Søgning på: historie noter 9 klasse. Resultater: 16941 til 16960 af 62610
-
10.kl?
ForumindlægHej folkens, er der nogen af jer der skal starte på 10. klasse i Rundhøjskolen, Århus:)? -
Skriftlig opgave
Forumindlæghej alle Er der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Vi har generelt ikke haft meget om hypoteser på klassen. -
Fordeling på værelser
ForumindlægDer er 14 piger i klassen som skal fordeles på 2 værelser. Hvor mange muligheder er der for værelsesfordelinger? -
Resume af 9;Slagtebænk Dybbøl9;
ForumindlægHar ikke været i skole da min klasse så filmen og har et resume for til imorgen, en der vil hjælpe? Tak på forhånd:) -
økonomisk kredsløb
ForumindlægHej :) jeg har til opgave at kunne forklarer denne her foran klassen uden hjælp. en der kan forklarer mig systemet i det? -
Rettelse af engelsk aflevering, helst hurtigst mulig!!
ForumindlægHej.. Nogen der vil rette min engelsk aflevering,da jeg selv er kanon dårlig til det..Ville bare være super...!Two KindsThe story take place in the late 1950s and the year have a big influence on the story. The Second World War was over and many people moved to American to start a new life, with ... -
2 hurtige!!
Forumindlæg1. Er disse 4 sætninger oversat korrekt-+2. Jeg skal angive hvad der er adverbie og adjektiver i sætningerne.1: EF er en international, politisk sammenslutning af europæiske lande, som mange danskere mener blander sig for meget politisk i nationale anliggender. Derimod er Socialdemokratiet et nat... -
Tangentligning - parallelle linier
ForumindlægGodaften :) Jeg sidder med denne opgave: "Grafen for funktionen med forskrift: f(x) = x^3 - 6x^2 + 21x + 1 har netop en tangent der er parallel med linien med ligning y= 9x + 11" Hvordan finder jeg hurtigst frem til denne tangent? Alle tips modtages med kyshånd :) -
nanometer
ForumindlægHej. Jeg har lidt problemer med omregning af nanometer hvis jeg nu har 656 nm, hvordan er det så jeg regner det om til meter og omvendt.. håber en lige hurtig kan hjælpe -
Vektor
Forumindlægvektor a = |a| vektor b= 2* a med hat beregn arealet som udspændes af vektor a og b opg 4 http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/vinter/med0183v.pdf -
opgave om 2. grads ligninger ..
Forumindlæghej jeg har en opgave for i matematik, som jeg ikke forstår den lyder således: Bestem k, således at ligningen x^2-(2k-3)x+2k=0 får en dobbeltrod. Bestem for de fundne værdier af k dobbeltroden. Er der nogen der kan forklare mig hvad dobbelttrod er og hvordan jeg kan løse den opgave... Mange tak -
hvilken punktmængde er dette? (matematik)
Forumindlæghey...jeg har følgende ligning:4x^2 + 9y^2 + 36 y = 0umiddelbart ser det ud til at det skulle være en ellipse... men kan jeg få lidt hjælp til at løse den? c",) -
ligning m.m
ForumindlægJeg har et problem.jeg sider med en ligning som ser sådan ud 3^2+x^2=(10-x)^2 og hvis jeg husker rigtigtså er det noget med at (10-x)^2=(10-x)(10-x)=20x+2x+100 men er det rigtitg og hvordan skal jeg sætte det op,jeg vil gerne vide hvordan jeg regner opgaven, med opstilingen. -
hvordan løse man ligniner
Forumindlæg6*x-9=33 -
regne tal til procent
ForumindlægI dag lever kun 800 millioner kristne ud af verdens godt 2 milliarder i Vestens lande. Hvis jeg skal regne hvor meget de 800millioner er i procent. Tak på forhånd -
"HASTER" Rettelser af engelsk stil
ForumindlægHar virkelig brug for en hjælpende hånd til min engelsk stil. håber der er en venlig sjæl derude som vil give en hånd. TAK. In the beginning of the tale you meet a salesman. He is travelling through the southwest with jewellery and giftware. He picks up a hitchhiker who turns out to be a really ... -
Jura - hvad skal ens stærke sider være?
ForumindlægHej Jeg blev færdig med gymnasiet sidste år, og vil nu gerne igang med at læse. Jeg havde en rigtig naturvidenskabelig linie på gym med både matematik, fysik og kemi på A-niveau. Jeg var god til alle fagene, men de interesserer mig ikke. Jeg synes det er sjovt at løse opgaver, men synes aldrig at... -
Nobelpris!
ForumindlægHej Hvordan kan man egentlig få en nobelpris? -
Nørd søges..
ForumindlægHejsa.. Var du en af dem der var rigtig rigtig hård til Matmatik? Fik du karakter omkring 10 eller 11 eller måske mere af og til? Var du kanon til at skrive noter?Og kand du finde ud af at forbinde matmatik og computer? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv t... -
jordskælv
ForumindlægHej...!Jeg er ved at skrive en rapport i geografi om pladegrænser og den slags og nu skal jeg altså foreklare hvad det er der sker ved en destrutiv plade grænse.. og det værste er at jeg kan ikke huske det og min klassekammerat som jeg skriver denne rapport med har mine noter og hun er ikke til a...
