Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 16741 til 16760 af 23489
-
Converse
ForumindlægHej folkJeg har haft det her par converse allstar i en str. 37,5 i ages. De er helt nye, ubrugte og ligger bare i deres kasse og keder sig! Det er sådan en.. special edition?http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.converse.de/images/gross/1Q101.jpg&imgrefurl=http://www.converse.de/schuhe... -
Udvilket hydrogen mængde??
ForumindlægHåber på at kunne få lidt hjælp til noget med begrænsede faktorer og ævavilente mængder. Reaktionen i forsøget ser såkedes ud: Mg (s) + 2 H+ (aq) --> Mg2+ (aq) + H2 (g) Her er lidt om forsøget: I forsøget har vi afvejet 50-70 mg magnesium og anbragt det sammen med lidt vand i en konisk kolbe... -
Hjælp !! AT-Eksamen
ForumindlægHey allesammen Jeg skal op til Engelsk/ Biologi AT- eksamen på onsdag ( haster) og vil gerne have hjælp til at finde ud af, hvad en teori skal opfylde for at kunne kaldes en teori ,samt blive accepteret ( en teori som har bevist for et eller andet og er logisk) og evt. en lille forklaring for hve... -
Voyage 200 Sælges 1000 kr
ForumindlægHey jeg har valgt at droppe ud her i 2g og har matematik på A niveu hvilket også gør at jeg har en Voyage 200 lommeregner men den har jeg ikke brug for mere så jeg sælger den for 1000 Kr. Den er i perfekt stand, bortset fra lidt blyantstreger men det kan hurtigt viskes ud og af ekstra program... -
plz
ForumindlægDet grå guld har travlt som aldrig før. Boligens friværdi og kapitalpension skal have ben at gå på, og i den store hal i Aalborg spores denne formiddag en forventningsfuld nervøsitet. Sidstnævnte er på udstillingen repræsenteret med en mobil dagligstue indrettet i en stor bus; udenfor står en lil... -
HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægHey Hjælp jeg arh en oversættelse for som jeg ikke kan finde ud af. den står i en engelsk bog der heeder : "øvelser og oversættelser" på side 12.Starter med "Den grønne bølge er over os - på godt og ondt. Både supermarkeder, stormagasiner og den lille købmand henne om hjørnet mærke... -
Er syg og ville værdsætte lidt hjælp :)
ForumindlægHej,Er ved at skrive mine tysk-lektier, men er syg og min hjerne er bare helt kaput.Har et lille afsnit som er helt ude i skoven, men kan ikke finde hoved og hale i det. Håbede en lige ville rette det, tusind tak!Sie ist ein intelligente Mädchen wie lebe in Hannover – Deutschland. Die ist 18 Jahr... -
Differentialligning
ForumindlægJeg skal til eksamen i Matematik (A) om en lille måned. Jeg har været til prøve eksamen idag på min skole og jeg lagde i særdeleshed mærke til, at jeg ikke ved hvordan jeg skal løse opgave med differentialligninger. Er der en der kan forklare hvordan jeg skal gribe opgaver som opgave 11 an i ve... -
Tempus
ForumindlægHej alle sammen! Jeg er desværre stødt ind i nogle problemer i forbindelse med en oversættelse (dansk til engelsk) og ville da blive glad hvis der var nogen hersom kunne have lyst til at hjælpe mig. Hvordan oversættes (så tæt på det danske som muligt): 1) I USA blev antikommunismen særligt vold... -
Temperatur ændring ved blanding af syrer og baser
ForumindlægJeg har lavet et fosøg i skolen, hvor vi skulle måle temperatur af først HCl og NaOH hver for sig og derefter blande dem sammen og måle temperaturen igen. Mine resultater: HCL temp: 22,7 °C NaOH temp: 22,5 °C temp efter blanding: 29,3 °C Det er jo en relativ stor ændring der er i ... -
3 problemløsningsopgaver
ForumindlægJeg har fået 3 opgaver for, som umiddelbart ser ret simple ud. Dog kan jeg ikke rigtigt finde ud af dem.Alle opgaver er fra Mat1:364) 480 kr. deles mellem et vist antal personer. Hvis der havde været 4 personer mere, var den enkeltes andel blevet 20 kr. mindre. Hvor mange deltog i fordelingen?369... -
Opdrift m.m.
ForumindlægGodaften kære studieportal-brugere! Jeg sidder og er i gang med en lille journal om opdrift, og er pludselig kommet i tvivl om noget: Forsøget går i al enkelhed ud på at nedsænke et lod i en væske, og læse "vandstanden", så at sige. Atlså ser man hvor mange mL væske loddet fortræn... -
Kan ikke finde ud af det!!!!!
ForumindlægHey alle sammen!!!!Jeg har fået nogle opg. for men kan ikke finde ud af at løse dem.. for den forkert hele tiden... det er 4 opg. i Må hjælpe mig de skal afleveres imorgen...1. Beregn de manglende sider i vinklerne ABC, hvor b(lille)=c=16,04 og C(Stor, grader)= 34,28Grader, man skal bruge Cos-1 m... -
Rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette dette lille stykke? :)"Die Leute fahren nicht nach Österreich weil es Wärme, gutes Essen, Shopping, viele Sportsattraktionen oder historisches Monumenten gibt. Fährt man z.B. nach Mallorca ist es gewöhnlich weil man die Wärme genießen will. Aber warum reist man dan... -
Brug for hjælp?
ForumindlægHar en lille tekst, som håber i ville kigge på? og stille nogle spørgsmål om undersøgelsen? Vil indtagelse af urtete styrke helbredet hos de ældre? dette ønske en gruppe studerende at undersøge. Over en periode på 6 måneder besøger de tilfældigt udvalgte beboere på et plejehjem og serverer urte... -
Omega-3 syrefedtkæden, binding nr. 2?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg står i et lille problem, jeg kan ikke finde en ordentlig model for Omega-3 og 6's syrekæde? Jeg ved at den første dobbeltbinding i fx omega-3 ligger efter det tredje carbonatom fra venstre side af syrekæden af, men hvor ligger det næste, da det er en polyumættede (og ... -
beregn spids vinkel
ForumindlægHej..ville være super om en kunne hjælpe mig med en lille opgave, Har sådan set udregnet den, men får vinklen til at være over 90grader --> altså ikke en spids vinkel, som resultatet skulle blive. Beregn den spidse vinkel mellem linjen der går gennem p(5;-6) og A(-2;3) og linjen m: y=0,5x+4 L... -
Redoxtitrering - analyse af juice
ForumindlægHej alle kemi-folk Jeg sidder og læser til eksamen til kemi, og er løbet ind i et lille problem med den øvelse der hedder "Redoxtitrering. Analyse af juice". Jeg for en titreringsreaktion der ser nogenlunde sådan ud; C6H8O6 + I2 --> C6H6O6 + 2 H+ + 2 I- Jeg beregner stofmængden af I... -
Ændre skriftstørrelse i captions
ForumindlægHåber der er en lille latexexpert derude et eller andet sted? Jeg er i gang med at skrive en opgave i latex, og er rendt ind i det problem, at jeg ikke kan få figurteksterne til at gøre som jeg vil. Mit problem er at jeg ønsker at figurteksten f.eks. er i en mindre skriftstørrelse end rapporten... -
HJÆLP - LØNUDVIKLING
ForumindlægLønudvikling: Årlig lønstigning i procent 2007 2008 2009 2010 Danmark: 4,7 4,3 3,4 2,2 Tyskland: 1,1 2,0 0,0 0,7 Sverige: 5,1 1,7 1,7 2,1 Frankrig: 2,5 2,7 1,8 1,6 a) Hvad kan forklare de store fo...
