Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16461 til 16480 af 25907
-
Jurauddannelse England vs DK
ForumindlægHej! Jeg netop flyttet til Bournemouth, England, hvor jeg er startet på jurastudiet på uni. Faget er virkelig super spændende, men er på det sidste begyndt at tvivle på studiet og hvor stort et udbytte jeg får ud af at læse jura i England i stedet for Danmark. Jeg ved at jura i England og DK er t... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægHej :> Skal til eksamen i Fransk til sommer. Og jeg er soke til det. Nu er det sådan, at jeg har hørt MAN må BRUGE ALLE HJÆLPEMIDLER (!) dvs. må man bruge Translators, uden man går på nettet? Man må jo bruge alle hjælpemidler, og det er jo i princippet bare en ordbog :) mvh -
nye gymnasie elever
ForumindlægHejsa! Et spørgsmål til alle kommende gymnasie elever, hvilken studieretning har i valgt og hvorfor lige den? (-: -
Rette sætningerne..
ForumindlægHej, jeg skal rette nogle sætninger og forklare rettelserne på dansk. - If i continued reading at this speed, there were every possibility of my finishing the book in time for the test. - The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show. Her har jeg fjernet "of": ... -
Toward-s ?
ForumindlægEr der regler for hvornår det hedder "toward", og hvornår det hedder "towards" eller bruges de i flæng? -
Harlem Renaissance og Langston Hughes
ForumindlægHej alle! Jeg er i gang med at skrive SRP med denne problemformulering: Kan sort musik og litteratur i 1920'erne ses som udtryk for en ny sort selvbevidsthed? - Redegør for Harlem Renaissance - Analyser et antal digte og musikstykker fra perioden. Duke Ellingtons "The Mooche" skal ... -
Størrelsesforhold
ForumindlægHej SP! Er der nogen, der vil forklare forskellen på 1:3 og 3:1? Hvis vi nu siger, at der er en kube med sidelængden 30. Hvordan vil siderne så se ud, hvis vi skal bygge den i længdeforholdet 3:1 - eller hvis vi skal bygge den i længdeforholdet 1:3. Jeg ved ikke, om der er nogen forskel, men j... -
SRP teori og metode
ForumindlægHej seje mennesker :) Jeg har valgt at skrive i fagkombinationen Samfundsfag og engelsk med Afghanistan som emnet. Jeg har for et stykke tid siden læst romanen ”drageløberen” hvor jeg efterfølgende også så filmen og de vakte min interesse endnu mere omkring landet og dets samfundsmæss... -
AT EKSAMEN DNA register
ForumindlægHej, Jeg skal op i AT på mandag, og er meget i tvivl om stort set alt. Jeg har som sagt om DNA register i biologi og engelsk og min problemformulering lyder således: Hvorfor er et landsdækkende DNA register endnu ikke blevet indført i England? Og hvad kan konsekvenserne være hvis dette skete? J... -
Hjææælp tak!
ForumindlægHar fået en engelsk stil for, og jeg er ikke særlig god til engelsk, men har lagt alle mine krafter i den. Håber i ville kigge den igennem og rette for fejl, og derefter fortælle, hvad jeg har gjort eller skrevet forkert Dear Universal Studios I´m so thankful for the invitation. I have to... -
mit CV er det fint til lærervikar
Forumindlæghej Se mit cv til lærervikar jeg ønsker mellemtrinet altså 4. 5. 6. klasser CV Rixer Dan Knudsen Profil: Født: 22. Februar 1985 Adresse: knudsvej 2 By: 6000 Kolding Telefon: XXXXXX Mobilnummer: XXXXXX E-mail: [email protected] Civilstatus: hjemmeboende Resumé: Jeg er HF student på Kolding G... -
Hjælp til rettelse af oversættelse
ForumindlægHej, jeg har oversat noget til engelsk, Nogen der vil rette det ,s ? . Tak på forhånd; Under et besøg i en lille by i Skotland blev den berømte videnskabsmand professor Huxley engang indbudt til at præsidere ved et møde i Anti-Tobaks-Foreningen. Skønt noget overrasket tog professoren mod indbyde... -
Thise Mejeri IT-Case
ForumindlægForum til IT-Case -
The catcher in the rye
ForumindlægHey!Jeg kan huske, at der var en som nævnte, at han skrev SSO i engelsk om "The catcher in the rye".Her er noget, hvis du ikk allerede har det! 1. A essay on "The Catcher in The Rye" A character Review of Holden and ageneral overview of the book. Written in englishThr... -
Klage over mundtlige årskarakter :(
ForumindlægHej allesammen Jeg vil som overskriften sige klage over en mundtlig årskarakter i engelsk, hvor læren mener jeg fortjener et 02. Det vil jeg absolut ikke finde mig i, da jeg ved jeg har deltaget aktivt her for det seneste. Jeg har engelsk på B-niveau, og i starten af 1.g var jeg meget forvirr... -
Tysk - Lille oversættelse
ForumindlægVille sætte pris på en venlig sjæl der kunne kigge lidt på min oversættelse :-) tak :-) Den danske tekst: Vi sendte ham tilbuddet, men han har endnu ikke givet os en ordre. Firmaet er stort, men det er ikke særlig kendt. Jeg finder filmen kedelig, men nu er den heldigvis snart slut. H... -
Stil - ideer? Please hjælp!!!!!! Er sååååå stresset
ForumindlægHej allesammen! Jeg har fået denne her stil for, ohøj jeg ved virkelig bare ikke hvad den skal handle om. Den skal vare mindst 1 1/2 side - gerne over! Den foregår i jeg-fortæller, (datid). Her er stiloplægget: Skriv det brev, som kvindens mand sender hjem to år efter sin forsvinden. I brevet fo... -
oversættelse dansk-tysk
ForumindlægHey....Er der ikke nogen som har lyst til at rette min oversættelse...??? på forhånd, Tusind tak.... Sibylle Hösch er en ung forfatter, som bor og arbejder i nærheden af München. Et lille forlag udgav i 1993 en samling af hendes fortællinger. I mange af disse beskæftiger hun sig med almenmenneske... -
Hjælp til tysk oversættelse
ForumindlægHej folk. Jeg har fået til opgave at skrive et brev. Jeg skal forestille mig, at jeg bor i DDR og jeg skal skrive et brev til min veninde, som bor i BRD. Jeg har prøvet så godt jeg kunne, men kunne jeg få jer til at kigge det igennem og finde de væsentligste fejl? Tusind tak på forhånd! ... -
Rettelse af tekst
ForumindlægHejsa. Nu er det endelig blevet årets sidste spansk aflevering (i 2015) og SRP er på vej. Denne gang har jeg i spansk på baggrund af en film ved navn "Sin Nombre" (fra 2003) skulle skrive et brev fra en af hovedpersonerne (Sayra) til hendes bedstemor. Brevet er derfor opdigtet, men me...
