Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 16641 til 16660 af 23138
  • Sidelængder og vinkler

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge noget hjælp til dette spørgsmål: Angiv sidelængder og vinkelmål for en ligebenet trekant med et areal på 32000 m2 HJææææææææææææælp!!!!
  • Bange for Censor?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til den engelske mundtlige eksamen om ogle uger. Jeg føler mig godt velforberedt og har styr på det (nogenlunde). Mit problem er dog; jeg har det lidt svært ved at tale til fremmede og så på engelsk, men det lykkedes de fleste gange. Dog kommer jeg til at stamme rigtig meget og beg...
  • 3 ubekendte

    Forumindlæg
    Hej hvordan vil I løse denne her ligningsystem: ligning 1 2Q_s+Q_L=0 ligning 2 2*Q_A+2*Q_L=0 ligning 3 Q_A+2*Q_s=0
  • Andengradsligning

    Forumindlæg
    HEJ! hva gør man hvis en af konstanterne til udregning af diskriminanten er ukendt? Altså x?? f.eks. x2 - 6x + 8 = 0
  • Trigonometrispørgsmål

    Forumindlæg
    Hej..:-) Jeg er meget i tvivl om hvilken formel jeg skal bruge når jeg for opgaven på mit arbejdsark i matematik (trigonometri) I en retvinklet trekant er b = 16,7 A = 82 grader C = 90 grader - bestem siden a. - som sagt er i tvivl om hvilken formel, der skal bruges! Mvh Ma...
  • please hjælp matematik

    Forumindlæg
    Antallet af danske lønmodtagere, der betaler til efterlønsordningen, er i perioden 2000-2005 aftaget. Figuren viser, at udviklingen med god tilnærmelse kan beskrives med en lineær funktion hvor x er antal år efter 2000, og y er antal lønmodtagere, der betaler til efterløns¬ordningen. Det ...
  • Hundredårskrigen

    Forumindlæg
    Hej med jer derude :) Jeg skal skrive en længere opgave om hundredårskrigen.. er der nogle der har nogle links eller evt. en opgave om emnet, det har nemlig ikke været muligt for mig at skaffe bøger :-(
  • Reducer og isoler

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: Reducér (x+y)^2 - 2 xy, og isolér r i formlen l*r^2+ p = q Hvordan gør jeg det????
  • Blodkredsløb

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med en biologirapport hvor jeg skal komme ind på blodkredsløbet. Er der nogen der kan se efter om jeg har forstået det rigtigt: Blodet strømmer rundt i et lukket kredsløb. Vi starter i venstre forkammer af hjertet som fører blodet igennem Aorta som er en den største arter...
  • sammensatte ord

    Forumindlæg
    Hej hvordan finder man ud af om et ord er sammensat eller ej. jeg kan se at jeg har et svært punkt på dette område. Har du evt. en rette nøgle / regler man kan følge for at skrive sammensate ord korrekt vil jeg meget gerne have dem. Tak på forhånd.
  • question tag

    Forumindlæg
    hej alle hvad er reglen for question tag sidder her med en opgave om det men kan ikke rigtig finde ud af det:/ the boys are good at football, er det så are they eller isen't they ved det ikke helt håber i vil hjælpe tak:)
  • artikel

    Forumindlæg
    Nu står der i min bog at "most" (det meste, de fleste" og one (den/det ene) ikke har nogle artikel. men man kan da godt sige: "the most interresting thing..." eller???
  • Dansk mdt eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal man op i 3 års pensum, når man skal til dansk mundtlig eksamen? eller kan man kun komme op i tekster, billeder mm. man har haft i 3g?
  • Indre energi

    Forumindlæg
    Hvad er definitionen på indre energi? Er det det samme som termisk energi? Hvorfor bruger man så ikke blot en betegnelse/et begreb?
  • Nogen der ved om emnerne til skriftlig dansk??

    Forumindlæg
    heey folkens. Er der nogen der kender til emnerne i skriftlig dansk i år?
  • Mundtlig tysk!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i mundtlig tysk om snart og kunne vil godt bruge hjælp til at blive bedre. Nogle der har lyst til at hjælp mig eller har forslag til hvordan jeg kan blive bedre? Hilsen
  • hvordan beviser jeg det???

    Forumindlæg
    hvordan beviser jeg at 2n-(1+2+4+8+16+....+2n-1)=1
  • Faseændring

    Forumindlæg
    Nu har jeg både kigget min bog igennem, studieportalen og diverse sider på nettet, men jeg forstår stadig ikke hvad en faseændring er. Er det når vand bliver til damp f.eks. er der nogle, som muligvis vil give mig et eksempel på det.
  • Eksamen! Alt for nervøs!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i dansk eksamen imorgen mandag. Jeg er så bange for at kludre i det. Og jeg tænker alt for meget på tingene. Jeg får svært ved at trække vejret, og så begynder jeg at snakke lavt. Nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre for at slappe af inden imorgen? På forhånd tak! //Rawster
  • HJÆLP PLEASE

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe mig følgende spørgsmål. Det haster virkelig. Forklar, hvorfor (n,r) kan bruges til at beregne antallet af forskellige delmængder, af bevis , at k(n,r)=k(n-1,r-1)+k(n-1,r) Med venlig hilsen En der virkelig har brug for hjælp