Søgning på: Engelsk. Resultater: 16881 til 16900 af 23967
-
Skriftlige eksamen - Klage
ForumindlægHej :) Nogen der vil kommentere min opgavebesvarelse på STX Engelsk B skriftlig eksamen? Ligger normalt på 10, men fik 02 og fatter ikke hvorfor! B. The Dress The community contains a lot of different perspectives and views on what a perfect family life is. What is a perfect relationship betwee... -
Why MEDICINE at KU???
ForumindlægHey. ALle gym. elever og folk fra videregående uddannelser. Hvis nogle er jer ved nogen om medicin eller selv har overvejet det, så må i gerne kommentere lidt på nedenstående...Jeg er en matematiker i 2.g. Der er rigtig mange fra min klasse, som gerne vil læse medicin ved Københavns Universitet. ... -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Matematisk tolkning
ForumindlægHvordan tolkes følgende matematisk udtryk n > 2 and a,b,c ≠ 0 -
Iliaden-spørgsmål
ForumindlægGoddag alle jer, der har læst hele Iliaden eller bare en del af den. Jeg har læst noterne på "ClassicNotes", som der blev henvist til tidligere. Der står, at der i sang 24 endelig bliver afsløret, hvorfor Hera og Athene hader trojanerne så meget, som de nu engang gør. ClassicNotes påstå... -
Optagelses prøve
ForumindlægHej allesammenEr der nogen af jer, som ved hvad man laver til en optagelses prøve? -
problemer til IT-casen
ForumindlægDette forum er oprettet med henblik på at man kan poste sine probs. Den anden tråd er ved at blive uoverskuelig. Så her kan man skrive sine problemer andre kan få glæde af!HER MÅ KUN SKRIVES PROBLEMER, ALTSÅ INGEN SPØRGSMÅL -
Opgavesæt for stx 2008
ForumindlægHej, er der nogle der ved hvor man kan finde opgavesættet fra stx-eksamens i maj sidste år (2008) ? Eller nogen der kan huske de mulige emner? Håber nogle kan hjælpe. Mvh. -
hjælp til projektopgave
ForumindlægHej alle. Jeg går i niende klasse og skal snart lave projektopgave. Sammen med to andre skal vi lave en opgave om massakre. Vi vil undersøge, hvad der sker og hvorfor. En af årsagerne til emnevalget var, at vi ville undersøge om voldelige computerspil o.s.v. spiller en stor rolle. Jeg er bare... -
Større skriftlig opg.
ForumindlægHej alle sammen.Overvejer at skriv større skriftlig opgave i biologi, men ved ikk helt hvad jeg skal vælge. Har tænkt på doping, men ved ikke om det er et for bredt emne??? Er der nogen der har nogle gode ideer? -
oversættelse§
ForumindlægSkolestart indledt med bilræs2600 blev afsløret af fartkontroller ved landets skoler i denne uge, hvor eleverne vendte tilbage efter sommerferien. En motorcykel ræsede forbi en skole med 110 km/t.Forældre og andre trafikanter har alt for travlt, viser politiets målinger rundt om i landet.2690 bil... -
Hvad hedder det grammatisk?
ForumindlægHey, jeg her 7 sætninger som jeg har rettet, men har svært ved at forklare det rent grammatisk, som jeg håber i kan hjælpe med. De oprindelige sætninger: 1. Would you mind to tell me where you have been? 2. The driver must be someone which knows the area well. 3. I am better at Spanish then you ... -
Vil du lige kigge min raport igennem?
ForumindlægHej.Jeg er ved at skrive om Giddens i samfundsfag, og ville høre om der evt var en der havde tid til at kigge det igennem jeg har fået skrevet, og komme med nogle kommentare? Vh Mybber -
Eksamensbevis - hvad for nogen karakterer kommer der til at stå..
ForumindlægHej Er der nogen som ved, hvad for nogen karakterer, der kommer til at stå på eksamensbeviset og kommer til at tælle i gennemsnittet..? hvad med fx. samfundsfag på C, kommer man op i en prøve eller er det bare ens sidste standpunktskarakter fra året, som kommer til at stå..? jeg har prøvet ... -
hadefag?
ForumindlægJaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag. -
stil
ForumindlægNogle, der kan bedømme den Hallo Teens I would like to tell you about my vacation in Florida. I have been missing you. I returned to England one week ago. I had a good trip to Florida, but the hotel was awful. I could not stand the smell, and the food tasted bad. I had tomato soup for dinner... -
Closed-form expression?
ForumindlægHej, Hvad er den danske betegnelse for "Closed-form expression"? Eksisterer det? Tak på forhånd. -
Koldbrand
ForumindlægHvad er forskellen på våd og tør koldbrand? -
Hvor mange sider skal en opgave være, før man laver en forside?
ForumindlægHvor mange sider skal en opgave fylde, før man laver en forside? -
Oversættelse.
ForumindlægEr der nogen, der vil læse nedenstående igennem?Dansk: Psykologer siger, at vi bør besvar børns spørgsmål, men de fortæller ikke, hvad vi skal gøre, hvis vi ikke kender svarene.Det er i orden med lette spørgsmål som: ”Er der løver i Danmark? Eller, Kan Bjørne lide honning?” Men hvem kan give et f...
