivet at vektor a = (t-2 2t) og b = (3t-1 2 +t), her får jeg at der ïngen løsning er..Jeg har fundet skalarpunktet: (t-2)(3t-1)+2t(2+t) = 0 <=>3t^3 -t -6t +2 +4t +2t^2 =0 <=>6t^2-3t+2 =... -
SRP OPGAVE
ForumindlægDet er En srp-opgave HTX.. Jeg har forsøgt at besvare spm 1, men er tvivl om - "at redegøre" besvares på den måde jeg har gjort. er der nogen som har mulighed for at give mig en feedback. FILEN ER VEDHÆFTET =) -
Beviser
ForumindlægHejJeg går i 1.g.Skal op til mundtlig matematik på tirsdag.Nogle som kan fortæller mig hvilke beviser man kan tage op i trigometri. -
Der er noget jeg ik forstår (gns)
ForumindlægAng gennemsnit... Jeg har prøvet at regne mit gennemsnit ud som det ser ud her inden de sidste 4 eksamener, ud fra skemaerne/regnearkene som er linket herinde på studie portalen. Umiddelbart lå jeg til at komme ud med et snit omkring de 4. Men pludselig får jeg gode karakter og ville så regne d... -
Radioaktivitets resultater
ForumindlægHej allesammen! Jeg har skulle måle, hvor mange henfald en Cs-137 kilde har over et minut. Et meget simpelt forsøg, hvor jeg har tilhørende resultater. Problemet er bare, at jeg skal finde ud af, hvad jeg kan bruge dette forsøg til ifht. en AT-eksamen... Jeg har om Tjernobylulykken og fik a... -
Potenser -Uden HJælpemidler?!
ForumindlægHeY rødder :P Jeg har fået en lille opgave for, hvortil jeg ikke må benytte mig af hjælpemidler (lommeregner etc.). Eks: x^6=729 -Hvordan kan jeg beregne ovenstående ligning, uden at skulle fedte med en masse tal og dermed uden at skulle forsøge (gætte) mig frem til den rette x-værdi. Findes d... -
Jeg har meget bruge for hjælp
ForumindlægHej Vores projekt går ud på at man skal tilføje noget ting til en rollator . vi har bestemt at vi skal tilføjer en kopholder , taske lås, og en stå bræt. Det er jeg i gang med nu er at laver er en spørgeskema til vores målgrupper , jeg har lavet 4 spørgsmål , men jeg kan faktisk ...
