Søgning på: biologi eksamen 2007. Resultater: 16801 til 16820 af 41309
-
Hvordan kan man fjerne CO2 fra atmosfæren?
ForumindlægHar brug for nye og innovative idéer til, hvordan man kan fjerne CO2 fra atmosfæren. De to fag: Naturgeografi og biologi, skal inddrages -
Diskutere
ForumindlægHej hvem kan svar på den spørsmål i biologi? Diskutere hvilke af hjertets/blodkredsløbets parametre, som bliver påvirket ved træning, samt hvordan disse påvirkes -
Er radikaler og funktionelle grupper det samme?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRO i biologi og kemi og kan ikke finde ud af om funktionelle grupper og radikaler er det samme?? -
mat B dumpet ...
ForumindlægHej alle jeg er desværre dumpet i skriftlig mat B, trods min standpunktskarakter er 7 både mundtligt og skriftligt. jeg skal bruge mat på mindst B niveau for at gøre mig forhåbninger om at komme videre på universitetet, så derfor vil jeg gerne tage skriftlig mat B eksamen om i løbet af sommerferi... -
MEDICIN TILVALGSFAG HJÆLP!
ForumindlægKære SP Jeg er meget frustreret lige nu og meget bange for, om jeg har ødelagt hele mit semester! Jeg er kommet ind på medicinstudiet på KU her til sommer og jeg har fået plads til februar (jeg er vinterstarter). Jeg har haft travlt siden sommerferien med både kørekort og det ene og det andet.... -
Uni: Hvad hvis man ikke aflevere?
ForumindlægHvad sker hvis man ikke aflevere en afleveringsopgave til tiden? skal aflevere en i morgen (eller teknisk set i dag) 12:00, men har kun lavet første opgave og de 4 sidste opgaver skide svære! -
Gengivelse af synopsen
ForumindlægMå man godt til AT-eksamen gengive sin konklusion, som der står i synopsen? Hvor meget af det må man gengive igen? -
Forberedelse til historieeksamen
ForumindlægHej. Jeg skal forberede mig til historie eksamen i STX.. Er der nogen der ved hvor stor en betydning de læste "kilder" i undervisningen har til eksamen? Er det noget jeg kommer til at kunne bruge til eksamen, for eksempel når jeg skal inddrage 2-3 andre kilder som suppellering til de 10... -
En lille opgave
ForumindlægHej.Jeg sidder og laver nogle opgaver for at blive klar til skriftelig eksamen i morgen. Jeg er kommet til en som jeg ikke kan få løst. Opgaven lyder som følgende:Løs ligningen følgende ligningh(x)=0,1*t-0,5 , t tilhører [0;4pi]Mit spørgsmål er, hvordan løser jeg denne ligning. Har selv prøvet,... -
Præstationsangst
ForumindlægHej Jeg har præstationsangst hvad gør jeg ? Hver gang jeg skal til at læse noget, så er det som om at jeg ikke gider og forstå det også tror jeg bare der er noget bedre på nettet, prøver og forstå det og forstår det ikke.. Hvordan lærer jeg og stole på mig selv ? Når jeg er oppe til eks... -
Hypergeometrisk/binominal fordeling
ForumindlægHalløj. Jeg er igang med forberedelse til mundtlig eksamen, og har fået følgende spørgsmål: Gør rede for binomialfordeling og hypergeometrisk fordeling samt anvendelse af disse. Jeg har gjort rede for binominalfordeling, men mangler hypergeometirsk fordeling. Jeg har findet lidt inde ... -
HJÆLP?!
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig mat og 7 mundtlig mat i årskarakter, og 00 i mundtlig eksamen og 02 i skriftligeksamen? Så ved jeg at jeg har bestået Matematik. Men når en uddannelse kræver matematik bestået, har jeg så bestået matematik selvom jeg dumpede i mundtlig? hjælp?? -
HJÆLP TIL BILAG TIL MUNDTLIG MAT A
ForumindlægEr der en, der kan hjælpe mig med at forstå dette bilag. Jeg skal op til mundtlig eksamen i matematik på A niveau, og har virkelig svært ved, hvordan jeg skal forstå eller forklare dette bilag. Jeg kan forstå at det er vektorer men ikke andet end det. Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd.! -
gode råd til hvordan man starter en opgave
ForumindlægHej Jeg læser til SOSU-assistent og er snart færdig. Jeg skal forbedrede mig til mundligt eksamen. Jeg har bruge for hjælp til hvordan jeg kan starte min opgave.. jeg har mange ideer man mangler et skub til at starte.. Jeg har valgt at skrive om demens --> Alzheimer Hvis der er nogen der ... -
Sygeeksamen?
ForumindlægHey folkens har lige et spørgesmål. jeg havde tidligere meldt syg til en af mine eksaminer, men har nu fået et brev hvor der står at jeg skal op til sygeeksamen mandag d.13, altså imorgen. Kan det virkelig passe at jeg kan komme op til sygeeksamen imens jeg har sommerferie? Jeg burde faktisk ri... -
Tutor søges hurtigt!
ForumindlægJeg er fuld gang med at læse til eksamen i matematik på lærer seminariet. Jeg har i flere måneder forberet mig, men som tiden kommer nærmere er der stadig mange matematiske problemer jeg mangler at have styr på. Da jeg samtidig læser alene kunne det være rart at få en tutor. Jeg vil betale 120,- ... -
Læge - HTX vs STX?
ForumindlægHej alle Jeg går i 9. klasse, og vi er ved at sende ansøgninger afsted til gymnasielle uddannelser. Jeg har en drøm om at læse medicin efter mine 3 år på gymnasiet. Jeg tager enten STX eller HTX, men jeg er stærkt i tvivl. Der, hvor min tvivlen ligger, er, om hvordan det sociale liv er på de 2 fo... -
Hvordan tror i adgangskvotienterne kommer til at se ud i 2010?
ForumindlægHvordan tror i adgangskvotienterne kommer til at se ud i 2010? Tror i at de kommer til at falde eller stige? -
hvordan kan jeg hæve mit snit?
Forumindlæghejsa, jeg har afsluttet stx med et snit på 7,2 efter at have ganget mit snit med 1,08. Problemet er at mit snit ikke er nok til den uddannelse jeg gerne vil ind på. jeg skal i et halvt år supplere matematik fra b til a og kemi fra 0 til b. gør dette en forskel på mit gennemsnit? hvad ville i fo... -
Jeg vil læse medicin
ForumindlægHej søde folk på studieportalen. Jeg starter i 3.g på onsdag og jeg har ALTID haft en drøm om at blive jordemoder. Hvis man ikke har gennemsnittet til at blive jordemoder findes der jo mange gennemveje, som f.eks. kvote 2. Og jeg har planer om at rejse til Afrika til sommer for at få erhverserfa...
