Søgning på: srp identitetsdannelse i det senmoderne samfund. Resultater: 16661 til 16680 af 16945
-
teoriprøven
Forumindlæghej det er sådan at jeg skal snart til teoriprøve og er meget nervøs for om jeg består. Fordi jeg plejer normalt at få omkring 8-6 fejl når jeg har prøve i teoriundervisning. Jeg tænkte om I kunne give mig nogle gode råd til hvad jeg skal være forberedt på når jeg skal til teoriprøve? -
Asmaa Abdol Hamid meldt til politiet
Forumindlæg25.07.2007 09:03 Asmaa Abdol Hamid meldt til politiet! En konservativ folketingskandidat mener, at hendes udtalelser om angreb på danske tropper er landsforræderi. Hvad synes du/I om Asmaa Abdol Hamid? -
Poetic Justice
ForumindlægHej, Jeg vil bare høre om, om der ikke var nogle, som engang i engelsk har lavet en analyse af "Poetic Justice", der er skrevet af Diana Appleyard. Har nemlig desperat brug for hjælp. På forhånd tak. -
Hvorfor skal man have religion?
ForumindlægHvad er pointen med religion i det 21. århundrede?? Kan nogle forklare mig? Gider ikke spilde min tid på fantasihistorier! -
fri-stil..
Forumindlæghejsa. Jeg skal skrive en fri-stil, men er helt tom for idéer. Jeg har prøvet at skrive om emnerne her: sociale medier, min familie, veganisme og feminisme - men det er som om det bare ikke er interessant nok, og derfor ikke bliver som jeg gerne vil have det:( Har i nogle idéer? - går forreste... -
Her kommer eliten
ForumindlægDR1 sender i den kommende en dokumentar om Niels Brocks Elitegymnasium. Første del blev sendt i dag, kl. 20.30 (tors, 27. marts). Niels Brocks Elitegymnasiet er henvendt til de, "der kedede sig i folkeskolen." Det handler om elever, der er villige til at lægge en ekstra indsats i skole... -
Fogh er en morder
ForumindlægGiv mig en god grund til at Fogh ikke er en morder, eller at han ikke er et racistisk menneske uden empati. -
hobitten
Forumindlæghejsa!!!! jeg ska læse hobitten til på tirsdag.... og jeg har brug en grundig referat.... hvis der skulle være nogen der har en liggende i harddisken eller et eller andet sted... jeg vil bare meget gerne have en fin og grundig referat.... af hobitten... jeg vil være yderst tilfreds med bare den m... -
Pc-spil til de kedelige timer
ForumindlægHej:-) Jeg har det "problem" at jeg keder mig nogle gange i timerne. Så er det jo heldigt at man har en computer foran sig hele tiden, men jeg ved ikke hvad jeg skal spille. Det skal være et spil som ikke er alt for omfattende, og man godt lige kan se væk fra et par sekunder. Jeg har li... -
Islams grundlæggelse !!! HELP to EXAM
ForumindlægPliiiZz jeg kan ikke finde hvad er islams grundlæggelse !! er der nogen der kan hjælpe mig ?? -
Dansk-engelsk sætning oversættelse
ForumindlægHvordan vil man sige følgende danske sætning på engelsk: "... og det antages at 10 gange så mange vietnamesere døde under krigen..." -
Folkeskolelærer eller gymnasielærer?
ForumindlægHej, jeg er blevet student for et halvt år siden, har derefter valgt at tage et sabbatår og er nu begyndt, at tænke rigtig meget på hvilken uddannelse / hvilket studie jeg skal vælge. At jeg gerne vil være lærer en dag, har jeg egentlig altid vidst. Spørgsmålet er, om det er "klogere"... -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
gennemsnit for læge
ForumindlægHej alle Jeg går i 8klaase og min livsdrøm er at blive læge og jeg har hørt at man skal have et snit på 10,5 og mine halvårs karakter er på 5,5 men de skal nok gøres bedre fordi jeg ikke var så aktiv i timerne. jeg vil gerne høre om er det rigtigt at man skal have et snit på 10,5 elle... -
Økonomi?
ForumindlægHej. Jeg overvejer meget at søge ind på økonomi næste år, dog mest pga. det samfundsfaglige aspekt og det matematiske. Er dog i tvivl om der er for meget "regnskabs-agtigt" eller bank-agtigt i studiet? Mine andre studieønsker er jura og statskundskab, men har ikke snittet til dem desvær... -
Hvad skal du efter gym?
ForumindlægNu er skoleåret "snart" ved at være omme... man skal i hvert fald til at overveje hvad man vil efter gymnasiet, og i starten af året er der en masse Åbent Hus-arrangementer. Hvad overvejer du at lave efter gymnasiet? Sabbatår? Eller direkte på universitetet? Hvilken uddannelse? -
en der vil læse mit abstract og hva med underskrift?
ForumindlægHej:) Så blev jeg færdig med srp og har lavet abstract, men da det jo gerne skal være korrekt (fik lorte karakter med min sro fordi abstract var forkert) ville jeg høre om nogle er så søde at læse det igennem? og så tænkte jeg lige på om hvor man egentlig skal skrive sin underskrift henne?? :) På... -
Abstract
ForumindlægHej SP, Jeg er i gang med at slutte mit SRP af, og har her lavet mit første udkast til et abstract. Men da jeg hverken er særlig stærk til det engelske eller til at skrive abstract, ønsker jeg gerne kommentarer og rettelser herpå. Min opgave handler om debatten om den britiske tilstedeværelse i ... -
Skifte til HF - regler for merit ?
ForumindlægJeg går p.t. i 3.g på gymnasiet, og jeg har egentlig klaret mig ganske godt igennem alle årene. Jeg er dog begyndt at overveje at skifte til HF-Enkeltfag (og dermed færdiggøre min ungdomsuddannelse næste skoleår), fordi jeg skeler en del til, at jeg tror det kan give mit gennemsnit et ekstra &q... -
Opstilling af differentialligning for et radioaktivt henfald og bevis for at henfaldsloven er en løsning til denne
ForumindlægJeg er i gang med min SRP og har et spørgsmål der lyder "Opstil en differentialligning for et radioaktivt henfald og vis at løsningen bliver henfaldsloven", men er gået i stå! Her er hvad jeg er nået frem til indtil videre: For at opstille en differentialligning for et radioaktiv...
