Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 16781 til 16800 af 25375
-
Studier og prestige
ForumindlægI disse dage bliver folk enten optaget på deres drømmestudie eller ikke. Jeg undrede mig bare over, om der er nogen som har valgt studie efter prestige (jeg ville ikke selv gøre det). Jeg har hørt mange sige, at de enten vil læse medicin eller jura - og man får tit fornemmelsen af at de vælge net... -
Førende i uddannelse og forskning
ForumindlægNår det gælder uddannelse og forskning skal Danmark være med helt fremme. Danmark er et videnssamfund, og med investeringer i uddannelse og forskning kan vi sikre vækst og velstand. Siden 2001 har vi investeret 11 milliarder ekstra i uddannelse og forskningsbevillingerne er større end nogensinde... -
Oversættelse.
ForumindlægHej. skal oversætte en tekst hvor man skal bruge perfektum og det har jeg meget svært ved for kan ikk hel finde ud af ordstillingen. så håbede der var nogen der ville se den igennem og rette fejlene. B: Quel est votre nom ? A : Mon nom c’est Monique. B : Tu veux conteur quel tu SÅ hier, s’il vou... -
Debatindlæg
ForumindlægNogen der ville være så søde, at læse mit korte debatindlæg iggenm for eventuelle fejl? Er der noget jeg mangler? Teksten: BMI-grænse skal anskaffes i modebranchen Sidste måned sad jeg med min mobil og scrollede på Instagram, da der poppede et billede op af den såkaldte, Victoria Secret... -
Hjælp til debatinlæg
ForumindlægJeg har fået skrevet et debatinlæg om modeller og deres vægt ( BMI ), nogen som kunne være så behjælpelige og læse mit korte debatindlæg igennem for eventuelle fejl/rettelser. På forhånd mange tak. Teksten kommer her : BMI-grænse skal anskaffes i modebranchen Sidste måned sad jeg med min mobi... -
Dårlig opførsel fra Stygotius og rakijovic
ForumindlægMan skal ikke søge længe før man ser de såkaldte professorer lægge på lur i lektieforummet. Ser meget stærke tegn på Asperger Syndom fra dem begge. Enten det, eller de opfører sig bare i bund og grund uacceptabelt. Det er dybt deprimerende at se dem nedgøre folkeskole elever, som bare søger eft... -
3 g's opgave
ForumindlægHej er der nogen derude, der kan hjælpe mig og evt komme med et bud på, hvilket fag det er bedst at skrive opagve i? Jeg ved godt at det ikke er lige til at sige, men i hvilket fag kan man skorere højst karakter i??håber nogen kan hjælpe mig!!!på forhånd tak for hjælpen... -
AT-emne
ForumindlægEr der nogen der ved om man må skrive i Biologi og Idræt ved dette års AT.. Desuden er det er meget tight emne! -
Fiction versus non-fiction
ForumindlægHej :) Jeg sidder og kæmper lidt med at finde ud af om min besvarelse af sidste års 2g's eksamensopgave af en opgave der hedder Fiction versus non-fiction. Jeg vil meget gerne se den som andre har lavet. Jeg har afleveret den idag, men jeg er sådan en person der aldrig er tilfreds med mine op... -
Billedanalyse turner
ForumindlægHey Jeg sidder og skal analysere JMW Turners 'Odysseus'( http://www.1st-art-gallery.com/artists/Joseph%20Mallord%20William%20Turner/index_turner.html ). Mit problem er, at jeg simpelthen ikke ved hvordan jeg skal gribe det an! Jeg har brug for en god informationskilde hvor jeg kan finde n... -
Speciallæge løn?
ForumindlægHejsa :) Jeg kan virkelig ikke finde rundt i dette, så jeg efterspørger lige lidt hjælp :) Hvad tjener en nyuddannet speciallæge? - Jeg vil gerne tage speciale i onkologi :) På forhånd tusinde tak :) -
Bedømmelse af SRP
ForumindlægHej Alle. Er der nogen der gider, at bruge tid på at læse min SRP og give en bedømmelse af den og hvilken karakter den burde få? Jeg har lige fået den tilbage og er utrolig skuffet over min karakter.. Tak på forhånd. Venlig hilsen Maria -
Mærkelig statistik eller?
ForumindlægHvorfor er der visse steder mht. denne statistik sådan nogle tegn: .. .. Jeg forstår det ikke rigtigt, f.eks. ved PC så er der et sted hvor der er to prikker: .. Nogen der kan forklare mig hvad det skal betyde? -
Da Vinci mysteriet
ForumindlægHey folkens!Nogen der har læst Da Vinci Mysteriet, som kan fortælle mig om det er helt hen i vejret at overveje at skrive om den i 3.g ?? -
Vil dette forslag fremme integrationsproccessen i DK?
ForumindlægHvad synes i om idéen: Lave et fag i folkeskolen, der uddeler objektiv viden om den enkelte religion, hvor ingen religion får mere "taletid" end andre, således man skaber en viden og en tolerance for diversitet i samfundet? Jeg har tænkt på, at faget kunne hedde "tolerance",... -
sso, snyd?
ForumindlægHej.\nHvis man nu har brugt opgaver herinde fra som inspiration, til fx kildeanalyser, og det bliver opdaget og taget for snyd, vil man så først blive bortvist eller hvad der nu end sker, den dag alle for opgaverne tilbage eller ville det bare blive meddelt til en lige så snart læreren eller cens... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHey jeg ville høre om nogen lige ville give sig tid til at rette min eng. oversættelse. Det er mest ordstilling, komma og stavefejl der er fejl i, selve den oversatte tekst skal i ikke tænke på:Engelsk oversættelseLondon is an interesting city to visit. But it is more than that. It is also an old... -
Større Skriftlig opgave!!
ForumindlægHey...Jeg vil lige høre jer om hvordan det er gået med jeres SSO-karakter? Skriv gerne emnet, karakteren og hvor meget du havde regnet med! -
Forskellen mellem HTX og STX
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad forskellen mellem HTX og STX er? Er det rigtigt at HTX sætter mere fokus på naturfaglige fag? -
Fortolkning af kim fupz' Læreplads
ForumindlægHej Jeg skal op til examen i dansk her D.8 juni, hvis nogen har læst Læreplads og kan fortolke den så plz skriv og hjælp mig, er på barbund og gider ikke sidde med det hele aftenen inden examen Det ville være dejligt med lidt hjælp, plz svar hurtigt (:
