Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 16801 til 16820 af 25375
-
sso-indledningen
Forumindlæger der krav til hvor lang en indledningen skal være? min fylder ca 13 linie :S skal den fylde mere? og skal indledningen være på en side for sig selv? -
Den største matematiker
ForumindlægVi havde en intens debat i dag: "Hvem har været den største matematiker i historien"? Jeg mener selv, at det er Gauss og Euler. Hvad mener I? -
Leksikon.org - kildekritik?
ForumindlægHej alle derude, Jeg vil høre om Leksikon.org er neutrale mht. Palæstina/Israel konflikten? Tak skal I have. -
DEN LILLE PIGE MED SVOVLSTIKKERNE - PERSPEKTIVERING!!!! HJÆLP!
ForumindlægHej! Jeg håber på nogle hurtige svar, da jeg har dansk mundtlig eksame på onsdag! Jeg ville spørge ind til om nogle eventyrtræk i Den lille pige med svovlstikkerne, da jeg virkelig selv ikke kan finde nogen! Det samme med komposition, jeg forstår ikke helt hvad jeg skal sige om komposition.... -
Hjælp til engelsk grammatik.
Forumindlæghej mangler hjlæp til at rette grammatik fejl i engelsk stil. -
Rothe Armee Fraktion (RAF)
ForumindlægHej. Er der nogen der kan give mig en god besvarelse på hvad selve målet for RAF (Baader-Meinhof) gruppen var? Jeg er klar over de ville nedlægge det kapitalistiske styre, men mangler lidt kød. Har været rundt på diverse sider, men har ikke helt fundet så meget info. Hvis i har noget viden ell... -
Hvor langt skal et talepapir til synopsis være?
Forumindlægsom titlen antyder så vil jeg gerne vide: 1.) Hvor LANGT skal et talepapir til synopsis være? højst en a-4 side eller? 2.) Og er underpunkterne nok til et talepapir?: - Indledning - Fremgangsmåde (materialer, teori, metode) - Resultater - Konklusion - Perspektivering - Afslutning (metodeprobl... -
Islam/Kristendom fjender?:s
ForumindlægHej alle sammen. Kristendommen og islam er to meget udbredte religioner i danmark og verden for den sags skyld, hvad er der så forskelligt mellem de to religioner... Vi tror alle på den samme GUD men hvidt forskellige profeter?!... jeg oplever at kristne nedser på muslimerne og også omvendt for ... -
Er det overvurderet at læse op?
ForumindlægSynes I at det er overvurderet at læse op? Bruger I selv for meget/kort tid på at læse op til eksamen? Eller kommer det an på faget? Søger I informationer andre steder, fx andre bøger eller internettet (studieportalen :p), eller er I som regel tilfredse med jeres noter? Bøger? Giv jeres mening t... -
Økonomi
ForumindlægVil høre om der var nogle der ved, hvor på nettet man kan finde noget der beskriver den, samfundsøkonomiske udvikling i Danmark fra 1980 til 1993. På forhånd tak -
3.g - hvordan er det?
ForumindlægHer i 2.g har valgt ikke at arbejde. Dette gjorde jeg bl.a. pga. lektiemængden m.m. Men her efter sommerferien skal jeg jo så op i 3.g (regner jeg stærkt med), og da jeg godt kunne bruge lidt flere penge, kunne jeg godt tænke mig et job igen. Derfor vil jeg høre jer som går i 3.g nu (altså ikke ... -
Tysk aflevering. Fejl?
ForumindlægAflevering til i morgen. Knoklet weekenden igennem. Det er en Artikel og den lyder: Ein brutaler Mord in dem Alten Stadt Augsburg Jetzt liegt die Täterin im Krankenhaus. Man braucht nicht die Angehörigen von benachrichtigen weil sie das Verbrechen entdeckten. Gestern fand man einen toten M... -
HJÆÆÆÆÆLP HASTER
ForumindlægHar en opgave om pest. men skal redegøre for europa fra 1300- 1500 tallet. har nogle ideer om hvad jeg kunne komme ind på? -
AT, Metoder i Samf. og Dansk
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart op til AT-eksamen i dansk og samfundsfag ligesom mange andre, så jeg tænker om I ville være søde at smække alle de danskfaglige -og samfundsfaglige metoder op I kan i dette indlæg.. Hvis I kan så kom også gerne med små forklaringer el. eksempler. På forhånd tak!! -
Novelle analyse ord HASTER!!!!!!
ForumindlægDaw alle i dejlige mennesker. Jeg har et lille spørgsmål omkring noglge ord. Er der nogen der kan noget i retningen af kronologisk, flashback osv. osv. osv... Og det HASTER VIRKELIG MEGET skal nemlig op tirsdag den 10. kl 10 og det skal printes ud inden plz håber at der er nogen der har nogle or... -
En der vil rette? Henførende stedord!
ForumindlægØvelse 1 – Det henførende stedord „der“ Wer ist der junge Mann der da auf der Bank sitzt? Wer ist die junge Dame, die da auf der Bank sitzt. Wer ist das kleine Kind das da auf der Bank sitzt? Wer sind die kleinen Kinder die da auf der Bank sitzen? Da sitzt ein Mann den... -
Anvendt og teoretisk matematik?
ForumindlægHej Jeg kan godt se ideen i anvendt matematik, hvor man bruger matematikken til at beregne på størrelser, løse problemer eller lign. Men hvad er teoretisk matematik for noget, og hvad er ideen bag det? På forhånd tak -
EVENTYR - HÅBER PÅ HJÆLP
ForumindlægHej studie;-) Jeg har et eventyr for, hvor jeg bare skal skrive løs, men den skal indeholde genretræk. Og har virkelig en skoddet fantasi. Så ville bare spørger jer om i selv havde skrevet et eventyr, i har fået gode karaktere til, som jeg kan få lidt inspiration af. Eller om i kunne komme med go... -
Religion
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe med at besvarer disse spørgsmål: Hvad er religion? Hvorfor er der et religionsfag i gymnasiet? -
Hvad går Lærer og lægekonflikt ud på?
Forumindlæger der nogen som kan forklare mig, hvad lærerlockouten og den nye lægekonflikt går ud på ? (i forhold til fagforeninger og regeringsingreb). Er nemlig helt lost i forhold til det samfundsfaglige
