Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16901 til 16920 af 40685
-
hvordan gør man??
Forumindlæghvordan kan man slappe bedre af til sin eksamen?? Hvilke ting kan man gøre for at man slapper af når man kommer ind foran lærer og censor ?? jeg mangler et godt råd for jeg har virkelig angst for at stå foran folk og fremlægge.. håber i har et godt råd hilsen Annika -
forskellige spg.
ForumindlægHej. (Det skal lige siges at jeg ikke har haft naturfag i snart 5 års tid) Jeg skal i 3.g efter sommer, og mangler kun naturvidenskab som det sidste. Jeg vil meget gerne starte tidligt med at blive bedre på de fag, så jeg er sikker på at kunne klare eksamen godt. Nu ved jeg godt at man skal præ... -
HF EØ hjælp
ForumindlægHey hva så der Jeg sidder her og kigger lidt på EØ. Jeg er HF'er og ska til mundtlig eksame på mandag. Mange ved at der er 2 eksames former. Jeg har har taget formen nr 2. Hvor jeg sgu vælge et emne og forberede mig. Når jeg komemr til eksamen får jeg jeg halv times forberedelse hvor man f... -
dumpet ?
ForumindlægFor at komme ind på it-ingeniør uddannelsen: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af standpunkts- og eksamenskarakterer på mindst 02 efter 7-skalaen. Årskarakter: 4 i mundtlig og 02 i skriftlig Eksamen: 02 i mundtlig og 00 i skriftlig Jeg har min sidste eksamen på mand... -
Råd kemi C HJÆLP
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i kemi C som den sidste inden jeg får hue på. Derfor er jeg er død nervøs!!! I ved, familien venter uden for osv, og jeg syntes det er et svært fag. Er i nogle derude der har gode råd til hvordan man bedst forbereder sig? Set i forhold til hvordan selve eksamen for... -
Er jeg bestået?
ForumindlægJeg har et prblem jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Jeg har her i 2g fået 00 i både skrifligt og mundtlig i årskarakter. Jeg har nu fået at vide jeg skal til skriftlig eksamen. mit spørgsmål er så, hvad skal jeg til eksamen for at bestå matematik på B niveau? Jeg har forstået at årskar... -
Hvor meget bør jeg gøre ud af det!
ForumindlægMisforstå mig nu ikke, jeg prøver ikke at springe over hvor gærdet er lavest. Der er bare ingen grund til at gøre alt for meget ud af det hvis det er unødvendigt. Med henblik på eksamen. Jeg har en masse kernetekster, som jeg har læst/læser. Bør jeg lave noter på hver enkelt, eller burde min hu... -
Skal jeg klage over min skriftlige eksamenskarakter i dansk?
ForumindlægHej alle her på Studieportalen Jeg står i den situation, at jeg har fået 02 i min skriftlige eksamenskarakter i dansk på STX. Min klasse har selv alle sammen fået nogle utrolig lave karaktere, og derfor vil mange klage, så er der nogle herinde der eventuelt vil kigge på min opgave og måske bare ... -
11 eller 13
ForumindlægHey alle sammen.. Er der nogen der kan give mig nogle fif til hvordan man får 11 eller 13 (gammel reform) til dansk eksamen.. :)Jeg skal op d.27 jun. og vil meget gerne slutte på bedste vis :) Skriv endelig.. :D -
optagelse efter sommer (hjælp)
Forumindlæghej.. jeg vil gerne ind på IHA og læse ingeniør.. kravene er blot: Krav til niveauer? Ud over ovennævnte eksamen er der følgende krav til niveauer: Matematik på A-niveau med en gennemsnitskarakter af mundtlig og skriftlig eksamen på mindst 6,0 efter 13-skalaen eller 02 efter 7-skalaen Fysik ... -
Nogen der vil hjælpe mig og give kritik af min indledning?
ForumindlægHej.. Håber virkelig der er noget som vil hjælpe, for det er første gang jeg skal skrive en indledning til en stor opgave! Her er den så: Indledning Den sande og eneste religion og gudsdyrkelse er den, at man tror på tilgivelsen for synderne, som Gud giver af nåde, uden alle gerninger af barmhjer... -
mat B dumpet ...
ForumindlægHej alle jeg er desværre dumpet i skriftlig mat B, trods min standpunktskarakter er 7 både mundtligt og skriftligt. jeg skal bruge mat på mindst B niveau for at gøre mig forhåbninger om at komme videre på universitetet, så derfor vil jeg gerne tage skriftlig mat B eksamen om i løbet af sommerferi... -
MEDICIN TILVALGSFAG HJÆLP!
ForumindlægKære SP Jeg er meget frustreret lige nu og meget bange for, om jeg har ødelagt hele mit semester! Jeg er kommet ind på medicinstudiet på KU her til sommer og jeg har fået plads til februar (jeg er vinterstarter). Jeg har haft travlt siden sommerferien med både kørekort og det ene og det andet.... -
Uni: Hvad hvis man ikke aflevere?
ForumindlægHvad sker hvis man ikke aflevere en afleveringsopgave til tiden? skal aflevere en i morgen (eller teknisk set i dag) 12:00, men har kun lavet første opgave og de 4 sidste opgaver skide svære! -
Gengivelse af synopsen
ForumindlægMå man godt til AT-eksamen gengive sin konklusion, som der står i synopsen? Hvor meget af det må man gengive igen? -
Pierre.. Hjælp til rettelse af aflevering!
ForumindlægHej Pierre eller andre!Har brug for en hjælpende hånd til denne franske aflevering!DakiaUne famille algérienneDakia est une fille et elle a presque quatorze ans, elle est en classe de troisième. Elle habite avec ses parents et sa grande sœur Chafia en un appartement à Chéraga, dans la banlieue ou... -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægJeg ville blive glad hvis nogle gad hjælpe mig med disse oversættelser:1.Men det er - som i Danmark - dyrt at gå på diskoteker og på barer. Pero es – como en Dinamarca – caro ir en discotecas y bares. 2. Mange studerende får penge af deres forældre. Muchos estudiantes reciben dinero de sus padres... -
Rette grammatik :)
ForumindlægHej folkens.. Jeg håber der er nogen af jer derude der føler jer rigtig flinke og får lyst til at kigge min franske stil igennem for kongruensfejl osv. Det ville betyde rigtig meget :) Pour Chahdortt elle a deux choix ; le voile ou la mort alors c’est compréhensible de choisir le voile po... -
En lille opgave
ForumindlægHej.Jeg sidder og laver nogle opgaver for at blive klar til skriftelig eksamen i morgen. Jeg er kommet til en som jeg ikke kan få løst. Opgaven lyder som følgende:Løs ligningen følgende ligningh(x)=0,1*t-0,5 , t tilhører [0;4pi]Mit spørgsmål er, hvordan løser jeg denne ligning. Har selv prøvet,... -
HJÆLP?!
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig mat og 7 mundtlig mat i årskarakter, og 00 i mundtlig eksamen og 02 i skriftligeksamen? Så ved jeg at jeg har bestået Matematik. Men når en uddannelse kræver matematik bestået, har jeg så bestået matematik selvom jeg dumpede i mundtlig? hjælp??
