Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 16401 til 16420 af 40404
-
Uregelmæssige udsagnsord i datid
ForumindlægMan skal indsætte datidsformen af nogle udsagnsord. Hvilket udsagnsord ville I bruge i følgende sætning: Sie allein_____________an der wachsenden Arbeitslosigkeit schuld,______________viele deutsche. I kan vælge i mellem disse udsagnsord: bieten - finden - finden - geben - helfen - kommen - kom... -
SE HER!!! øvelsesstil til på onsdag
ForumindlægheeeJ folkens:) har min egen lille version af denne korte tekst men ville lige høre hva i ville skrive til denne tekst dansk: Brødrene Grimm udgav i 1812 en eventyrsamling, som alle børn kender til. Den består af folkeeventyr, som de har hørt. hvem kender ikke rødhætte, som møder ulven? eller s... -
rektangeli trekant :s
Forumindlæghej hej... har en opgave hvor jeg har et rektangel inde i en ligebenet trekant... jeg skal vise at rektanglets areal, R, er bestemt ved R=(-4/3)x^2+16x har ingen anelse om hvad jeg skal :s -
henfald hvordan var det??
ForumindlægHvordan var det nu lige man skrev de tilsvarende henfald for eksempelvis 166C ?? -
Lydudtagelser
ForumindlægHej, ville være rigtig glad hvis i kunne hjælpe mig med at skrive lydudtagelserne til denne lille tekst, da jeg har svært ved at hører ordene. Tak. Action: S.O.S chanson chantée par Indila. Est d'aider les autres qui sont dans le besoin et qui sont en bas et perdu au fond. Indila se décrit d... -
El
ForumindlægMin lære ønsker at man skal inkludere beregninger i denne opgave, hvad kan man lave beregninger over? Bud modtages med kyshånd -
omregning til SI
ForumindlægHvordan omregner man km/(s*Mpc) til SI enheder -
Denne funktion
ForumindlægJeg ønsker hjælp til denne funktion. -0,07x^2+1,12x X: kuglens afstand fra kastemaskinen Y: kuglens højde over jorden. Afstanden til kastemaskinen varrierer lige fra 1-20, skal jeg så sætte afstanden ind på x's plads og gøre sådan hver gang jeg skal tegne den ind i et koordinatsystem? -
Areal
ForumindlægAreal af f(x)= 0,12* kvardrod(16x^2-x^4) grænserne er 0-4 jeg får Stamfunktion til 0,12(konstant udenfor an ? ) * 2/3*(16x^2-x^4)^(3/2) men det gir da 0 :S ? help... -
ligning til cirkel o.l.
Forumindlægjeg har en opgave og så resultatet.. men jeg ved ikke hvordan man skal komme dertil :( 1) ligning til cirkel: (x-2)^2 + (Y-2)^2 = 4^2 Hvilket så skal blive: x^2-4x+y^2-4y-8 = 0 2) ligning til ellipse: (x-2)^2 + (y-2)^2 = 1 divideret med: 5^2 3^2 Hvilket så skal... -
ligning for tangent
Forumindlægfunktionen f er bestemt ved f(x)=(x^4)-(x^2)+4 a) bestem en ligning for tangenten i punktet (2,f(2)). Har jeg løset den rigtigt sådan her: f'(x)=(4x^3)-2x f'(x)=(4*2^3)-2*2=28 2^4-x^2+4=16-4+4=12 12+28(x-2) => y= 28x-28 er det rigtigt lavet? hvis nej, hvordan skal den så laves? -
Isolering af y
ForumindlægEr y rigtig isoleret? y2 = 4 - x2 y = √(4-x^2 ) -
Forkortelse?
ForumindlægPlz forkort denne tekst, så ville jeg lave 3 brugtbar svar til dine kommentare:)) Vindenergi: De første moderne, elproducerende vindmøller blev opstillet i 70'erne, og de havde en kapacitet på 15 - 30 kW. De fleste af de møller, der bliver opstillet i dag på land har en størrelse på omk... -
Abstact
ForumindlægEr det snyd hvis man har benyttet Google oversæt til sin abstract vil det blive plagiert? -
Fem A-fag - HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg er en pige, der på nuværende tidspunkt går i 2.g og skal til at beslutte mig for et ekstra valgfag. Jeg har i forvejen en hård studieretning med mange afleveringer, som hedder biotek A, matematik A og fysik B. Alligevel overvejer jeg stærkt at hæve tysk fortsætter B til A niveau, da jeg ... -
Hvordan finder man a og b ved en potentisk funktion
ForumindlægHvis man har oplyst, at f(x)=b*x^a Og f(2)=2 og f(4)=16 Hvordan finder man så a og b? Jeg ved godt hvordan man gør det for eksponentielle. -
keglestub
Forumindlægjeg har en keglestub der har disse mål: H = 3 rt(topcirklen) = 2 rb(bundcirklen) = 4 V = 1/3 * 3,14 * H * (rb'2 + rt'2 + rb * rt) - 1/3 * 3,14 * 3 * (16+4+16*2)= 219,8 er det rigtig? Forresten rb'2 betyder = rb i anden -
Genitiv - hjælp til sætninger!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der var nogle af jer der er gode til tysk? Det handler om disse sætninger nedenfor som jeg skulle analysere og oversætte, men da jeg ikke er sikker på om de er korrekte, ville jeg spørge om der var nogle der havde tid til lige at tjekke dem igennem og rette fe... -
aftand fra punkt til linje
ForumindlægHej jeg har en opgave, hvor punkt D(16;16) og linjen beskrives f(x)=-0.04x^2+90. Jeg vil gerne vide hvordan jeg bestemmer aftanden fra punkt til linie? -
Potensfunktion
Forumindlægjeg har a= -0,64 y=16 og x=8 jeg mangler b, er der nogen der li kan hjælpe mig igang?
